Студопедия  
Главная страница | Контакты | Случайная страница

АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатика
ИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханика
ОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторика
СоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансы
ХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника

Дж.Локк

Читайте также:
  1. Дж.Локк – систематизатор эмпиризма. «Первичные» и «Вторичные» качества. Эмпирическая концепция поведения индивида
  2. Емпіричний напрям у філософії Нового часу (Ф.Бекон,Дж.Локк,Д.Юм).
  3. Загальна характеристика системи освіти в Англії. Життєвий шлях, світогляд та філософські ідеї Дж.Локка
  4. Основные идеи философии XVII в. (Ф.Бэкон, Р.Декарт, Т.Гоббс, Дж.Локк, Г.Лейбниц.).
  5. Учение Дж.Локка о государстве и праве.

4. Т.Гоббс

5. Ф.Бэкон

199. Сопылық ілімде кемелденудің неше сатысы бар:

1. екi

2. төрт

3. бес

4. алты

5. ғылымға табыну және адамзат прогресi туралы идея

 

200. Буддизм дін бе әлде философия ма:

1. Философия

2. дiн

3. Буддизмде философия да дін де бар

4. бұл ғылым

5. ойын

210. Будда бойынша адам өмірінің мәні неде:

1. +азаптануда

2. ақиқатты тануда

3. еңбекте

4. қарым - қатынста

5. қоғамдағы өмір

211.Үнді философиясында адамның тіршілік етуінің заңын білдіретін ұғымдар:

1. +карма, сансара

2. барлыІы бостандыіта

3. креационизм

4. дао және мокша

5. атман жанебрахман

212. Буддизмдегі азаптан босатылу, барлық адамзат күшінің соңғы мақсатын білдіретін термин:

1. +нирвана

2. карма

3. сенiм

4. таным

5. атман

213. Будданың «ізгі ақиқаттарының» ішіндегі жоғы:

1. азаптану бар

2. азаптанудыңсебебi

3. азаптанудан босану

4. азаптанудан босануІа апаратын жол

5. +азаптанудан құтылуға болмайды

214. Конфуцийдің этикалық саяси көзқарастарының мәні неде:

1. +қайырымдылық арқылы басқару теориясында

2. Жаңа мемлекетті құру жолында

3. Шындықтың әлеуметтік мәселелері

4. Билеушiнiңидеалды образын жасауда

5. қоғамның әлеуметтік стратификациясын құруда

215. Конфуций философиясындағы «есімдерді өзгерту» дегеніміз нені білдіреді:

1. атын ауыстыруды

2. +шындықты түзеуді

3. жеке адамдарды тәрбиелеуді

4.мұндай ұғым Конфуцийде жоқ

5.діни текстерді аударуды

216. Конфуций философиясындағы ізгіліктің орталық принціпі:

1.+ алтын орта принціпі

2. құдай мәнін түсіну жолы

3.азаптанудан құтылу

4.витальді қажеттіліктерді қанағаттандыру

5.әр адам үшін өзінікі бар

217. Лао Цзы философиясындағы басты ұғым:

1. жол

2. медитация

3. аскетизм

4.+ дао жолы

5.зұлымдыққа күшпен қарсыласу

218. «Өзіңді өзің таны «деген философиялық көзқарас:

1. Гераклиттiкi

2. Демокриттiкi

3. +Сократттікі

4. Платондiкi

5. Аристотельдiкi

219. Фалес..... (неге) қараған кезде грек құдайлары өмір сүруін тоқтатты деп - жазған Герцен:

1. Жерге

2. +Суға

3.қоршаған адамдарға

4.аспандағы бұлтқа

5.гүлдеп тұрған ағашқа

220. Зенонның апориясы:

1. Ахилл жане ниндзя тасбақасы

2. Ахиллдiң тасбақасы

3. Ахилл жане тасбаалар

4. +ахилл және тасбақа

5. Ахилл

221. Зенонның апориясы қалай аталады:

1. +Ұшып бара жатқан жебе

2.ұшудағы жебе

3.ұшқыш жебе

4.жебелер зуылдауда

5.жебелер ұшпайды

222. Платон құрған философиялық мектеп:

1. Лицей

2. Гимназия

3. +Академия

4. Агора

5. Афина диалектиктерi

223. Фома Аквинскийдің негізгі философиялық шығармаларының бірі:

1. +Теология жинағы

2. құдай қаласы

3. құдайды қорғау жиынтығы

4. дәлелдеу жинағы

5. құбыжыққа қарсы жинақтар

224. Антикалық философиядан Әл Фараби қабылдаған, маңызды дәстүрдің атауы:

1. мистицизм

2. +Перипатетизм

3. гилозоизм

4. материализм

5. идеализм

225. Әл Фарабиді қалай атады:

1. +Аристотельден кейінгі екінші ұстаз

2. Аристотельдiң ең жақын екiншi шәкiртi

3. Түркiлердiң екiншi философы

4. Араб философы

5. Аристотель мектебiнiң мақтан тұтарлық философы

226. Ренессанс философиясының маңызды белгісі болып табылатыны:

1. атеизм

2. теологизм

3. социоцентризм

4. космоцентризм

5. +Антропоцентризм

227. Қайта өрлеу дәуірінде бастапқы әлеуметтік утопияға философиялық көзқараспен ден қойған:

1. Данте

2. +Томас Мор

3. Эразм Роттердамский

4. Лоренцо Валло

5. Петрарки

228. Италяндық натур философияның өкілдеріне жататын кардинал (1401 жыл):

1. +Николай Кузанский

2. Николай Коперник

3. Джордж Беркли

4. Лоренцо ди Медичи

5. Савонарола

229. «Өмір сүргендіктен ойлаймын» деген философиялық пайымдау:

1. Спиноза

2. +Декарт

3. Сократ

4. Паскаль

5. Аристотель

230. «Бұл тамаша әлемнің барі де жақсылыққа» деп айтқан:

1. Паскаль

2. Леонардо да Винчи

3. Декарт

4. Гоббс

5.+ Лейбниц

231. Фр. Бэконның ғылымға кіріспе дәстүрін жалғастыра отырып, жазған кітабы:

1. Жаңа Атлантида

2. +Жаңа Органон

3. Жаңа ғылыми әдiс

4. ғылымның жаңа идолы

5. Ғылымға деген жаңа көзқарас

232. «Білім- күш» деп тұжырымдаған:

1. +Фр. Бэкон

2. Паскаль

3. Р. Бэкон

4. Спиноза

5. Декарт

233. Бостандықты қажеттіліктің танылуы ретінде ең бірінші айқан кім:

1. +Спиноза

2. Кант

3. Аристотель

4. Декарт

5. Лейбниц

234. Тарихт ең бірінші рет географиялық детерминизмді зерттеген:

1. Кант

2. +Монтескье

3. Вольтер

4. Гердер

5. Гумилев

235. Энгельс Жаңа Замандағы материалисттік философияны, оның жеке белгісін теріске шығарады:

1. Рационализімін

2. Волюнтаризмін

3. +Механистігін

4. гилозоизмiн

5. диалектикалығын

236. Шеллингтің бірінші болып қолданған ұғымы:

1. қарым-қатынас

2. терістеу

3. бостандық

4. онтология

5. +Жаттану

237. Фейербахтың есімімен байланыстыруға болады:

1. бастапқы немiс классикалық философиясын

2.+ Неміс классикалық философиясының соңымен

3. немiс классикалыі философиясыныµ шыµымен

4. немiс классикалыі философиясыныµ ортасымен

5. мәңгілік немiс классикалық философиясымен

238. Экзистенциализмнің негізін салушы «немесе немесе» атты шығарманы жазған:

1. Карл Ясперс

2. +Серен Кьеркегор

3. Гамлет

4. Мартин Хайдеггер

5. Жан-Поль Сартр

239. Ницше жоғары адам теориясын философиялық негізде қалай құрады:

1. Күштемеу этикасы

2. Жақын адамға деген махаббат этикасы

3. қызметтестiк этикасы

4. +Алыстағыға деген махаббат этикасы

5. Кез-келген этикалық бастаманың жоітығы

240. Қазақ ағартушыларының басты қарастырған мәселесі:

1. материалистік

2. метафизикалық

3. ирационалдық

4. +гуманизм

5. телеологизм

241. Абай қазақ қоғамының жағдайын қалай сипаттайды?

1. алтын ғасыр ретінде

2. ол баға бермейді

3. мәлімет ретінде

4. анық мақсаттқа жету жолындағы кезең ретінде

5. +Білімділікті талап ететін, сыни көзқараста

242. Гегель-неміс классикасының көрнекті өкілі, қандай көзқарасында мына принциптер ерекшеленеді:

1. +диалектикалық

2. атеизм

3. иррационализм

4. мистицизм

5. метафизикамен

243. Материалистік гносеология тұрғысынан, бейнелеу бұл –

1.+ материяның атрибуты, ажырамас қасиеті

2. бейнелі шығармашылық

3. адам санасы

4. Тiрi жанның психикалық қабiлеттiлiгi

5. Адам қабiлеттiлiгi

244. Ұлы Дао, жалпыға ортақ заң, Абсолют туралы ілім:

1. +даосизм

2. кинизм

3. буддизм

4. конфуциишылдық

5. джайнизм

245. Ежелгі Қытайдағы «Қайырымды ер» концепциясының авторы кім?

1. Лао-цзы

2. Лю-цзы

3. Хань-фей

4. +Конфуций

5. Сюнь-цзы

246. «Дао-дэ-цзин» (Доа және дэ туралы канондық кітап) трактатының авторы кім?

1. +Лао-цзы

2. Лао-цзы

3. Лю-цзы

4. Хань-фей

5. Сюнь-цзы

247. Ежелгі Қытай философиясындағы негізгі философиялық мектепті атаңыз:

1.+ даосизм

2. кинизм

3. скептицизм

4. джайнизм

5. санкхья

248. «У-вэй» принципіне қатысты философиялық дәстүрді атаңыз:

1. буддизм

2. моизм

3. кинизм

4. чарвака-локаята

5.+даосизм

249. Қытайдағы заңшылдар қалай аталды:

1. вандар

2. даостар

3.+легистер

4. сяо

5.қайырымдылар

250. Конфуцийдің этикалық-саяси көзқарастарының мәні бойынша басқару теориясы ненің көмегімен жүзеге асады:

1. +қайырымдылықтың

2. мемлекеттiң

3. заңдылықтың

4. күштеудiң

5. қоғамның

251. Конфуцийшылдықтың басты принциптері: этикет, адамсүйгіштік:

1. таным

2. медитация

3. сұлулық

4. +парыз

5.ақиқат

252. Үнді философиясындағы қайта дүниеге келу «дөңгелегін» білдіретін концепция:

1. +сансара

2. таным

3. сұлулық

4. сенiм

5. ақиқат

253. Сиддхартха Гаутама негізін салған діни-философиялық ілім:

1. даосизм

2. кинизм

3. +буддизм

4. конфуцийшылдыі

5. джайнизм

254. Үнді философиясындағы адамгершілік әрекеттеріне қарай тағдыр тағайындау заңы:

1. нирвана

2. таным

3. +карма

4. атман

5. сенiм

255. Буддизмдегі «Азат болудың Сегіз өлшемді жолының» мақсаты не болып табылады:

1. +нирвана

2. таным

3. карма

4. атман

5. сансара

256. Кім әлемнің түпнегізі ауа болып табылады деп есептеді:

1. Аристотель

2. Гераклит

3. +Анаксимен

4. Сократ

5. Платон

257. Кім бірінші болып әлемнің дамуының диалектикалық принциптерін тұжырымдады:

1. Анаксимандр

2. +Гераклит

3. Парменид

4. Платон

5. Аристотель

258. Демокриттің пікірі бойынша болмыстың негізінде не жатыр?

1. су

2. апейрон

3. +атомдар

4. бос кеµiстiк бос кеµiстiк

5. ауа

259. Философияға «болмыс» және «биболмыс» ұғымдарын кім енгізді?

1. Фалес

2. Гераклит

3. +Парменид

4. Платон

5. Аристотель

260. Қарама-қарсылықтардың бірлігі мен күресінің заңын бірінші рет кім негіздеді:

1. Фалес

2.+ Гераклит

3. Парменид

4. Платон Платон

5. Аристотель

261. «Философия» терминін алғаш қолданған:

1. Фалес Фалес

2. Гераклит

3.+ Пифагор

4. Платон

5. Аристотель

262. Пифагордың пайымдауынша:

1. +«санға барлық заттар тең»

2. "соғыс барлығының әкесi"

3. "адамдардың түсiнуi-жүрек айналасындағы қан"

4. "мен бiлемiн өзiмнiң ешнәрсе бiлмейтiнiмдi"

5. "бәрi ағады, бәрi өзгередi"

263. Парменидтің пайымдауынша:

1. +«болмыс қозғалмайды»

2. "жер шар тәрiздi"

3. "бәрi ағады, бәрi өзгередi"

4. "санға барлық заттар тең"

5. "жер айналады"

264. Кім суды түп негіз деп санады:

1. Анаксимен

2. +Фалес

3. Левкипп

4. Парменид

5. Анаксимандр

265. Болмыс пен ойлаудың тепе-теңдігі туралы идея:

1. Фалестiкi

2. Демокриттiкi

3. +Парменидтікі

4. Аристотельдiкi

5. Эмпедоклдiкi

266. «Мен білемін, өзімнің ештеңе білмейтінімді» сөзі:

1. Аристотель

2. +Сократ

3. Горгий

4. Платон

5. Гераклит

267. «Бір өзенге екі рет түсуге болмайды» нақыл сөзінің авторы:

1.+ Гераклит

2. Платон

3. Сократ

4. Аристотель

5. Фалес

268. Кім отты барлық тіршіліктің түп негізі деп санады:

1. +Гераклит

2. Платон

3. Сократ

4. Аристотель

5. Фалес

269. «Адам барлық заттардың өлшемі» афоризмі:

1. Сократтiкi

2.+ Протагордікі

3. Аристотельдiкi

4. Платондiкi

5. Эпикурдiкi

270. Кім ақиқатты табудың диалогтік әдісін кіргізді:

1. Гераклит

2. Парменид

3. +Сократ

4. Аристотель

5. Фалес

271. Ежелгі Греция мен ежелгі Римнің тарихы мен мәдениеті:

1. ағартушылық

2. ортағасыр

3.+ антика

4. жаңа заман

5. қайта өрлеу

272. Өзін-өзі ылғи жетілдіру арқылы сыртқы әлемнің ықпалынан босану- қай мектептің негізгі идеясы:

1. +стоиктердің

2. атомистердiµ

3. софистердiµ

4. пифагоршылдардыµ

5. элейлiктердiµ

273. Ежелгі Грециядағы идеализмнің негізін салушы:

1. Гераклит

2. Парменид

3. +Платон

4. Аристотель

5. Эпикур

274. Аристотель төмендегілердің қайсысының негізгі заңдарын жасады:

1. психологияныµ

2. герменевтиканыµ

3. атомистiк материлизмнiµ

4.+Логиканың

5. эристиканыµ

275. Жыламау, күлмеу, жек көрмеу, ал түсіну керек сөзінің авторы:

1. Гераклит

2. Парменид

3. +Спиноза

4. Аристотель

5. Эпикур

276. «Органон» шығармасының авторы:

1. Гераклит

2. Парменид

3. Сократ

4. +Аристотель

5. Фалес

277. Стоиктер философиясындағы «апатия» ұғымы нені білдіреді?

1. қоғамдық өмiр кешудi терiстеу

2. +Өмірді құмарлықсыз және қорқынышсыз қабылдау

3. қоғамдық бастаулар мен нормаларға деген жеккєрушiлiк

4. адамгершiлiк жүрiс-тұрыс

5. экстаз

278. Негізгі категориялары – космос, логос, табиғат, эйдос, жан:

1. қайта өрлеу

2. ортағасыр

3. +Антика

4. ағартушылық

5. жаңа заман

279. Бұл кезеңнің философиясының негiзгi белгiлерi космоцентризм, онтологизм, ойлаудың стихиялық диалектикасы:

1. қайта өрлеу

2. орта ғасыр

3. +антика

4. жаңа заман

5. ағартушылық

280. Эпикурдың есептеуінше болмыстың түп негіздері:

1. идеялар

2. атомдар, бос кеңiстiк

3. +Су, жер, ауа, от

4. су, жер,ауа

5. су, от

281. «Платон менің досым, бірақ ақиқат қымбат» қанатты сөз кімдікі:

1. Пифагор

2. Гераклит

3. Анаксимандр

4. +Аристотель

5. Эпикур

282. «Нус» (Ақыл) ұғымын философияға кім енгізді:

1. Пифагор

2. Гераклит

3. Анаксимандр

4. +Анаксагор

5. Эпикур

283. Сократ танымды қандай әдісті пайдалануды ұсынды:

1. догматизм

2. эклектика

3. +Майевтика

4. тавтология

5. софизм

284. Диалектиканың формасы аңғал және стихиялық болған кезең:

1. материализм

2. орта ғасыр

3. +Антика

4. жаңа заман

5. қайта өрлеу

285. Ежелгі Грециядағы ұғымдарды анықтау мақсатымен сұхбат жүргізу өнері төмендегілердің қайсысының формасы болып табылады:

1. қиялдау

2. метафизика

3. +Диалектика

4. дуализм

5. бiлiм

286. Ежелгі Үнді, Ежелгі Қытай, Ежелгі Грецияға тән философиялық дүниетаным:

1. герменевтика

2. прагматизм

3. +Космоцентризм

4. постмодернизм

5. феноменология

287. Мына пайымдаудың авторы кім: «Адам өзінің табиғаты жағынан – саяси тіршілік иесі»?

1. +Аристотель

2. Т.Гоббс

3. О.Шпенглер

4. Ж.П.Сартр

5. И.Кант

288. Бұл кезеңнің философиясының негізгі белгілері - теоцентризм, креоценизм, теодиция, эсхатология, провиденциализм, сенім ақылдан жоғары:

1. қайта өрлеу

2. +Орта ғасыр

3. антика

4. ағартушылық

5. жаңа заман

289. «Жаңа органон» шығармасының авторы:

1. +Ф.Бекон

2. Р.Декарт

3. Г.Лейбниц

4. Б.Спиноза

5. И.Кант

290. Танымның индуктивті әдісін жасаған кім?

1. +Ф.Бекон

2. Р.Декарт

3. Г.Лейбниц

4. Б.Спиноза

5. И.Кант

291. «Ру идолдары» ілімі туралы кімдікі?

1. +Ф.Бекон

2. Р.Декарт

3. Г.Лейбниц

4. Б.Спиноза

5. И.Кант

292. «Рух феноменологиясы», «Ғылым философиясы», «Құқық философиясы» шығармаларының авторы:

1. И.Кант

2.+ Г.Гегель

3. Ф.Шеллинг

4. И.Фихте

5. Л.Фейербах

293. И.Кант бойынша ойлау қызметін және танымды жүзеге асыратын сана:

1. абстрактiлi идея

2. абсолюттiк идея

3. пайымдауға деген қабiлет

4. "практикалық ақыл"

5. +«Таза ақыл»

294. «Левиафан» шығармасының авторы кім?

1. Ф.Ницше

2. А.Камю

3. Р.Декарт

4. Ж.Ж.Руссо

5. +Т.Гоббс

295. ХХ ғасырда философияның көрнекті жаңа контекстіде танымның ғылыми әдістерінің мәселесін қалай қарастырды?

1. неотомизм

2.+ Неопазитивизм

3. ницшеандық

4. экзистенциализм

5. гуманизм

296. Философиялық онтологияның іргелі алғы қатарында көрсетілуі керек ұғымды келесілердің ішінен көрсетіңіз?

1. субстрат

2. +Болмыс

3. логос

4. энергия

5. бостандыі

297. Антик дәуірінде кім алғашқы рет филосрфияға болмыс ұғымын егізеді?

1. Анаксимандр

2. Зенон

3. Аристотель

4.+ Парменид

5. Гераклит

298. Неміс классикалық философияның негізін салушы:

1. К.Маркс

2. Л.Фейербах

3.+ И.Кант

4. Г.Гегель

5. И.Гете

299. И.Канттың абсолюттік, жалпы ортақ, қажетті адамгершілік заңы:

1. априори

2. +Категориялық императив

3. апостериори

4. трансцендентальдi абсолютизм

5. өзiндiк зат

300 И.Кант философиясындағы тәжірибеде тәуелсіз алынатын білімді білдіретін термин:

1. антиномия

2. бiздiк зат

3. апостериори

4. +априори

5. өзiндiк зат

301. Г.Гегельдің философиялық позициясын анықтаңыз:

1. субъективтi идеализм

2. гносеологиялыі оптимизм

3. метафизикалыі материализм

4. дуализм

5.+обьективті – идеалистік диалектика

302. Әлемдік рухтың шығармашылық іс - әрекетінің универсалды схемасы Г.Гегельде қандай атауға ие:

1. философиялық құқық

2. идея

3. философиялық идея

4. абстрактiлi идея

5. +абсолютті идея

303. Даму теориясы ретіндегі диалектиканың анағұрлым дамыған формасын неміс классикалық философиясының шеңберіндегі жасалған:

1. К.Маркс

2. Л.Фейербах

3. И.Кант

4.+ Г.Гегель

5. Ф.Енгельс

304. И.Кант философиясындағы тәжірибеден кейін алынатын білімді білдіретін термин:

1. антиномия

2. феномен

3.+ апостериори

4. єзiндiк зат

5. ноумен

305. Адамның танымдық қабілеттерінің шекараларының барлығы туралы теориясые /өзіндік зат/ ұсынған, неміс классикалық философиясыеың өкілі:

1. +И.Кант

2. А.Тойнби

3. О.Шпенглер

4. И.Фихте

5. Л.Фейербах

306. Оның философияға сіңірген ерекше қызметі – диалектиканы жасау болған, неміс классикалық философияның өкілі:

1. И.Кант

2. +Г.Гегель

3. Ф.Шеллинг

4. И.Фихте

5. Л.Фейербах

307. Қай философ ақылдың танымдық қабілеттерінің өсуі туралы айтты: «Біз білмеген нәрсені, біздің ұрпақтарымыз білетін болады»:

1. И.Кант

2. Г.Гегель

3. Ф.Шеллинг

4. И.Фихте

5. +Л.Фейербах

308. Ақылмен ешқашан танылмайтын заттардың ішкі мәні:

1. антиномия

2. бiздiк зат

3. апостериори

4. априори

5.+Өзіндік зат

309. Қай философ дамудың механизмі: тезис – антитезис – синтезді ұсынды?

1. И.Кант

2.+ Г.Гегель

3. Ф.Шеллинг

4. И.Фихте

5. Л.Фейербах

310. Г.Гегель бойынша «Біздік рух»:

1. объективтi рух

2. абсолюттi рух

3. философиялыі идея

4. абстрактiлi идея

5. +субьективті рух

311. Психонализдің негізгі ұғымдарының бірі:

1. +Либидо

2. ақыл

3. идея

4. бақыт

5. материя

312. Агностицизм идеясын ұстаған, «Таза ақылға сын» кітабының авторы:

1. +И.Кант

2. Г.Гегель

3. Ф.Шеллинг

4. И.Фихте

5. Л.Фейербах

313. Жалпыға ортақ мақсатқа сәйкестік идеясын көтерген «Паймдау қабілетіне сын» кітабының авторы:

1. +И.Кант

2. Г.Гегель

3. Ф.Шеллинг

4. И.Фихте

5. Л.Фейербах

314. И.Фихтеге тән болған философиялық дүниетаным типін көрсетініңіз:

1. +субьективті идеализм

2. материализм

3. рационализм

4. позитивзм

5. прагматизм

315. Ф.Шеллингке тән болған философиялық дүниетаным типін көрсетіңіз:

1. +обьективті идеализм

2. материализм

3. позитивизм

4. эмпиризм

5. рационализм

316. Тарихтың материалистік түсінігін ашқан:

1. +К.Маркс және Ф.Энгельс

2. К.Ясперс

3. Г.Гегель

4. Дж.Локк

5. В.И.Ленин

317. Төменде келтірілген тізімнен К.Маркстің философиялық шығармашылығына тән белгіні көрсетіңіз:

1. сенсуализм

2. +Социоцентризм

3. пантеизм

4. деизм

5. идеализм

318. К.Маркс пен Ф.Энгельстiң диалектикалық материализмiнiң негiзiнде жатқан диалектика кiмдiкi?

1. О.Конт

2.+ Г.Гегель

3. А.Тойнби

4. О.Шпенглер

5. Л.Фейербах

319. Бұл философ үшiн басты қызығушылық қоғамдық еңбек концепциясы, капитализмдi сынау:

1. Ф.Ницше

2. А.Камю

3. Р.Декарт

4. +К.Маркс

5. Т.Гоббс

320. "Заратустра солай деген" шығарманың авторы:

1. +Ф.Ницше

2. А.Камю

3. Р.Декарт

4. К.Маркс

5. Т.Гоббс

321. "Философтар әр түрлi амалдармен әлемдi түсiндiрiп келдi, бiр мәселе оны өзгертуде жатыр" деген пiкiрдiң авторы;

1.+ К.Маркс

2. А.Камю

3. Р.Декарт

4. Ж.Ж.Руссо

5. Т.Гоббс

322. «Жақсылықтың идеалы абсолюттi адамгершiлiк заң, адамның басты iзгiлiгi-парасаттылық, бостандық»-қай философқа тән:

1. +И.Кант

2. А.Камю

3. Р.Декарт

4. Ж.Ж.Руссо

5. Т.Гоббс

324. Жоғарғы, табиғаттан тыс нәрсенi әлем құрылысының орталық және анықтаушы факторы деп жариялайтын дүниетаным:

1. +теоцентризм

2. материализм

3. агностицизм

4. эмпиризм

5. рационализм

325. Ойлау физиологиялық процесс деп санаған философиялық ағым."Бауыр өттi шығаратындай, ми ойлауды бөлiп шығарады":

1. силлогизм

2. софизм

3.+ вульгарлық материализм

4. паралогизм

5. агностицизм

326. Даосизм қай философиялық дәстүрге жатады:

1. Еуразиялық

2. Шығыстық

3. Әлемдiк

4. +Қытайлық

5. Батыс Еуропалық

327. Ш.Монтескьенiң билiктi бєлу теориясындағы мемлекет құрылымы бiр-бiрiне тәуелсiз қандай үш бұтақтан тұрады?

1. Адвокатура, прокуратура, сот

2. парламент, сенат, депутаттар корпусы

3. заң шығарушы, атқарушы, сенат

4. сот, парламент, сенат

5.+заң шығарушы, атқарушы, сот

328. Адам мәселесiн зерттейтiн философияның бөлiгi:

1. +антропология

2. әлеуметтiк философия

3. онтология

4. гносеология

5. аксиология

329. Адамның игiлiгiне бағытталған қасиеттердi белгiлейтiн этикалық категория:

1. Әдiлеттiлiк

2. зұлымдық

3. жауапкершiлiк

4. +жақсылық, ізеттілік

5. бақыт

330. Милет мектебi өкiлдерiнiң қайсысы бүкiл дүниенiң субстанциясы деп "апейронды", яғни анықсыз және шексiз нәрсенi табады:

1. Гегель

2. Анаксимен

3. Будда

4. Фалес

5. +Анаксимандр

331. Бүкiл табиғатты жанды деп қарастырған философиядағы ұғым:

1.+ гилозоизм

2. тотемизм

3. монизм

4. экзистенциализм

5. позитивизм

332. Философия тарихында диалектикалық логика категорияларының, принциптерiнiң және заңдарының жүйесiн алғаш болып негiздеген кiм?

1.+ Гегель

2. Лейбниц

3. Декарт

4. Аристотель

5. Руссо

333. Позитивизмнiң эмпириокритизм деген түрiнiң басты өкiлдерi кiмдер болады?

1. О.Контр пен Г.Спенглер

2. +Э.Мах пен Р.Авенариус

3. Б.Рассел мен Л.Витгенштейн

4. М.Шлик пен Р.Карнап

5. Т.Кун мен П.Фейерабенд

334. Антикалық философтар физика деген, орта ғасыр философтары оны былай атаған:

1. +Онтология

2. Диалектика

3. Схоластика

4. Метафизика

5. Софистика

335. Қардың ақ екенiн терiске шығарған ойшыл:

1. Анаксимен

2. Федон

3. +Анаксагор

4. Гераклит

5. Пифагор

336. Қайта өрлеу заманының философы:

1. +Коперник

2. Р.Декарт

3. Ф.Бэкон

4. Дж.Беркли

5. Дж.Локк

337. Жаңа заманның қай философы этикадан утилитаризм теориясын қолданды?

1. +Д. Юм

2. Р.Декарт

3. Ф.Бэкон

4. Дж.Беркли

5. Дж.Локк

338. "Н.Коперник табиғат мәселелерiнде шiркеу беделiне соққы болған өшпес жаңалық ашты. Бұл революциялық акт табиғатты зерттеу ғылымдарының тәуелсiздiгiн айқындады. Осыдан бастап жаратылыстанудың теологиядан босап шығуының жыл санауы басталады" деп Ф.Энгельс сипаттағн әлем үлгiсi:

1. +дүниенiң гелиоцентрлiк жүйесi

2. дүниенiң антропоцентрлiк жүйесi

3. дүниенiң теоцентрлiк жүйесi

4. дүниенiң космоцентрлiк жүйесi

5. дүниенiн геоцентрлiк жүйесi

339. Жаңа заманның қай философиялық ағымы тек қана адаммен оның санасының объективтi өмiр сүретiндiгiн мойындап қағлан дүниенi жоққа шығарды?

1. Сенсуализм

2. Рациолизм

3. Мубъективтi идеализм

4. Эмпиризм

5. +Солипсизм

340. Қай 18 ғ. Немiс философы диалектикаға классикалық анықтама бердi?

1. И.Фихте

2.+ Г.Гегель

3. Л.Фейербах

4. И.Кант

5. Ф.Шеллинг

341. Қозғалыс ғылымының қай анықтамасы ең жалпы философиялық сипатқа ие болып табылады?

1. +қозғалыс - кез - келген өзгерiс, жалпы өзгерiс

2. қозғалыс - физикалық - химиялық процестер

3. қозғалыс - адам түйсiктерiнiң жиынтығы

4. қозғалыс - денелердiң кеңiстiктегi орын алмастыруы

5. қозғалыс - сананың ағымы

342. Гуманистердiң айтуынша, адамды барлығында да айырып, өзгешелейтiн Алланың сыйы, нұры, ол...

1. сезiмталдық

2. дарын

3.+ ақыл - ой

4. адамгершiлiк

5. жекешелiк

343. "Тiл - болмыстың үйi" деген сөйлемнiң авторы кiм?

1. Будда

2. Аристотель

3. Сартр

4. Конфуций

5. +Хайдеггер

344. "Құдайы қала" еңбегiнiң авторы:

1. Тертуллиан

2. +Августин Аврелий

3. Пьер Абеляр

4. Фома Аквинский

5. У.Оккам

345. Рим клубының бiрiншi жетекшiсi:

1. Пестель

2. Кинг

3. Мессарович

4.+ Печчей

5. Медоуз

346. Бейнелеу бұл:

1. Мидың қасиетi

2. өлi табиғаттың қасиетi

3. адам санасының қасиетi

4. тiрi табиғаттың қасиетi

5.+ материяның қасиетi

347. Мына аталған философтардың қайсысы қоғамдық дамудық өркениеттiлiк концепциясын қолдайды?

1. +Тойнби

2. Фейербах

3. Локк

4. Вольтер

5. Платон

348. Пантеизм:

1. Қоғам туралы ғылым

2. адам проблемасы

3. +Құдайды табиғатпен тұтастай алып қарайды

4. Құдайды жеке тұрғыда түсiндiредi

5. табиғат жөнiндегi iлiм табиғат жөнiндегi iлiм

349. Гегель философиясының бастамасы не болып табылады?

1.+ абсолюттiк рух

2. материя

3. апейрон

4. қабылдау

5. монада

350. Авиценна кiм?

1. Әл Кинди

2. +Ибн Сина

3. Әл Фараби

4. Ибн Туфеиль

5. Ибн Рушд

351. Таза сана iлiмi ретiнде феноменологияның интенционалды актiлерiн сезiну деп түсiндiрген кiм?

1. +Гуссерль

2. Фрейд

3. Юнг

4. Фромм

5. Маркузе

352. Феноменологияның негiзiн салушы:

1. Дильтей

2. Ницше

3. +Гуссерль

4. Кьеркегор

5. Шопенгауэр

353. К.Маркс, Ф.Энгельс, В.Ленин ХIХ ғ. қай философиялық ағымының өкiлдерi болып табылады?

1. иррационализм

2. феноменологияның

3. экзистенциализмнiң

4. позитивизмнiң

5. +марксизмнiң

354. Аристотельдiң философиясын оқып зерттемеген және оның iлiмiмен таныс емес:

1. Мартин Хайдеггер

2. Александр Македонский

3. +Милеттiк Фалес

4. Брабанттық Сигер

5. Ибн Рушд

355. Фалес....қараған кезде грек құдайлары өмiр сүруiн тоқтатты, деп жазды Герцен;

1. жерге

2. +суға

3. қоршаған адамдарға

4. аспандағы бұлтқа

5. гүлдеп тұрған ағашқа

356. Платон құрған философиялық мектеп:

1. Лицей

2. Гимназия

3. +Академия

4. Агора

5. Афина диалектиктерi

357. "Сенемiн өйткенi абсурдты"-өз уақытында осындай философиялық пiкiрдi айтқан кiм?

1. Мұса пайғамбар

2. Августин

3. +Тертулиан

4. Менiң көршiм

5. Ф.Аквинский

358. "Байқаңыз, сiздi философияға бiреу әуестендiрiп жiбермесiн... әлемнiң барлық стихиясы бойынша"-деп оқытқан...

1. Тит Ливий

2. Марк Аврелий

3. +Тертуллиан

4. Августин

5. Фома Аквинский

359. Ортағасыр Еуропа философиясының сипатты белгiлерiне тән емес не?

1. теоцентризм

2. +имморализм

3. креозионизм

4. провиденциализм

5. иррационализм

360. Фома Аквинский, Брабанттық Сигермен пiкiр таластыра отырып шын мәнiнде кiммен таласты?

1. бiлiмсiз адаммен

2. монах көршiсiмен

3. +Аверроэспен

4. Әл Фарабимен

5. болашақ Рим Папасымен

361. Фома Аквинскийдiң негiзгi философиялық шығармаларының бiрi:

1. +Теология жинағы

2. Құдай қаласы

3. құдайды қорғау жинағы

4. Дәлелдеу жинағы

5. құбыжыққа қарсы жинақтар

362. Декарт ұлы:

1. философ, Нобель сыйлығының лауреаты

2. философ және биолог

3. социолог және тарихшы

4. +философ және математик

5. ортағасыр философы

363. "Bellun omneum omnes"- саясат және құқық философиясының танымал принципi:

1. Макиавелли

2. Гроций

3. Цицерон

4. Руссо

5. +Гоббс

364. Өзiнiң философиялық шығармаларында адам образын "ойлаушы қамыс " ретiнде қарастырған...

1. +Паскаль

2. Вольтер

3. Кант

4. Руссо

5. Монтескье

365. Бостандықты қажеттiлiктiң танылуы ретiнде ең бiрiншi айтқан философ кiм?

1. +Спиноза

2. Кант

3. Аристотель

4. Декарт

5. Лейбниц

366. Экзистенциализмнiң негiзiн салушы "Немесе немесе" атты шығарманы жазған...

1. Карл Ясперс

2. +Серен Кьергегор

3. Гамлет

4. Мартин Хайдеггер

5. Жан Поль Сартр

367. Абай философиясының орталық мәселесi

1. таным

2. +адам

3. дiн

4. онтология

5. методолгия

368. Шәкәрiм 1898-1928жылдарда жазған негiзгi философиялық шығармасының бiрi-"Үш..":

1. жол

2. жолдас

3. адасу

4.+ анық

5. адамгершiлiк заңдар

369. Антик дәуірінде кім алғаш рет философияға болмыс ұғымын енгізді?

1. Анаксимандр

2. Зенон

3. Аристотель

4. +Парменид

5. Гераклит

370. Қарама – қарсылықтардың бірлігі мен күресі заңы дамудың..... ашады:

1. Тетiгiн

2. механизмiн

3. +Қайнар көзін

4. ұзындығын

5. бағытын

371. Материяның атрибуттары:

1. ұзындығы, енi, биiктiгi

2. атомдар

3. от, су, ауа, жер

4.+ уақыт, кеңістік, қозғалыс

5. физикалық малекулалар

372. Фейербах ұсынған адамға деген философилық көзқарас қалай аталады?

1. антропоцентризм

2. философиялыі антропология

3. +Антропологиялық материализм

4. антропософия

5. антропоморфизм

373. «Адам бол» - принципін алғаш жариялаған кім?

1. +Абай

2. А.Байтұрсынұлы

3. Ш.Уәлиханов

4. Ў.Бөкейханов

5. Шәкәрiм

374. «Категориялық императив» - бүл негізгі.......И:Кант жасаған ой –тұжырым

1. жаратылыстанушылың ғылыми заңның

2. И.Ньютонның теориясындағы денелердiң қозғалысының заңының

3. саяси өмiр заңының

4. +Жоғарғы адамгершілік талаптың

5. адамзат ойын категориялық құру заңының

375. Адам мен мәдениетті апаллондық және дионистік бастамалар туралы бірінші рет айтқан кім болатын?

1. Платон

2. Аристотель

3. Шопенгауэр

4. +Ницше

5. Достоевский

376. Адамның қартаюы кезіндегі белсенді өмір сүру мәселелерінмен қандай сала айналысады?

1. танатология

2. антропология

3.+ геронтология

4. онтология

5. социология

377. З.Фрейд қандай теориялық концепциясын абсолюттендіріп дамытты?

1. Супер Эго

2. +Либидо

3. Саналылық

4. қамығу

5. Жалғыздық

378. Қай философ иемдену мен болмысты адамның іргелі бағдарлары ретінде қарастыра отырып,өзінің «жаңа адам» концепциясын дамытудан қашпады?

1. Фукуяма

2. Франкл

3. Фримен

4. +Фромм

5. Фрейд

379. Ницше пікірінше өмір деген ерік жігер мен қоса адамға не түрткі болады деді?

1. болмыстың өзi

2. +Билікке деген ерік

3. таза ерiк

4. репрессиялайтын болмыс

5. билiктiк инстинг

380. Классикалық жалпы философиялық тұжырымдама бойынша, адамдық тұлға.....

1. +өзінің табиғаты жағынан әлеуметтік

2. маскадан басқа ешнәрсе емес

3. бос абстракция

4. ұсталмайтын және анықталмайтын нәрсе

5. психологиялық белгiлердiң жиынтығы

381. Адамзат пен өркениеттің қалыптасуы мәселесі туралы жазған Энгельстің іргелі енбегі:

1. Табиғат диалектикасы

2. +отбасының жеке меншіктің және мемлекеттің пайда болуы

3. Анти Дюринг

4. Тарихи материализм туралы хат

5. Англиядағы жұмысшы табының жағдайы

382. Құндылық мәселесімен айналысатын философиялық білімнің саласы қалай аталады?

1.+ Аксиология

2. Гносеология

3. Эпистемология

4. Онтология

5. Феноменология

383. Қатты қысым жағдайында адамның таңдау мәселесі жөніндегі экзистенциалистердің ілімін қалай атауға болады?

1. елеусiздiк теориясы

2.+ Шекаралық ситуациялар ілімі

3. қайғырмау туралы iлiм

4. жiгер еркiндiгi

5. абсурд туралы iлiм

384. «Cogito ergo sum» - бұл белгілі афоризм кімдікі?

1. Фома Аквинский

2. Т.Гоббс

3. +Р.Декарт

4. Спиноза

5. И.Кант

385. «Еркіндік – бұл танылған қажеттілік» осы көзқараспен кім келіспеді?

1. Спиноза

2. Гегель

3. Маркс

4. Ленин

5. +Бердяев

386. Н.Г:Чернышевский бойынша интеллегенцияның өмірлік сұрағы қандай?

1. Бiз қайда бара жатырмыз?

2. Оқуға қайда баруға болады?

3. +Не істеу керек?

4. Халыітың достары деген кiмдер?

5. Менiң көзiлдiрiгiм қайда?

387. О.Кант, Милль, Спенсер қай ХІХ ғ. философиялық ағымының өкілдері болып табылады?

1.+ Позитивизм

2. Постпозитивизм

3. Неопозитивизм

4. Прагматизм

5. Эмпериокретицизм

388. «Үш анық» еңбегінің авторы?

1. Сартр

2. Конфуций

3. Лао Цзы

4.+ Шәкәрім

5. Будда

389. Әр бір ғылыми білімді жоққа шығаоудың мүмкіндігін мойындайтын қандай принципті Поппер алға қойды?

1. жалпыға бiрдей байланыс принципiн

2. этика принципiн

3. эстетика принципiн

4. +Фальсификация

5. құдайға сену

390. Леви – Строс:

1. прагматизiмнiң өкiлi

2. феноменологиялық философияның өкiлi

3. неотомизмнiң өкiлi

4. +структруализм өкілі

5. аналитикалық философияның өкiлi

391. Аникалық философия:

1. көне Үндi философиясы;

2.+ ертедегі гректер мен Римляндықтардың философиясы

3. ортағасырлар философиясы;

4. ертедегi мысырлықтарды iлiмi;

5. көне шығыстық даналық;

392. Ежелгі Үнді философиясы бастау алған әдеби ескерткіш;

1. Iнжiл

2. Материяның құрылымын талдайтын ғылыми шығарма

3. Авеста

4. Құран

5. +Ведалар

393. Қытай философиясындағы дәстүрлі бағыт:

1. Буддизм

2. Прагматизм

3. Экзистенциалистiк

4. +Конфуцийшылдық

5. Позитивистiк

394. Қазақстанда суфия философиясы қандай ойшылдың есімімен байланысты?

1. Ибн-Сина

2. Мұхаммед Хайдар Дулати

3. Мұхаммед Қашқари

4. +Қ.А.Яссауи

5. Ўл-Фараби

. Қоғамдық сананың формасы, ежелгі қоғамның дүниетанымы:

1. таным

2. өнер

3. +мифология

4. мәдениет

5. болмыс

. Ғылым мәдениетінің ең жоғарғы құндылығы және адам да сол арқылы әлемде өзін бағдарлайды деп есептейтін бағытты көрсетіңіз:

1. Неопозитивизм

2. +Сциентизм

3. Антисцентизм

4. Модернизм

5. Футурология

. Дүние субстанциясы екеу, материя және рух, және олар бір-біріне тәуелсіз деген пікірді ұстанатын философтар

1. материалисттер

2.+ дуалисттер

3. идеалисттер

4. эмпиристтер

5. рационалисттер

. Тәрбие, білім, қоршаған әлеуметтік орта, ата-ана кімнің қалыптасуына ықпал етеді:

1. Азамат

2. әскер

3. өсiмдiк

4. Жануар

5. +тұлға

30. Гумбольдтың түсінігі бойынша тіл ненің өндірістік жұмысы ретінде қарастырылады:

1. Сананың

2. +Сөйлеудің

3. Дененiң

4. Ақылдың

5. Рухтың

. Болмыс деген сөзді кең мағынасында қалай түсінуге болады?

1. табиғат, қоғам және ойлау

2. математикалық есептер

3. +Күллі болып тұрған нәрселер, тіршілік ету туралы жалпы ұғым

4. болмай тұрған, дүниеде жоқ нәрсе

5. бiлiмдердiң жүйесi

33. Қайшылықты дамитын болмыстың жалпыға бірдей түрі:

1. Айырмашылық

2. үйлесiмдiлiк

3. Сәйкестiк

4. +Қарама қарсылық

5. Салыстырмалылық

34. Аристотель адамды қалай атаған болатын?

1. "ақыл-ойы бар жаратылыс"

2. "нысандарды жасап шығаратын жаратылыс"

3. +Саяси жануар

4. "ойнайтын жаратылыс"

5. "өндiретiн жаратылыс"

395. Гнесеология нені зерттейді?

1. дiндi

2. болмысты

3. +танымды

4. жануарларды

5. практиканы

396. Ақиқаттың жалпы өлшемі

1. сезiм мєлшерi

2. гипотеза

3. аналогия

4. теория

5. +практика

397. Витгенштейн өзінің «Философиялық зерттеулер» атты негізгі шығармасында философияны қалай түсіндіреді?

1. адам туралы ретiнде

2. құдай болмысының дәлелденуi ретiнде

3. дүниеге көзқарастың түрi ретiнде

4. +Тілдегі сөйлемдердің мағынасын айқындауға бағытталған белсенділік ретінде

5. метофизика ретiнде

398. Мораль және адамгершілік жайындағы ілім бұл...

1. Гносеология

2. Эстетика

3. Аксиология

4. +Этика

5. Социология

399. Позитивизм «дұрыс болымды» білімнің негізгі деп нені айтады?

1. дiндi

2. өнердi

3. философияны

4. +Ғылымды

5. мифтi

400. «Ноосфера» термині нені сипаттайтынын көрсетіңіз:

1. Геосфераны

2. Космостық өркениет саласын

3. Еңбек саласын

4. Микробөлшектердiң өзара әсерлесу саласын

5. +Зерде, парасат саласын

401. Танымның қайнар көзі ақыл-ойда. Осы пікір қай гносеологиялық концепцияға жатады:

1. эмперизмге

2. агностицизмге

3. сенсуализмге

4. скептицизмге

5. +Рационализмге

402. «Заттардың өздеріне қарау, назар аудару»-бұл:

1. Герменевтиканың

2. Аксиологияның

3. +Феноменологияның

4. Экзистенциализмнiң

5. Неотомизмнiң ұраны

403. Аристотельдің психология туралы трактаты:

1. +Жан туралы

2. Жануарлар тарихы

3. Грилл

4. Евдем

5. Жануарлар қозғалысы

404. «Постиндустриалды қоғам» терминінің авторы кім?

1. Конт

2. Сартр

3.+ Белл

4. Кант

5. Рассел

405. Көне Қытай философиясындағы заттардың табиғи жолы:

1. +Дао

2. Жень

3. Инь

4. Сяо

5. Янь

406. Философ – сөзін ең алғаш қолданған ойшыл:

1. Платон

2. Парменид

3. +Пифагор

4. Фромм

5. Мюллер

407. Тәжірибе арқылы ақиқатқа жетуді қолдайтын бағыт?

1. иррационализм

2. номинализм

3. +Эмпиризм

4. рационализм

5. сенсуализм

408. «Культура», «мәдениет» терминіне негіз болған латын сөзінің қазақша аудармасын көрсетіңіз:

1. +Өңдеу, айдау

2. Алу, терiстеу

3. Күшейту, даму

4. Тырысу, күрес

5. Өрнектеу, уақыт өткiзу

409. Материялдық жүйелердің ұзындығын, құрылымын сипаттайтын материяның атрибуты:

1. +Кеңістік

2. уақыт

3. даму

4. қозғалыс

5. тыныштық

410. Материялдық жүйелердің тіршілік етуінің ұзақтығын, жағдайлардың жүйелігін сипаттайтын материяның атрибуты:

1. тыныштық

2. бейнелеу

3. кеңiстiк

4. +уақыт

5. қозғалыс

411. Кім сенім мен ғылымның (философияның) бірлігін негіздеді:

1. +Ф.Аквинский

2. И.Кант

3. Л.Фейербах

4. А.Аврелий

5. П.Абеляр

412. Құдайдың ештеңеден әлемді жаратқаны туралы христиан догматына негізделген, жаратылу идеясы қалай аталады:

1. космоцентризм

2. патристика

3. материализм

4. агностицизм

5. +Креационизм

413. «Патристика» термині нені білдіреді:

1. +«шіркеу әкелерінің» ілімі

2. мектеп философиясы

3. құдайлық философия

4. сенiмнiң символы

5. ортағасыр философиясындағы кезең

414. Ақылға сүйенген дәлелдердің көмегімен христиан діни ілімін қорғау және негіздеу:

1. +Апологетика

2. диалектика

3. метафизика

4. софистика

5. майевтика

415. Діни сенім мен антика философиясының сыйыспайтындығын пайымдаған «шіркеу әкелерінің» ілімін догматизациялау:

1. космоцентризм

2. +патристика

3. материализм

4. агностицизм

5. креационизм

416. Ортағасырлық философия:

1. өмiрдi қуанышпен қабылдау

2. адам парасаты адам парасаты

3. "адам табиғаты"

4. мәдениет

5. + «діни ілімнің қызметшісі»

417. Схоластика ілімі нені білдіреді?

1. "шiркеу әкелерiнiң" iлiмi

2. +Мектеп философиясы

3. құдайлық философия

4. сенiмнiң символы

5. ортағасыр философиясындағы кезең

418. Ортағасыр философиясында универсалийлер ұғымымен не түсіндіріледі?

1. заттарға дейiн өмiр сүретiн жалпы идеялар

2. заттардан кейiн өмiр сүретiн жалпы идеялар

3. заттарда өмiр сүретiн жалпы идеялар

4. +Жалпы ұғымдардың табиғаты

5. заттардың айналасында өмiр сүретiн жалпы идеялар

419. Патристика және схоластика-қандай философияның негізгі этаптары болып табылады?

1. антика

2. жаңа заман

3. қайта өрлеу

4. +Орта ғасыр

5. ағартушылық

420. Қайта өрлеу философиясындағы негізгі дәстүр болып табылатыны:

1. +гуманизм

2. схоластика

3. софистика

4. догматика

5. патристика

421. Қайта өрлеу философиясына тән адамның түсінігін анықтаңыз:

1. адам-қоғамдық жануар

2. адам-ойлаушы тiршiлiк иесi

3.+ адам-жаратушы, суретші

4. адам құдай жаратқан тiршiлiк иесi

5. адам саяси жануар

422. Н.Кузанскийдің философиялық идеясының негізінде не жатыр:

1. +білместік ілімі

2. ру идолдары туралы iлiм

3. екi ұдай ақиқат теориясы

4. туа пайда болған идеялар туралы идея

5. универсалийлер туралы iлiм

423. Утопиялық социализинің негізін салушы:

1. Н.Кузанский

2. Дж.Бруно

3. Н.Коперник

4. Г.Галилей

5. +Т.Мор

424. Пантеизм дегеніміз не:

1.+ барлық құдайлық -құдайдың барлық табиғатта бар екендігін мойындау

2. материяның бiрiншi екендiгiн мойындау

3. ақылды танымның бысты құралы деп мойындау

4. сананың бiрiншi екенiн мойындау

5. философияның негiзгi сұрағы

425. Гуманистердің пікірінше:

1. "сенемiн, өйткенi жалған"

2. "ақылды болу үшiн сен"

3.+«адам ең ұлы ғажайып»

4. "адам саяси тiршiлiк иесi"

5. "мен бiлемiн, өзiмнiң ешнәрсе бiлмейтiнiмдi"

426. «Құдіретті комедияның» авторы:

1. Н.Кузанский

2. Ф.Петрарка

3. Н.Коперник

4. +Д.Алигьери

5. М.Монтень

427. Европаның Қайта өрлеу дәуіріне тән философиялық дүниетаным:

1. теоцентризм

2. +антропоцентризм

3. космоцентризм

4. постмодернизм

5. феноменология

428. Жаңа заман философиясы ненің авторитетіне сүйенді:

1. шiркеу

2. +ғылым

3. адам

4. мемлекет

5. қоғам

429. «Жаңа туылған сәбидің басы өмір өзінің өрнектері-білімді салатын таза тақта» жолдарының авторы:

1. +Дж.Локк

2. И.Кант

3. Б.Спиноза

4. Р.Декарт

5. Г.Лейбниц

430. Қандай ұғымды табиғат пен қоғамның өзара әрекет процессі бейнеленеді, ғылым мен адамның ақылының ролі атап көрсетіледі?

1. техносфера

2. биосфера

3. социосфера

4. геосфера

5. +ноосфера

431. Хайдеггер бойынша дүниені жақсы тану үшін не істеу керек?

1. +Болмысты талдау

2. ғалымдардан кеңес алу

3. Құдайдан сұрау

4. адамдардан еш нәрсе сұрамау

5. философтардан кеңес алу

432. «Дін дегеніміз: жүрексіз әлемнің жүрегі:.»-осылайша пайымдаған кім?

1. Христос

2. Мұхаммед

3. Ницше

4.+ Маркс

5. Абай

433. Ғылыми танымның деңгейлері, өздерінің мәні бойынша:

1. логика және ақиқат

2. бiлiм және сауатсыздық

3. философтардың ойдан шығарғаны

4.+ эмперия және теория

5. математика және гармония

434. Себептілік дегеніміз әдеттіліктің бірінен соң бірі жалғасуы ғана – деп ойлайтын:

1. Беркли

2. Лейбниц

3. Локк

4. Спиноза

5. +Юм

435. Априори, апостериори, антиномия, осы терминдермен қатар Кант философиясының сөздігінде нені қолданады?

1. аффект

2. антропософия

3. +аналитика

4. ассимиляция

5. аллюзия

436. Антетика, антиномия терминдері Канттың талдауы бойынша нені білдіреді?

1. априоризм

2. +диалектика

3. ой-тұжырым

4. трансцендентальдық

5. антропология

437. «Терістеуді терістеу» Гегельде бұл:

1. диалектиканың мәнi

2. +қарама-қарсылықтың жоқтығы

3. қарапайым логикалық форма

4. математикалық метафора

5. философиялық кiтаптың аты




Дата добавления: 2014-11-24; просмотров: 105 | Поможем написать вашу работу | Нарушение авторских прав




lektsii.net - Лекции.Нет - 2014-2024 год. (0.367 сек.) Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав