Студопедия  
Главная страница | Контакты | Случайная страница

АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатика
ИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханика
ОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторика
СоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансы
ХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника

Про товариство та історії

Читайте также:
  1. Викладачів історії та суспільних
  2. Від витворів мистецтва до друкарського штампу. До історії виробництва фарфору і фаянсу в Україні
  3. Галицько-Волинська Держава та її місце в історії України
  4. Галицько-Волинське держава та її місце в історії України
  5. Гетьман Мазепа в історії України
  6. Деякі цікаві факти з історії виникнення маркетингу
  7. Джерельна база вивчення історії України. Історіографія.
  8. До семінарських занять з історії педагогіки
  9. Етапи політичної історії Галицько-Волинської держави
  10. З історії малого підприємництва

Августин обгрунтовував і виправдовував існування майнової нерівності людей у ​​суспільстві. Він стверджував, що нерівність - неминуче явище соціального життя і безглуздо прагнути до рівняння багатств; воно буде існувати в усі віки земного життя людини. Але все ж всі люди рівні перед Богом і тому Августин закликав жити в світі.

Держава - покарання за первородний гріх; є системою панування одних людей над іншими; воно призначене не для досягнення людьми щастя і блага, а тільки для виживання в цьому світі.

Справедливу державу - християнська держава.

Функції держави: забезпечення правопорядку, захист громадян від зовнішньої агресії, допомагати Церкві і боротися з єрессю.

Необхідно дотримуватись міжнародних договорів.

Війни можуть бути справедливими і несправедливими. Справедливі - ті, що почалися по законних причин, наприклад за потребою відбиття нападу ворогів.

У 22 книгах своєї головної праці "Про град Божий" Августин робить спробу охопити всесвітньо-історичний процес, зв'язати історію людства з планами і намірами Божества. Їм розвиваються ідеї лінійного історичного часу і морального прогресу. Моральна історія починається з гріхопадіння Адама і розглядається як поступальний рух до знаходить в благодаті моральної досконалості.

В історичному процесі Августин (18-я книга) виділяв сім головних епох (в основі цієї періодизації було покладено факти з біблійної історії єврейського народу):

перший епоха - від Адама до Великого потопу

друга - від Ноя до Авраама

третя - від Авраама до Давида

четверта - від Давида до вавилонського полону

п'ята - від вавилонського полону до народження Христа

шоста - почалася з Христа і завершиться разом з кінцем історії взагалі і з Страшним Судом.

сьома - вічність.

Людство в історичному процесі утворює два "граду": світська держава - царство зла і гріха (прототипом якого був Рим) і держава Боже - християнська церква.

"Град земний" і "Град Небесний" - символічне вираження двох видів любові, боротьби егоїстичних ("любов до себе, доведена до зневаги до Бога") і моральних ("любов до Бога аж до забуття себе") мотивів. Ці два гради розвиваються паралельно переживаючи шість епох. В кінці 6 епохи громадяни "граду Божого" отримають блаженство, а громадяни "земного града" будуть віддані вічним мукам.

Августин Аврелій доводив перевагу духовної влади над світською. Сприйнявши августинівського вчення, церква оголосила своє існування земної частиною божого граду, виставляючи себе як верховного арбітра.

 




Дата добавления: 2014-12-20; просмотров: 28 | Поможем написать вашу работу | Нарушение авторских прав




lektsii.net - Лекции.Нет - 2014-2024 год. (0.006 сек.) Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав