Студопедия  
Главная страница | Контакты | Случайная страница

АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатика
ИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханика
ОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторика
СоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансы
ХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника

Творчий портрет Й. С. Баха.

Читайте также:
  1. Антропологический материализм Л. Фейербаха.
  2. Атеизм Фейербаха.
  3. Вопрос № 51. Антропологический материализм Л. Фейербаха.
  4. Информационный портрет
  5. Искусство Фландрии 17 века. Общая характеристика. Бытовой жанр (Тенирс, Браувер), натюрморт (Снайдерс), портрет (Антонис ван Дейк).
  6. Исторические портреты личностей.
  7. Исторический портрет Николая 2, Столыпина, Иоанна Кронштадтского, патриарха Тихона.
  8. Історичні портрети лідерів та провідних діячів Української революції
  9. Л. Фейербаха.
  10. Материализм Фейербаха.

Німецький композитор, органіст і скрипаль, представник стилю бароко, один із творців світової музичної класики, вважається одним із найвизначніших композиторів світу. Майстер поліфонії і контрапункту, не мав собі рівних серед сучасників.

Складною виявилася доля його спадщини. За життя Баха добре знали, проте після смерті композитора його ім'я і музику почали забувати. Справжній інтерес до його творчості виник лише в 1820-ті роки. Розпоочався він з виконання 11 травня 1829 року в Берліні «Пасіонів за Матвієм», організуваного Феліксом Мендельсононом-Бартольді. Саме Феліксу належить честь «Повернення до життя» музики Баха, майже через 80 років після смерті композитора і його повного забуття. Це дало сильний імпульс до публікації творів Баха та їх виконання.

 

Меси(5) – «Висока меса».

Ораторії(3) – «Різдвяна», «Пасхальна».

Духовні кантати(близько 200).

Світські кантати.

Світські симфонії – обробки Брандебурзьких концертів(6).

Концерти для інструменту зоркестром(15).

Органні концерти(6).

Сонати(2).

Англійські, німецькі сюїти(6).

2 томи ДТК.

 

3. Протактувати приклад в перемінному розмірі:

Перемінний розмір – це той розмір, який змінюється протягом твору. При диригуванні перемінних розмірів необхідно, добре знаючи текст, застосовувати відповідну схему на той, чи інший розмір. А замахом забезпечити плавність переходу до зміни розміру. Для рівності слід обрати собі якусь дрібну ритмічну вартість і пильнувати, щоб вона була незмінна. В даному прикладі це буде четверть.

 

4. Дати визначення термінам: Grave, larghetto, stringendo, non forte.

Grave – важко;

Larghetto – трішки швидше, ніж Largo;

Stringendo – пришвидшуючи темп;

Non forte – не голосно.

Білет №6

1. Дати визначення показати структуру на музичних прикладах форми «Рондо – соната».

Рондо – соната – це така музична побудова, яка має ознаки рондо і сонати. Від сонати – ГП. і ПП. Від рондо – рефрен і епізод.

Для того, щоб утворити від сонатної форми рондо – сонату, необхідно в експозиції після ПП. провести ГП. ще раз в основній тональності. Так само в репризі.

 

А + В + А + С + А + В1 + А

ГП. ПП. ГП. Епізод ГП. ПП. ГП.

Наприклад: Л.В.Бетховен 8 симфонія, Фінал.

 

2. Л. Ревуцький – творчий портрет.

Музикознавець, фольклорист і музичний діяч. Закінчив Київську консерваторію (клас Глієра). Разом з Лятошинським, Рильським редагує оперу «Тарас Бульба». Викладає в Київській консерваторії. Ревуцький значно спричинився до піднесення й поширення музичної культури в Україні як організатор численних концертів, виконавець народних пісень і дум, перекладач текстів творів різних композиторів, вчитель-викладач музики і з музикою пов'язаних дисциплін і редактор численних нотних видань (твори світових композиторів, вокальні твори Бетховена, «Галицькі пісні» в обробці Дмитра Ревуцького, «Дуети М. Лисенка», «Козацькі та історичні пісні», три збірки українських народних пісень п. н. «Золоті ключі» та ін.).

 

Симфонії (2).

Кантата – поема – «Хустина», «Ода пісні», «Зима».

Концерт для фортепіано з оркестром.

Збірки народних пісень (3).

Симфонічна п’єса «Козачок».

Хори – «Ой, чого ти почорніло», «На ріках круг Вавилону», «Гей, слов’яни», «Ой шляхами битими».

 

3. Протактувати приклад в перемінному розмірі:

Перемінний розмір – це той розмір, який змінюється протягом твору. При диригуванні перемінних розмірів необхідно, добре знаючи текст, застосовувати відповідну схему на той, чи інший розмір. А замахом забезпечити плавність переходу до зміни розміру. Для рівності слід обрати собі якусь дрібну ритмічну вартість і пильнувати, щоб вона була незмінна. В даному прикладі це буде вісімка. Звенути увагу на розмір 68 диругується за принципом у швидкому темпі дещо повільнішому русі.

 

4. Дати визначення термінам: Ritardando, veloce, andante, sempre piano.

Ritardando – заповільнюючи;

Veloce – швидко, легко;

Andante – не поспішаючи, кроком;

Sempre piano – весь час тихо.

Білет №7

1. Дати визначення та показати структуру на музичних прикладах сонатної форми (форма сонатного Allegro).

Сонатна форма – це така музична побудова, яка складається з 3 розділів (експозиція, розробка, реприза) і будується на співставленні головної та побічної партій.

(експ.) (репр.)

Вступ А + В + С + А + В1 + Кода




Дата добавления: 2015-01-05; просмотров: 95 | Поможем написать вашу работу | Нарушение авторских прав




lektsii.net - Лекции.Нет - 2014-2024 год. (0.007 сек.) Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав