Студопедия  
Главная страница | Контакты | Случайная страница

АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатика
ИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханика
ОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторика
СоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансы
ХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника

Философия. Теологиялық парадигма (тео - құдай, логос - ілім) саясатты, билікті құдайдың құдыретімен түсіндіреді

Читайте также:
  1. E) миф, религия, философия.
  2. II. ФИЛОСОФИЯ ДРЕВНЕГО МИРА.
  3. II. Философия как специальность.
  4. Lt;variant>Идеяны күллі нәрсенің алғашқы бастамасы деп мойындайтын философиялық көзқарас
  5. Lt;variant>Философиялық антропология
  6. VII. ФИЛОСОФСКАЯ МЫСЛЬ УКРАИНЫ ХХ ВЕКА И ФИЛОСОФИЯ УКРАИНСКОЙ ДИАСПОРЫ
  7. Абай философиясы
  8. Абай философиясына сипаттама
  9. Азақстанда суфия философиясы қандай ойшылдың есімімен байланысты?
  10. ай ойшыл Гегельдің философиясын сынға алған: Фейербах

Теологиялық парадигма (тео - құдай, логос - ілім) саясатты, билікті құдайдың құдыретімен түсіндіреді, яғни адамға саясат әлемін, саяси қатынастарды түсіндіретін діни пайымдарды Құдай берген деп қабылданады. Теологиялық парадигманың дамуының бастапқы кезеңінде мифология көрнекті орын алды, өйткені мифтер көптеген халықтардың өмірінде әртүрлі дәрежеде өз заманының саяси проблемаларының көрінісі ретінде қызмет етті. Бұл парадигма саясаттану ғылымының алғашқы дами бастаған кезеңінде пайда болды.

Натуралистік парадигма саясатты әлеуметтік сипаты жоқ табиғи себептермен, атап айтқанда, географиялық ортамен, биологиялық және психофизиологиялық ерекшеліктерімен түсіндіреді. Натуралистік парадигма мемлекет пен биліктің шығу тегінің табиғилығын, олардың пайда болуы мен қызмет етуінің табиғи қажеттілігін негізге алады.

Әлеуметтік парадигма саясаттың табиғаты мен пайда болуын әлеуметтік факторлар арқылы түсіндіреді. Қоғамдық өмірдің тұтастай түсінігінен шыға отырып, әлеуметтік парадигма қоғамдық дамуды ішкі қарама қайшылыққа толы үдеріс ретінде қарастырады. Әлеуметтік парадигма топтар мен тап күресі идеологиясының концептуалдытұғыры болып табылады.

Тиімді (рационалды) сыни парадигма саясаттың табиғатын оның өз ішіндегі себептермен, қасиеттермен, элементтермен түсіндіреді. Ол екіге бөлінеді:

· қақтығыстық парадигма (конфликт), XIX ғ. пайда болған. Негізін Маркс, Бентли, Зиммель, Козер және т.б. қалады. Олар саяси өмірде дау жанжал, шиеленістер шешуші роль атқарады дейді.

· мәмілеге келу парадигмасы (консенсус). Өкілдері: М.Вебер, Дьюи, Э. Дюркгейм, Т. Парсонстар жатады. Олар саяси өмірдегі дау жанжал, қайшылықтарды жоққа шығармайды. Алайда оларды мәмілеге келуден кейінгі екінші орынға қояды.[2]

Парадигма — қазіргі тандағы ғылым методологиясындағы негізгі үғымдардың бірі. Ол білімнің қандай да бір саласының ғылыми пайымдалуының даму сатысын белгілейді және оларға тән ерекшеліктерді көрсетеді, білім дамуының сатысындағы ғылыми бейнелеудің объектісін зерттеу әдістемесінің өзіндік сипатын анықтайды. Ғылымның парадигмалық мәселесі ғылыми білімдердің өз дамуында салыстырмалы дербестікке ие екендігін бейнелейді, өйткені таным процесінде рационалды дәлелденген жүйе ретіндегі ғылыми дәстүр пайда болып дамиды. Осы дәстүр ғалымдардың ғылыми іс- әрекеттерінің базалық негізін құрып, оларға өздерінің дербес ғылыми инструментарийін жасауға көмектеседі. Шынайы ғылыми тұрғыда дүниені қабылдаудың нәтижесінде ғылыми танымның осы сатысында дүниенің ғылыми бейнесі қалыптасады. Өте тар мағынада, парадигма — ғылыми проблемалар мен оны зерттеу мөселесінің қойылуы мен қалыптасуының логикалық моделі. Парадигма ұғымының құрылымы келесі қағидаларды қамтиды:
1. Ғалымдардың қазіргі бірлестігіне тән ғылыми принциптердің, сенімдердің, қүндылықтардың жиынтығы, осының негізінде ғалымдар өздерінің зерттеу объектісінің ғылыми картинасын, яғни ғылым пөнін жасайды.
2. Ғылыми зерттеулер үшін қолданылатын "пәндік матрица"деп аталатын техникалық тәсілдер, ғылыми инструментарийлер жүйесі және мұны игеру мен пайдалану нәтижесінде бірін-бірі түсінетін ғалымдардың бірлестігі жасақталынады

 

85. Дифференциация (фр. differentiation, лат. Differentia - айырымы, айырмашылық) —

· геологияда: тектік түрғыдан байланысты, бірақ қүрамы жағынан анық ерекшеленетін бірнеше жаңа өнімдердің бір ғана материал есебінен қалыптасуын қамтамасыз ететін барша геологиялық процестер жиынтығы.[1]

· биологияда: - бастапқы бірдей немесе бірдей элементтен тұратын жүйені түрлі сапалы бөлімдерге бөлу. Д. жүйенің кеңеюі мен интенсификациясымен байланысты, және оның бөліктері арасында бөлу, жүйені интеграцияға сәйкес механизмдері даму жағдайы кезінде оның толық жұмыс істеуіне тиімділік береді. Д. бірнеше тұрғыдан қарастырылады: филогенетикалық Д., жалпы таксонды екі немесе бірнешеге бөлу, (мыс., адаптивті радиация, түртүзу). Түрдің Д. популяцияда табиғи ресурстарды түрдің толығымен тиімді қолдануына әкеледі. Морфофизиологиялық Д. эволюция үрдісі кезінде ағзада түрлі қызмет атқаратын түрлі сапалы мүшелердің пайда болуы; осындай Д. бір қалыпты кезеңдері биологиялық ұйымдасудың негізгі деңгейлеріне сәйкес келеді; бұл Д., морфофизиологиялық дамудың бір белгісі.

Дифференциация (фр. differentiation, лат. Differentia - айырымы, айырмашылық) —

· геологияда: тектік түрғыдан байланысты, бірақ қүрамы жағынан анық ерекшеленетін бірнеше жаңа өнімдердің бір ғана материал есебінен қалыптасуын қамтамасыз ететін барша геологиялық процестер жиынтығы.[1]

· биологияда: - бастапқы бірдей немесе бірдей элементтен тұратын жүйені түрлі сапалы бөлімдерге бөлу. Д. жүйенің кеңеюі мен интенсификациясымен байланысты, және оның бөліктері арасында бөлу, жүйені интеграцияға сәйкес механизмдері даму жағдайы кезінде оның толық жұмыс істеуіне тиімділік береді. Д. бірнеше тұрғыдан қарастырылады: филогенетикалық Д., жалпы таксонды екі немесе бірнешеге бөлу, (мыс., адаптивті радиация, түртүзу). Түрдің Д. популяцияда табиғи ресурстарды түрдің толығымен тиімді қолдануына әкеледі. Морфофизиологиялық Д. эволюция үрдісі кезінде ағзада түрлі қызмет атқаратын түрлі сапалы мүшелердің пайда болуы; осындай Д. бір қалыпты кезеңдері биологиялық ұйымдасудың негізгі деңгейлеріне сәйкес келеді; бұл Д., морфофизиологиялық дамудың бір белгісі.

 

86. Амбивалентность[править вики-текст]

Есть замечания по содержанию шаблона. Например, я бы убрал из перечня чувств амбивалентность. Амбивалентным может быть отношение человека к чему-либо или кому-либо. Например, можно, наверное, испытывать любовь и ненависть к одному и тому же лицу. Амбивалентным также можно назвать чувство наподобие ревности. Но и в том и в другом случае амбивалентность -- характеристика чувства или отношения, но она не есть чувство. Если может быть амбивалентность чувства (или чувств), то нет чувства амбивалентности в том же смысле, в котором можно говорить о чувстве любви, или ненависти, или ревности. Разве не так? --Humanitarian& 18:11, 26 октября 2012 (UTC)

Сложный вопрос. Ряд видных исследователей (К. Э. Изард, например) считают, что существует всего несколько базовых эмоциональных процессов (Изард называетих "эмоциями"), из которых складываются все остальные. В этом смысле "амбивалентность" это такая же комбинация "базовых эмоциональных процессов" как и "ревность". С другой стороны, "амбивалентность" это абсолютно не бытовое слово, и я обычно в разговоре с коллегами сам употребляю словосочетание "амбивалентные чувства", имея ввиду что человек испытывает сразу ряд разнонаправленных чувств по отношению к одному объекту, но никогда не говорю "он чувствует амбивалентность". С третьей стороны, вряд ли можно утверждать, что амбивалентные чувства не являются эмоциональным процессом. --Kovani (Николай "Swamp_Dog") 11:05, 28 октября 2012 (UTC)

Если какое-либо чувство (ед. ч.) амбивалентно, то есть если в нём присутствует и положительный и отрицательный аспект, как, допустим, в ревности, то оно является эмоциональным процессом наряду с любым другим чувством.
Если амбивалентно отношение А к кому-либо или чему-либо (Б), поскольку А испытывает комплекс чувств (мн. ч.) по отношению к Б, и в этом комплексе присутствуют чувства со знаком плюс и со знаком минус, то этот комплекс чувств также, наверное, можно назвать эмоциональным процессом.
Вопрос в том, есть ли некое особое и единственное в своём роде чувство амбивалентности, рядоположное другим сложным чувствам, или же это характеристика каких-то чувств или отношений, в том смысле, что чувства или отношения могут быть (а) положительными, (б) отрицательными, (в) амбивалентными и, возможно (г) нейтральными? В последнем случае включать "амбивалентность" в перечень чувств не больше оснований, чем включать в этот перечень "положительность" или "отрицательность". А в первом случае мне бы хотелось узнать более подробно о чувстве амбивалентности, а также о том, есть ли АИ, выделяющие амбивалентность как особое чувство. С уважением, Humanitarian& 15:27, 28 октября 2012 (UTC)

На субъективном уровне я склонен с вами согласиться - "амбивалентность" плохо смотрится в этом шаблоне, и я поддержу вас, если вы её от туда удалите. Однако я считаю важным отметить, что в науке пока отсутствует общепризнанная граница между понятиями "чувство" и "комплекс чувств", и именно по этому я не чувствую уверенности, соглашаясь с вами. --Kovani (Николай "Swamp_Dog") 06:18, 29 октября 2012 (UTC)

Текущие вопросы

Не надо пихать сюда Список эмоциональных процессов, пожалуйста. Этот список будет удалён либо перенесён в координационные. См. Проект:Координационные списки.

Ещё вопрос у меня, отчего шаблон в категории Общество, а не Психология, никто не знает? -- Akim Dubrow 18:53, 5 июля 2013 (UTC)

· Коллега, но я вот только сегодня узнал о существовании такого списка. А как же доступность информации? А ВП:АИ и ВП:ПРОВ, ведь в шаблоне нет ссылок на источники? --Humanitarian& 18:57, 5 июля 2013 (UTC)

· Насчёт категоризации. Моё мнение: шаблон {{Психология}} содержит ссылки на статьи о психологии как науке, поэтому он включён в категорию Наука и подкатегорию Психология, тогда как шаблон {{Эмоциональные процессы}} ссылается на статьи о предмете этой науки, т. е. о психике. Категория Наука здесь, по-моему, не вполне подходит. --Humanitarian& 19:23, 5 июля 2013 (UTC)

По поводу «Боли»

Хотел обсудить вопрос с коллегой Kovani, но он сейчас неактивен в Википедии. По моему мнению, нужно или обосновать, почему боль, будучи ощущением, должна считаться эмоциональным процессом, или скорректировать внутреннюю ссылку таким образом: [[Боль#Душевная боль|Боль]] -- если имеется в виду душевная боль, или удалить её из шаблона. --Humanitarian& 17:07, 6 сентября 2013 (UTC)

Боль, которая ощущение - несомненно _не_ является эмоциональным процессом. Другое дело что есть так называемая "душевная боль", которая не является сигналом от повреждённых нервных клеток. Она скорее всего является эмоциональным процессом (и вполне подходит под его определение). К сожалению, сложные эмоции человека крайне плохо изучены и я не видел ни одного АИ по теме душевной боли... С учётом "наполненности" раздела "душевная боль" в статье "боль" - можно и убрать ссылку из шаблона, дабы не смущать никого. --Kovani (Николай "Swamp_Dog") 18:06, 17 декабря 2013 (UTC)

 

Философия


А




Дата добавления: 2015-01-05; просмотров: 77 | Поможем написать вашу работу | Нарушение авторских прав




lektsii.net - Лекции.Нет - 2014-2024 год. (0.008 сек.) Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав