Читайте также:
|
|
A.Конфуцийшылдық
К.Маркстің пікірінше, "адам өзінің ойлауының барлық күшін жан-жақтылығын, ақиқаттығын...дәлелдеуі тиіс:
A. Практикада
К.Маркс пен Ф.Энгельс қандай философиялық ағым мен әдісті қосып,оларды қоғамға қолданды:
A. Материализм мен диалектиканы
1. Кеңестік идеология "тиым салған" рухани сала:
A. Дін
"Кеңістік пен уақыт материядан жеке, өзімен-өзі өмір сүреді" дейтин концепция:
A. Объективтік
Қ
Қайшылық дамитын болмыстың жалпыға бірдей түрі:
A. Қарама-қарсылық
Қайшылықтар дүниені қозғаушы күш болып табылады және қайшыықтарсыз даму жок деп ұйғарған кім:
A. Гегель
Қайта Өрлеу кезеңінің қай философы соңғы схоласт бірінші гуманист:
A. Н.Кузанский
Қайта Өрлеу термині алғаш рет кімнің еңбегінде кездеседі:
A. Дж.Вазари
Қайта Өрлеу дәуірі:
A. Ренессанс
Қайта Өрлеу дәуірінің басты философиялық ағымы пантеизм дегеніміз:
A. Табиғат пен құдайдың құйылысуы
Қайта Өрлеу дәуіріндегі гуманизмнің мағынасы:
A. Адамның құндылығы, оның құрметі мен құндылығы туралы ілім
Қайта өрлеу дәуірі философиясында космологиялық ілімдерді кімдер дамытты:
A. Дж.Бруно мен Г.Галилей
Қайта өрлеу дәуірі қай елден басталады:
A. Италия
Қайта өрлеу дәуірінде мемлекет және құқық философиясымен кім айналысты:
A. Макиавелли
Қайта өрлеу дәуірі үшін антикалық кезең не:
A. Идеал
Қайта өрлеу дәуірінде утопиялық ілімді дамытқан кім:
A. Т.Мор, Т.Кампанелла
Қайта өрлей дәуірі философиясында адам тұлғасын тұтастық түрде абсолютизациялау дегеніміз:
A. Персонализм
Қайта өрлеу философиясында қандай мәселе алдыңғы орынға шықты:
A. Ғылым мәселесі
Қайта өрлеу ойшылдарының қайсысы этикадағы стоицизмнің этикалық ілімдерін қайта жаңалады:
A. Франческа Петрарка
Қайта өрлеу кезеңінің қай философы қандай еңбегінде утопиялық қаладағы мінсіз қоғамдық тәртіптерді дәріптеді:
A. Т.Мордың «Утопиясы»
Қайта өрлеу дәуіріндегі адамға берілген сипаттама:
A. Шығармашылық тұлға
Қай Қайта өрлеу философы мен ғалымы «Ғаламның шексіздігі және басқа әлемдер туралы» еңбегінің авторы болып табылады:
A. Дж.Бруно
Қай ағартушылық заманның философы деизмді - «құдай мен жанның мәңгілігін» мойындады:
A. Ж.Ж.Руссо
Қай ағартушылық заманның философы мәдениетті үздіксіз дамып, жеті баспалдақтан өтетін бүтіндік деп қарастырды:
A. И.Герлер
Қай Жаңа заман философы субстанцияны «модустар» арқылы тану керектігін айтты:
A. Б.Спиноза
Қай жаңа заман философы индуктивті әдісті ғылымда пайдалануды ұсынды:
A. Ф.Бэкон
Қай Жаңа заман философы білімнің ең төменгі түрін сезімдік, одан жоғарғысын интеллектуалдық, ал ең жоғарғы түрін интуиция деп санады:
A. Б.Спиноза
Қай «Жаңа Заман» философы әлемдегі барлық білім тәжірибеден алынады деп индукцияның рөлін теріске шығарды:
A. Д.Юм
Қай ХҮІІІ ғ неміс философы Фихтенің субъективті идеализм жүйесінің объективті идеализмімен ұштастыруға тырысты:
A. Ф.Шеллинг
Қай ХҮІІІ ғ философы этикаға «категориялық императив» ұғымын енгізді:
A. И.Кант
Қай ХVІІІ ғасыр неміс философы нақты өмір сүретін тек біздің санамыз және қандай да бір шындық болмасын, ол «менің» жемісі деп санады:
А.И.Фихте
Қозғалыс дегеніміз:
A. Кез-келген өзгеріс
Қозғалыстың әлеуметтік формасы:
A. Қоғамдық байланыстар мен қатынастар
Қарама-қарсылықтардың бірлігі мен күресі заңының мазмұнын ашатын категориялар тобын көрсетіңіз:
A. Айырмашылық, қарама-қарсылық, қайшылық
Қозғалыстың өзіне қарама-қарсы сәті:
A. Тыныштық
Қоғамның Маркстік типологиясының өлшемі:
A. Өндіргіш күштердің даму дәрежесі
Қай философиялық бағытқа пролетариат диктатурасын (күштеуге сүйенген, шектелмеген өкімет) қайырымдылық идеалы ретінде тануы тән:
A. Марксизмге
Қазақ мәдениетінің және ұлттық өнердің рухани құрылымы, өзегі:
A. Жыршы, ақын, сал, сері, әнші, күйші
Қазақ болмысындағы тұрмыстық философияның негізі:
A. Мал шаруашылығы
Қазақ философиялық антропологиясының белді өкілі, гуманисті:
A. Абай Құнанбаев
Қазақ ағартушыларының философиялық бағыты:
A. Гуманизм
Қазақ дүниетанымының "дүние" категориясының философиялық мағынасы:
А. Болмыс, өмір, әлем
Қазақ дүниетанымының онтологиялық категориялары:
A. Дүние, болмыс, заман, жаратушы
Дата добавления: 2015-01-05; просмотров: 91 | Поможем написать вашу работу | Нарушение авторских прав |