Студопедия  
Главная страница | Контакты | Случайная страница

АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатика
ИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханика
ОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторика
СоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансы
ХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника

Література. 3. Білецький О. Українська проза першої половини ХІХ ст

Читайте также:
  1. Англійська література
  2. В. Додаткова література
  3. ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА
  4. Використана література
  5. Джерела та література
  6. Додаткова література
  7. Додаткова література
  8. Додаткова література
  9. Додаткова література
  10. Додаткова література

1. Квітка-Основ’яненко Г. Твори: У 8-ми т. – К., 1968-1970.

2. Квітка-Основ’яненко Г. Зібрання творів: У 7-ми т. – К., 1981.

3. Білецький О. Українська проза першої половини ХІХ ст. (Від Г.Квітки до прози «Основи») // Білецький О.І. Зібр. праць: У 5 т. – Т.2. - К., 1965. – С.148-164.

4. Бовсунівська Т. Українська бурлескно-травестійна література першої половини ХІХ століття. – К., 2006. – С.112-136.

5. Борзенко О. Художній світ української прози Г.Квітки-Основ’яненка. – К., 1996.

6. Буторіна Н. Національні мотиви у творчості Григорія Квітки-Основ’яненка // Слово і час. – 2005. - №6. – С.76-79.

7. Вербицька Г. Г.Ф.Квітка-Основ’яненко: Життя і творчість. – Харків, 1968.

8. Вільна Я. Історико-літературний феномен критичної інтерпретації творчості Г.Квітки-Основ’яненка. – К., 2005.

9. Гончар О. Григорій Квітка-Основ’яненко: Життя і творчість. – К., 1969.

10. Гончар О. Просвітительський реалізм в українській літературі. Жанри і стилі. – К., 1990. – С.100-120, 152-175.

11. Гончар О. Художній стиль української прози Г.Ф.Квітки-Основ’яненка // Індивідуальні стилі українських письменників ХІХ – поч. ХХ ст. – К., 1987. – С.72-129.

12. Гончар О. Українська література передшевченківського періоду і фольклор. – К., 1982. - С.113-175.

13. Гребенка Е. Малороссийские повести, рассказанные Грицком Основьяненком // Гребінка Є. Твори: В 3 т. – Т.3. - К., 1981. - С.472-473.

14. Денисюк І. Розвиток української малої прози ХІХ – початку ХХ ст. – К., 1999. – С.39-50.

15. Дорошкевич О. Реалізм і народність української літератури ХІХ ст. – К., 1986. – С.11-26.

16. Задорожна Л. Філософський концепт «Салдацького патрета» Г.Квітки-Основ’яненка // Українська мова і література. – 1998. – Ч.18 (82). – С.1-3.

17. Зеров М. Нове українське письменство // Зеров М. Українське письменство. –К., 2003. – С. 67-71, 91-100.

18. Зеров М. Літературна постать Квітки // Там само. – С.651-656.

19. Зеров М. Г.Квітка-Основ’яненко, його життя та твори // Там само. – С.682-687.

20. Зубков С. Григорій Квітка-Основ’яненко: Життя і творчість. – К.,1978.

21. Зубков С. Русская проза Г.Квитки и Е.Гребенки в контексте русско-украинских связей. – К., 1979. – С.23-177.

22. Історія української літературної критики: Дожовтневий період. – К., 1989. – С.53-61.

23. Історія української літератури ХІХ століття: У 2-х кн. / За ред. акад. М.Г.Жулинського. – Кн.1. – К., 2005. – С.142-178, 204-229.

24. Калениченко Н. Українська література ХІХ ст.: Напрями, течії. – К., 1977. - С.80-115.

25. Квітка-Основ’яненко Г. Письмо к издателям «Русского вестника» // Історія української критики та літературознавства: Хрестоматія: В 3-х кн. – Кн.1. - К., 1996.– С.76-82.

26. Кичигін В. Від народнопоетичних форм до художнього цілого повісті («Салдацький патрет» Г.Квітки-Основ’яненка) // Розвиток жанрів в українській літературі ХІХ –початку ХХ ст.: Зб. наук. праць. – К., 1986. – С.49-67.

27. Куліш П. Григорій Квітка (Основ’яненко) і його повісті // Куліш П. Твори: В.2-х т. - Т.2. - К., 1989. - С.487-503.

28. Лімборський І. До глибин людської душі (Становлення художнього психологізму в українській літературі) // Слово і час. – 1997. - №9.

29. Лімборський І. Сентименталізм в українській літературі. – К., 1995.

30. Лужицький Г. Український театр: Наукові праці. Статті. Рецензії. – Львів, 2004. – Т.2. – С.34-37.

31. Луцький Ю. Драматургія Г.Ф.Квітки-Основ’яненка і театр. – К., 1978.

32. Медвідь В. Він написав «Марусю» // Основа. – 1997. - №23 (1). – С.120-123.

33. Мороз З. Від шкільної драми до комедії: Дослідження. – К., 2004.

34. Нахлік Є. Українська романтична проза 20-60-х рр. ХІХ ст. – К., 1988. – С.27-68.

35. Орлов П. Русский сентиментализм. – М., 1977.

36. Павлович С. Пути развития русской сентиментальной прозы ХVІІІ века. – Саратов, 1974.

37. Походзіло М. Г.Ф.Квітка-Основ’яненко: Життя і творчість. – К., 1968.

38. Словник мови творів Г.Квітки-Основяненка: У 3-х т. – Харків, 1978-1979.

39. Слюсар А. Фантастична повість в українській літературі 30-х років ХІХ ст. // Розвиток жанрів в українській літературі ХІХ – початку ХХ ст.: Зб. наук. праць. – К., 1986. – С.67-89.

40. Сохацька Є. Російська проза Г.Квітки-Основ’яненка // Українська мова і література в школі. – 1978. - №11. – С.14-18.

41. Сулима-Блохина О. Критична аналіза української прози Квітки-Основ’яненка // Сулима-Блохина О. Вибране. – К., 1995. – С.177-226.

42. Трофименко В. Літературно-естетичні погляди Г.Квітки-Основ’яненка в контексті європейського просвітництва // Слово і час. – 1997. - №9. – С.36-40.

43. Трофименко В. Творчість Г.Ф.Квітки-Основ’яненка і західноєвропейська просвітительська естетика. – Суми, 2000.

44. Турчин М. Філософська повість на Україні (Нетрадиційний погляд на повість «Маруся» Г.Квітки-Основ’яненка) // Українська мова і література в школі. – 1993. - №11. – С.46-50.

45. Чалий В. Г.Ф.Квітка-Основ’яненко. – К., 1962.

46. Хропко П. Становлення нової української літератури. – К., 1989. – С.131-140, 147-167.

47. Хропко П. Українська драматургія першої половини ХІХ ст. – К., 1972. - С.30-39, 89-90.

48. Ятищук О. Григорій Квітка-Основ’яненко в духовній історії України. – Тернопіль, 2003.

49. Яценко М. Питання реалізму і позитивний герой в українській літературно-естетичній думці першої половини ХІХ ст. – К., 1979. – С.51-106.

 

Поміркуйте над висловлюваннями:

 

Мы должны пристыдить и заставить умолкнуть людей с чудным понятием, гласно проповедующих, что не должно на том языке писать, на коем десять миллионов говорят, который имеет свою силу, свои красоты неудобоизъяснимые на другом, свои обороты, юмор, иронию и все как будто у порядочного языка.




Дата добавления: 2015-01-07; просмотров: 33 | Поможем написать вашу работу | Нарушение авторских прав




lektsii.net - Лекции.Нет - 2014-2024 год. (0.009 сек.) Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав