Студопедия  
Главная страница | Контакты | Случайная страница

АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатика
ИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханика
ОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторика
СоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансы
ХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника

Література. 1. Балакірєва Р. «Енеїда» І.Котляревського й особливості психології народу // Слава сонцем засіяла: Відзначення 200-річчя з дня народження І.П.Котляревського

Читайте также:
  1. Англійська література
  2. В. Додаткова література
  3. ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА
  4. Використана література
  5. Джерела та література
  6. Додаткова література
  7. Додаткова література
  8. Додаткова література
  9. Додаткова література
  10. Додаткова література

1. Балакірєва Р. «Енеїда» І.Котляревського й особливості психології народу // Слава сонцем засіяла: Відзначення 200-річчя з дня народження І.П.Котляревського. – К., 1972. – С.216-223.

2. Білецький О. «Енеїда» І.П.Котляревського // Письменник і епоха. – К., 1963. – С.109-124.

3. Бовсунівська Т. Історія української естетики першої половини ХІХ ст. – К., 2001. – С.86-114.

4. Бовсунівська Т. Українська бурлескно-травестійна література першої половини ХІХ ст. (в аспекті функціонування комічного). – К., 2006. – С.21-74.

5. Вовк Я. «Енеїда» І.Котляревського у контексті травестій світової літератури // Українська мова й література. – 1999. - №3. – С.70-73.

6. Волинський П. І.Котляревський: Життя і творчість. – К., 1969. – С.80-189.

7. Гаранін В. Еней був парубок моторний: Лексична енциклопедія «Енеїди». – Одеса, 2005.

8. Гончар О. Просвітительський реалізм в українській літературі. Жанри і стилі. – К., 1990. - С.68-70, 96-97, 122-129.

9. Гончар О. Українська література передшевченківського періоду і фольклор. – К., 1982.- С.24-37.

10. Єфремов С. Котляревський // Єфремов С. Літературно-критичні статті. – К., 1993. – С.121-140.

11. Житецький П. Етнографічний і поетичний реалізм в «Енеїді» Котляревського // Матеріали до вивчення історії української літератури: У 5-ти т. – Т.2. – К., 1963. –С.134-138.

12. Жулинський М. Україна на шляхах до Вічного Міста (Втілення міфологеми «Нового Риму» у творчості Франческо Петрарки та Івана Котляревського) // Українська мова й література. – 1999. - №3. – С.4-11.

13. Зеров М. Нове українське письменство // Зеров М. Українське письменство. –К., 2003. – С. 21-54, 71-75.

14. Кирилюк Є. Іван Котляревський: Життя і творчість. – К., 1981. – С.91-149.

15. Микитенко О. Антична спадщина і становлення нової української літератури. – К., 1991. – С.58-72.

16. Нахлік Є. Творчість Івана Котляревського: Замовчувані інтерпретації, дискусійні проблеми, спроби нового прочитання (з погляду літературних напрямів і течій). – Л., 1994. – С.4-29.

17. Неборак В. Перечитана «Енеїда»: Спроба сенсового прочитання «Енеїди» І.Котляревського на тлі зіставлення її з «Енеїдою» Вергілія. – Львів, 2001.

18. Сверстюк Є. Іван Котляревський сміється // Сверстюк Є. На святі надій. – К., 1999. – С.253-282.

19. Скорина Л. Котляревский и Вергилий. – К., 1987.

20. Ткачук М. Естетична концепція людини в «Енеїді» Івана Котляревського. – К., 1995.

21. Ткачук М. Художній світ «Енеїди» І.Котляревського. – Тернопіль, 1994.

22. Хропко П. «Енеїда» І.Котляревського серед інших травестій епопеї Вергілія // Творчість І.Котляревського в контексті сучасної філології: Зб. наук. праць. – К., 1990. – С.31-40.

23. Хропко П. Біля джерел української реалістичної поезії. – К., 1972. – С.5-87.

24. Хропко П. Становлення нової української літератури. – К., 1988. – С.44-73.

25. Хропко П. Українська бурлескна традиція ХVІІІ століття і «Енеїда» Івана Котляревського // Слава сонцем засіяла: Відзначення 200-річчя з дня народження І.П.Котляревського. – К., 1972. – С.207-216.

26. Шевчук В. «Енеїда» Івана Котляревського в системі літератури українського бароко. – Львів, 1998.

27. Яценко М. На рубежі літературних епох: «Енеїда» Котляревського і художній прогрес в українській літературі. – К., 1977.

 

 

Тема 3. Драматургія І.Котляревського

План:

1. Іван Котляревський і театр.

2. Жанрова специфіка «Наталки Полтавки». Реалістичні принципи змалювання життя (життєві джерела сюжету, соціальний конфлікт, зображення соціально-побутових умов).

3. Типізація та індивідуалізація образів дійових осіб у п’єсі «Наталка Полтавка».

4. Особливості композиції п’єси. Пісні як органічні композиційні частини твору.

5. Водевіль «Москаль-чарівник»: жанрова специфіка, морально-побутовий характер конфлікту, дидактизм, особливості поетики.

6. Доведіть або спростуйте тезу М.Зерова: «Типом своєї творчості драматичної Котляревський перебуває в руслі тих впливів, що йшли з Франції ХVІІІ в.».

 

Тексти

Наталка Полтавка. Москаль-чарівник.

 




Дата добавления: 2015-01-07; просмотров: 59 | Поможем написать вашу работу | Нарушение авторских прав




lektsii.net - Лекции.Нет - 2014-2024 год. (0.006 сек.) Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав