Читайте также: |
|
1. Айзеншток І. Петро Гулак-Артемовський // Гулак-Артемовський П. Твори. – К., 1970. - С.15-23.
2. Айзеншток І.Українські поети-романтики // Українські поети-романтики 20-40-х років ХІХ ст. – К., 1968. – С.7-64.
3. Арендаренко І. По дорозі й назустріч. Англійська та українська романтична поезії: порівняльна типологія і поетика. – К., 2004.
4. Бовсунівська Т. Історія української естетики першої половини ХІХ ст. – К., 2001. – С.115-169.
5. Віктор Забіла — поет-романтик: До 200-ліття від дня народження. — Ніжин, 2009.
6. Волинський П. Український романтизм у зв’язку з розвитком романтизму в слов’янських літературах // Волинський П.К. З творчого доробку. – К.. 1973. – С. 39-81.
7. Геник-Березовська З. Історичний елемент в українській романтичній літературі // Геник-Березовська З. Грані культури. Бароко, романтизм, модернізм. – К., 2000. – С.96-112.
8. Гнідан О. Мотиви лірики Амвросія Метлинського: аналіз в аспекті творчого методу // Історія української літератури ХІХ-початку ХХ століття: Практ. заняття. – К., 1987. – С.29-43.
9. Гончар О. Українська література передшевченківського періоду і фольклор. – К., 1982. - С.93-112, 207-270.
10. Дах М. Поетика балади // Слово і час. – 1998. - №12. – С.45-48.
11. Єременко О. Українська балада ХІХ століття (історія жанру). – Суми, 2004.
12. Історія української літератури ХІХ століття: У 2-х кн. / За ред. акад. М.Г.Жулинського. – Кн.1. – К., 2005. – С.230-317.
13. Комаринець Т. Ідейно-естетичні основи українського романтизму (Проблема національного й інтернаціонального). – К., 1983.
14. Крижанівський С. Амвросій Могила та Ієремія Галка // Амвросій Могила. Ієремія Галка. Поезії. – К., 1972. – С.3-32.
15. Крижанівський С., Ротач П. Визначний представник українського романтизму // Боровиковський Л. Повне зібрання творів. – К., 1967. – С.5-32.
16. Нудьга Г. Українська балада (з історії та теорії жанру) – К., 1970. – С.7-101.
17. Охріменко О. Українська романтична балада (20-60-ті роки ХІХ ст.) // Рад. літературознавство. – 1986. - №5. – С.53-61.
18. Половина О. Конфлікт у баладі й світогляд поета // Слово і час. – 1999. - №6. – С.63-66.
19. Ткаченко О. Спроба типології романтизму: доба, стиль, мова // Слово і час. – 1999. – №6. – С.41-44.
20. Ткачук М. Стиль балад Левка Боровиковського. – Збараж, 1991.
21. Українські поети-романтики 20-40-х років ХІХ ст. / Вступ стаття І.Айзенштока. – К., 1968.
22. Українські поети-романтики: Поетичні твори / Вступ. стаття М.Т.Яценка. – К., 1987.
23. Франко І. Дещо про “Марусю” Л.Боровиковського та її основу // Франко І. Зібр. творів: У 50-ти т. – К., 1982. – Т.33. – С.403-416.
24. Франко І. Южнорусская литература // Там само. – Т.41. – С.101-161.
25. Чижевський Д. Історія української літератури (від початків до доби реалізму). – Тернопіль, 1994. - С.355-376.
26. Шабліовський Є. Микола Іванович Костомаров, його життя та діяльність // Костомаров М.І. Твори: В 2-х т. – Т.І. – К., 1967. – С.8-12.
27. Яценко М. Українська романтична поезія 20-60-х ХІХ ст. // Українські поети-романтики. Поетичні твори. – К., 1987. – С.5-36.
Тема 9. Романтична драматургія М.Костомарова
План:
1. Розширення М.Костомаровим тематичних і жанрових меж нової української драматургії.
2. Фольклорна основа трагедії М.Костомарова “Сава Чалий”. Авторське потрактування історичного факту.
3. Жанрова природа п’єси М.Костомарова “Переяславська ніч”. Зв’язок твору з античною трагедією.
4. Романтична драма „Кремуций Корд”: осудження тиранії, античне тло сюжету.
5. Засоби творення романтичного героя у драмах М.Костомарова.
6. Доведіть або спростуйте тезу А.Шамрая про драму „Сава Чалий”: „Весь комплекс тих емоцій, що складають психологічний портрет головного героя (Сава Чалий. – авт.) значно складніший і відмінніший від варіацій Петруся з „Наталки Полтавки” у п’єсах 20-40-х років”.
Тексти
Сава Чалий. Переяславська ніч. Кремуций Корд.
Дата добавления: 2015-01-07; просмотров: 48 | Поможем написать вашу работу | Нарушение авторских прав |