Студопедия  
Главная страница | Контакты | Случайная страница

АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатика
ИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханика
ОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторика
СоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансы
ХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника

Определение предмета философии как проблема

Читайте также:
  1. I Раздел. Определение провозной способности судна.
  2. I. Дайте определение понятиям
  3. I. Определение эпидемического процесса и методологическое обоснование разделов учения об эпидемическом процессе.
  4. I. Определение эпидемического процесса и методологическое обоснование разделов учения об эпидемическом процессе.
  5. I. Предпосылки формирования философии НВ.
  6. I. Специфика русской философии
  7. I.1 Определение
  8. II. 4. РЕАБИЛИТАЦИЯ ФИЛОСОФИИ
  9. II.2. Глобальная демографическая проблема
  10. II.3. Глобальная продовольственная проблема

A.Вайшьилдер

4.Үндістандағы философиядағы ортодоксальді емес мектеп

A.Чарвака-Локаята

5.Үндістандағы арнайы жаттығуларды талап еткен ілім

A.Йога

6. "Үрей метафизикасын" пайымдауға тырысқан алғашқы философ:

A. Кьеркегор

7. Үшінші позитивизм немесе неопозитивизм қандай философияны негіз етуді

ұсынды:

A. Аналитикалық философия

Ф

1. Француз философы:

Ламетри

2.Француз материализмінің көрнекті өкілдері:

Ламетри, Гельвеций, Дидре, Гольбах

3.Француз экзистенциализмнің өкілі:

Сартр

4.«Фуко» кітабының авторы, француз философы, постмодернист:

Делез

5.Француз атеистік экзистенциализмінің негізін салған Сартрды дуализмге алып

келген не:

Болмыс пен сананың айырылуы

6.Философиясының өзекті тақырыбы етіп «адам тірлігінң мағынасы, өмірдің өзі

өмір сүруге тұра ма?» сынды сауалдар төңірегінде ой қозғаған француз философы:

Камю

7.Философияның қай бөлімі Жаңа дәуірде бірінші орынға шықты:

Таным методтарын зарттеп, дайындау мәселелері

8.Ф.Бэконның «Жаңа Органон» еңбегінде қандай төрт идол (елес) туралы айтылады:

Тұқым, үңгір, нарық, театр9. Фейербах материализмнің ерекшелігі:

Антропологизмі

10.«Фундаментальді онтология» ілімін дамытқан неміс экзистенциализмінің негізін

салушы:

Хайдеггер

11. Фалестің ілімінде алғашқы бастауды бейнелейтін элемент

A.Су

12. Фрейдтің тұжырымы бойынша адамның мінез-құлқын қандай мотивтер

айқындайды:

A. Санасыздық

13. Феноменологияның негізін салушы Э.Гуссерль өзінің ілімін қалай түсіндіреді:

A. "Қатаң ғылыми философия" ретінде

14. "Фундаментальді онтология" ілімін дамытқан неміс экзистенциализмінің негізін

салушы:

A. Хайдеггер

15 Философияның негізгі сұрағы - сананың болмысқа қатынасын айқындап берген

ХІХ ғ. экономист-философы:

A. К.Маркс

Х

1. Хань Фейцзы негізін қалаған «Заңгерлер мектебі»

A.Фацзя

2. Халық ауыз әдебиеті және ақын жыраулар көзқарастарының қалыптасуына

төмендегі нұсқалардың қайсысы жатады:

A. Көне жазбалар

3."Хақ жолындағылар тарихы" деп аталынатын Мұхаммед Хайдар еңбегіндегі он

шарт не жайында:

A. Мемлекетті басқару туралы

Ш

1. Шіркеу философиясы мен теологиясы

A.Патристика

2.Шопенгауер философиясындағы өмір сүруге деген құлшыныс негізі неде:

A. Әлемдік ерік

3. Ш.Уәлиханов "Көшпелілер философы" деп атаған "Жерұйық" идеясының

авторы:

A. Асан Қайғы

4. Шәкәрімнің 1898-1928 жылдарда жазған негізгі философиялық шығармасы:

A. Үш анық

5. Ш.Монтескье географиялық бағытты қай әлеуметтік – гуманитарлық

ғылымында негіздеді:

Социологияда

Э

1.Экзистенциализм философиясының бел ортасына.... қояды:

A. Адам болмысын

2. Экзимстенциализм үшін қандай мәселе басты болды:

A. Тұлғаның бірегей болуы, бостандығы, жауапкершілігі

Ғасырлар

1.VI ғасырдың I-ші жартысындағы Дзен-буддизм бағыты қай жерде пайда болды

A.Қытай

1.ХХғ. қандай философиялық бағыт, Хайдеггердің айтуы бойынша, "бүкіл

тіршіліктің құлап қалуын, мәнсіздігін және амалсыздығын" көрсетіп берді:

A. Экзистенциализм

2.ХХ ғ. басындағы профессор Виндельбанд пен Риккерт білім берген

неокантшылдық бағыттағы мектеп:

A. Баден мектебі

3.ХХ ғ. философиясында кең тараған "рационализм" ұғымының мағынасы:

A. Ақылдылық, саналылық

4.ХХ ғасырда философияның көрнекті өкілдері адам мәселесін қай тұрғыда

қарастырады:

A. Экзистенциализм

5. ХХ ғасырда философияның көрнекті өкілдері жаңа контексінде танымның

ғылыми әдістерінің мәселесін қалай қарастырды:

A. Неопозитивизм

6. ХХ ғ. басындағы қазақ жазба мәдениеті философиясының негізін қалаушы

лингвист:

A. Ахмет Байтұрсынов

7. ХХғ. 20-шы жылдарындағы Германия мен АҚШ-та кең таралған протестанттық

теологиялық бағыт:

A. Диалектикалық теологизм

8. ХХ ғасырдан 30-40 жылдары максизм-ленизмнің ресмиатымен СССР-да құрылған

тоталитарлық идеологияның бір түрі:

A. Стализм

1. ХІХ ғ. қай Батыс Еуропа философы ғылыми танымды рәміздік ойлау формасы

арқылы көрсетті:

A. Э.Кассирер.

2.ХІХ ғасырдың аяғында ХХ ғасырдың басында орыс философтарының қайсысы

"Дүниенің бірлігі" негізіндегі онтологиялық философияны жасады:

A. Соловьев

3. ХІХ ғ. Ресейдің батысшылдарына қандай философия үлкен әсерін тигізеді:

A. Батыс Еуропалық

4.ХІХ ғ. 60-70 ші жылдары славянофилдер ілімін жалғастырған ұлтты түбір Ресей

дамуының негізі:

A. Түбіршілдер

5.ХІХ ғ. 40-60жж. Қазақстан ағартушы-демократтарының идеялары қай ұлт

өкілдерінің ағартушы-демократтарына жақын келді:

A. Орыс

6. ХІХ ғ.-шы жылдары пайда болған Маркс пен Энгельс құрған ілім:

A. Диалектикалық материализм

7.ХІХ ғ. 40жылдары п.б. "диалектикалық материализм" негізін қалаушылар:

A. К.Маркс, Ф.Энгельс

8.ХІХ ғ неміс философы, «билік пен ерік» дүниенің негізі деп есептеген:

Ницше

9.ХҮІІІ ғ неміс философы «Таза ақылға сың» еңбегінің авторы:

И.Кант

Определение предмета философии как проблема

Ф. возникает в Индии и Китае (12-8 в. до н.э.). Форму самостоятельного знания принимает в греческой ф. С 6 в. до н.э. ф. выделяет себя как знание о первоначалах бытия.

Рефлексия - способ объяснения бытия (лат. - размышляю, проникаю в сущность). Ф. - это способ постижения мира, а именно: умозрительный и рефлексивный. Ф. одновременно знание о ценностных ориентациях человека и его деятельности.

4 компонента ф.: онтология (учение о бытии), гносеология (учение о познании), праксиология (учение о способах действования человека в бытии), аксиология (учение о ценностных ориентациях человека). Ф. взаимодействует с научным знанием своего времени, конкретизируется осн. потребностями своего времени и многообразием мира.

Человек испытывает духовную потребность в том, чтобы иметь целостное представление о мире. Что же такое наш мир в целом, имеет ли он какой-либо смысл или разумную цель? У науки нет ответа. Решение лежит в области ф.

Бертран Рассел (1872-1970): философия "представляет собой размышление о предметах, знание о которых еще невозможно". Аристотель (384-322 до н.э.) в качестве критерия предмета ф. выделял степень "общего". Ф. занимается более общими, вечными и божественными первоначалами. Она показывает нам первоначала бытия и познания. Философия - это учение о первопричинах или о первосущностях вещей. В нашей стране философия определялась как наука о всеобщих законах развития природы общества и мышления. Обычно к этому добавляли, что философия не только наука, но и форма общественного сознания, а также учение об общих принципах бытия и познания, об отношениях человека к миру.

Существуют такие древние, идущие от Пифагора (5в. до н.э.) определения ф. как любви к мудрости. Тогда предмет ф. - мудрость, и возникает проблема, как определить мудрость. Древние греки определяли мудрость как некий космический ум, который правит всей Вселенной, или считали мудростью познание сущности дел божественных и человеческих. Более поздние мудрецы, например Сенека (1 в.), считали, что ф. имеет предметом не внешний мир, а человеческую мораль, т.е. предмет ф. - это учение о добре и зле. В Новое время (17-18 в.) большинство мыслителей связывали предмет ф. с истинным познанием вещей (Локк, Гоббс). Ф. изучает не столько сам мир, сколько знание людей о мире. Она рассматривает мир через призму субъект-объектных отношений, т.е. отношений человека к миру, обществу, др. людям.

Ф. вкл. в себя учение об общих принципах бытия мироздания, о сущности и развитии человеческого общества, учение о человеке и его бытии в мире, теория познания, проблемы теории познания, творчества, эстетику, этику, культуру и историю философии. Так исторически сложился предмет ф. Предмет ф. - все сущее во всей полноте своего содержания и смысла.

Ф. занимается всеобщим, ни одна др. наука не занимается этим.




Дата добавления: 2015-01-07; просмотров: 56 | Поможем написать вашу работу | Нарушение авторских прав




lektsii.net - Лекции.Нет - 2014-2024 год. (0.013 сек.) Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав