Студопедия  
Главная страница | Контакты | Случайная страница

АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатика
ИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханика
ОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторика
СоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансы
ХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника

А) існують дві незалежні одна від одної першопричини реальності: пракриті і пуруша

Читайте также:
  1. Висвітліть основні підходи, які існують у сучасній історичній науці, щодо проблеми етнічного походження Київської Русі.
  2. Державна політика зниження природної норми безробіття
  3. Діяльність держав з міжнародної договірної регламентації альтернативного соціального страхування
  4. Зміст міжнародної правосуб’єктності держав…права та обов’язки
  5. Конвенція міжнародної організації праці
  6. Крім перелічених, існують й інші класифікації контрольної діяльності.
  7. Міжнародна правосуб'єктність народів та націй, що борються за незалежність
  8. Основні інструменти регулювання міжнародної тур діяльності
  9. Охарактеризуйте вищі органи державної влади в незалежній Україні: порядок формування, принципи взаємодії, основні повноваження.

б) реальністю виступають суб’єктивне начало Атман і об’єктивне начало Брахман

в) реальністю виступають пракриті та гуни, що приводять пракриті в рух

г) реальністю виступають суб’єктивне начало Атман та пуруша

д) реальністю виступають об’єктивне начало Брахман і пракриті

 

110. У чому Конфуцій вбачає сутність людини?

а) Людина – природна істота, що відрізняється від інших наявністю психіки

Б) людина – суспільна істота, що виконує суспільну роль

в) людина – істота, що активно діє, суб’єкт практики

г) людина – суб’єкт пізнання, що конструює предмет пізнання

д) людина – носій норм та досягнень цивілізацій

 

111. У чому полягає суть вчення даосизму?

а) «Причиною страждань є жадоба життя, бажання, пристрасть, потяг»

б) «Дао породжує речі. Де вигодовує їх, не привласнюючи творить і не хвалиться, будучи старшим не наказує»

в) «У світі все приходяще, не має постійної субстанції, а тому сповнене печалі»

г) «Лише відмовившись від бажань, подавивши у собі всі пристрасті»

д) «Цар повинен бути царем, чиновник - чиновником, батько - батьком, син - сином»

 

112. Яка інтерпретація пари понять “Інь-Ян” не належить до давньокитайської філософії?

а) світле – темне

Б) добро – зло

в) чоловіче – жіноче

г) правитель – підлеглі

д) небо – земля

 

113. Хто з китайських філософів вважав головним принципом філософії та життя “недіяння”?

а) Ван Чун

Б) Лао-цзи

в) Конфуцій

г) Мао Цзедун

д) Будда

 

114. Хто є автором «Лунь юй»?

а) Лао-цзи

б) Мен-цзи

в) Сюнь- цзи

Г) Конфуцій

д) Ян Чжу

 

115. Який пам’ятник китайської писемності вплинув на китайську філософію?

а) «Книга про Дао і де»

б) «Лецзі»

в) «Чжуанцзи»

г) «Книга перемін»

д) «Лунь юй»

 

116. Кому приписують авторство «Дао де цзинь»?

а) Мен-цзи

Б) Лао-цзи

в) Сюнцзи

г) Ян Чжу

д) Конфуцій

 

117. В якому понятті Конфуцій виявив людинолюбство та гуманність?

а) лі

б) сінь

в) дао

г) чжи

Д) жень

118. В якому понятті даосизм відобразив першооснову сущого, закон створення світу?

а) жень

б) лі

В) дао

г) сінь

д) чжи

 

119. Суть якого вчення виражено в цьому висловлюванні: «Земля слідує законам Неба, Небо слідує Дао, дао слідує самому собі»

а) конфуціанство

б) легізм

в) моїзм

Г) даосизм

д) школа імен

 

120. Який напрям давньокитайскої філософії вважає мораль першоосновою стабільності та суспільного порядку?

а) легізм

б) монізм

В) конфуціанство

г) школа імен

д) даосизм

 

121. Який напрям давньокитайскої філософії вважає примусову силу закону першоосновою стабільності та суспільного порядку?

а) моїзм

б) школа імен

В) легізм

г) даосизм

д) конфуціанство

 

122. В чому конфуціанство вбачає основу порядку та стабільності суспільства?

а) дао

Б) лі

в) сінь

г) янь

д) інь

 

123. Що складає «золоте правило»моралі, сформульоване Конфуцієм?

а) «Неможна жити приємно, не живучи мудро, морально та справедливо»

б) «Безтурботність та відсутність страждань суть задоволення спокою»

в) «Цар повинен бути царем, чиновник-чиновником, батько-батьком»

г) «Не роби іншому того, чого не бажаєш собі»

д) «Насолода є початком та кінцем блаженного життя»

 

124. Що складає суть вчення Конфуція про «виправлення імен»?

а) «неможна жити приємно, не живучи мудро, морально та справедливо»

б) «не роби іншому того, чого не бажаєш собі»

в) «цар повинен бути царем, чиновник - чиновником, батько - батьком, син - сином»

г) «безтурботність та відсутність страждань суть задоволення спокою»

д) «насолода є початком та кінцем блаженного життя»

 

125. Що складає суть поняття «жень», дане Конфуцієм?

а) «безтурботність та відсутність страждань суть задоволення спокою»

б) «не роби іншому того, чого не бажаєш собі»

в) «неможна жити приємно, не живучи мудро, морально та справедливо»

г) «насолода є початком та кінцем блаженного життя»

д) «людинолюбство, не бути з жорстким серцем»

126. Що відрізняє давньогрецьку філософію від давньосхідної філософії:

а) соціоцентризм

б) антропоцентризм

в) геоцентризм

г) ірраціоналізм




Дата добавления: 2015-04-26; просмотров: 54 | Поможем написать вашу работу | Нарушение авторских прав

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | <== 12 ==> | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |


lektsii.net - Лекции.Нет - 2014-2024 год. (0.008 сек.) Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав