Студопедия  
Главная страница | Контакты | Случайная страница

АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатика
ИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханика
ОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторика
СоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансы
ХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника

Стоиктер философиясындағы «апатия» ұғымы нені білдіреді?

Читайте также:
  1. Банкiнi консервациялау ұғымы мен негіздері
  2. Г.Гегельдің қай ұғымы алдымен логикада, одан табиғатта , соңында әлемдік рух деңгейіне көтеріліп дамиды?
  3. Г.Гегельдің қай ұғымы алдымен логикада,одан табиғатта ,соңында әлемдік рух деңгейіне көтеріліп дамиды?
  4. Көне Қытай философиясындағы негізі мектептер
  5. Ортағасыр философиясында универсалийлер ұғымымен не түсіндіріледі?
  6. Педагогика ұғымдағы тәрбие ұғымы
  7. Салық ұғымы және оның әлеуметтік экономикалық мәні.
  8. Стоиктер философиясындағы «апатия» ұғымы нені білдіреді?

1. қоғамдық өмiр кешудi терiстеу

2. +Өмірді құмарлықсыз және қорқынышсыз қабылдау

3. қоғамдық бастаулар мен нормаларға деген жеккєрушiлiк

4. адамгершiлiк жүрiс-тұрыс

5. экстаз

37. Қайта өрлеу философиясына тән адамның түсінігін анықтаңыз:

1. адам-қоғамдық жануар

2. адам-ойлаушы тiршiлiк иесi

3.+ адам-жаратушы, суретші

4. адам құдай жаратқан тiршiлiк иесi

5. адам саяси жануар

38. Н.Кузанскийдің философиялық идеясының негізінде не жатыр:

1. +білместік ілімі

2. ру идолдары туралы iлiм

3. екi ұдай ақиқат теориясы

4. туа пайда болған идеялар туралы идея

5. универсалийлер туралы iлiм

39. «Культура», «мәдениет» терминіне негіз болған латын сөзінің қазақша аудармасын көрсетіңіз:

1. +Өңдеу, айдау

2. Алу, терiстеу

3. Күшейту, даму

4. Тырысу, күрес

5. Өрнектеу, уақыт өткiзу

40. Ортағасырлық батыс философиясындағы діни – философиялық ізденістердің орталық мәселесі:

1.адам

2.космос

3.материя

4.+Құдай

5.Адамның жаны

41. Болмыс мәселелерін зерттейтін философияның тарауы:

1. гносеалогия

2. +онтология

3. диалектика

4. сана

5. қоғам

42. Қоғамдағы адамның және қоғамның өзінің болмысын өзіне кіргізетін Болмыс, болмыстың қандай формасы болып табылады:

1. материалдық болмыс

2. идеалдық болмыс

3. адам болмысы

4. +әлеуметтік болмыс

5. феноменальдық болмыс

43. Кімде-кім өзін епті болмай тұрып, қазіргі адаммын деп жарияласа, онда ол жай ғана алдаушы-міне осылайша психоанализ өзінің осы өкілі тарапынан Homo habilis-епті адам туралы ежелгі түсінікке келеді:

1. +К.Юнг

2. И.Кант

3. Л.Фейербах

4. К.Ясперс

5. К.Маркс

44. Таным теориясында түйсікті танымның шын мәнінде жалғыз қайнар көзі деп қарастырылатын ілім:

1. +сенсуализм

2. рационализм

3. солипсизм

4. агностицизм

5. эмпиризм

Кімдердің еңбектерінен мәдениет пен өркениет тарихынан ұқсас мотивтері мен схемаларын табуға болады?

1. +Ясперс пен Тойнбидің

2. Гумилев пен Чаадаевтiң

3. Витгенштейн мен Шопенгауэрдiң

4. Маркс пен Фукуяманың

5. Әл Фараби мен Ибн Синаның

Маркстік философияда қоғамдық болмыстың логикасы мен заңдарын түсінудің негізінде жатқан ұғым?

1. әлеуметтiк еркiндiк

2. +Материалдық игіліктерді өндіру тәсілі

3. абсолюттiк идея

4. пролетариат

5. социализм мен коммунизм

47. Адамның игiлiгiне бағытталған қасиеттердi белгiлейтiн этикалық категория:

1. Әдiлеттiлiк

2. зұлымдық

3. жауапкершiлiк

4. +жақсылық, ізеттілік

5. бақыт

48. "Bellun omneum omnes"- саясат және құқық философиясының танымал принципi:

1. Макиавелли

2. Гроций

3. Цицерон

4. Руссо

5. +Гоббс

Зiнiң философиялық шығармаларында адам образын "ойлаушы қамыс " ретiнде қарастырған...

1. +Паскаль

2. Вольтер

3. Кант

4. Руссо

5. Монтескье

Бостандықты қажеттiлiктiң танылуы ретiнде ең бiрiншi айтқан философ кiм?

1. +Спиноза

2. Кант

3. Аристотель

4. Декарт

5. Лейбниц




Дата добавления: 2015-04-11; просмотров: 57 | Поможем написать вашу работу | Нарушение авторских прав

1 | 2 | <== 3 ==> | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |


lektsii.net - Лекции.Нет - 2014-2024 год. (0.008 сек.) Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав