Студопедия  
Главная страница | Контакты | Случайная страница

АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатика
ИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханика
ОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторика
СоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансы
ХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника

Адам-ойыншы, ойнайтын тіршілік иесі. Бұл кімнің идеясы?

Читайте также:
  1. Lt;dd> бұл сазды лирика
  2. Ассоциацияланған компания - бұл:A) тікелей инвестор-нерезидент 50 % -нан кем капиталына ие кәсіпорын.
  3. Бұл әдістің негізгі белгісі еске түсіру және мұғалімнің тапсырмасы бойынша іс әрекетінің тәсілін қайталау
  4. Бұл реформалаудың бірінші кезеңі ғана.
  5. Бұлшық еттің биомеханикалық құрамы. Хилл теңдеуы.
  6. Бұлшықет талшықтарының жиырылуы Са маңызы.
  7. Биология-тіршілік тәні.
  8. Жүйелік программалық қамсыздандыру- бұл
  9. Мемлекеттен иммиграция және мемлекетке эмиграция арасындағы айырмасы - бұл: A) миграция сальдосы.

1. Аристотельдiң

2. Пьер де Кубертеннiң (қазiргi заманІы олимпиялыі іозІалыстыµ негiзiн салушы)

3. К. Юнгтың

4.Хейзенганның

5. Шпенглердiң

Карл Густав Юнгтың философиясындағы фундаментальды ұғымдар қатарына жататын ұғым...

1. +Ұжымдық санасыздық архетипі

2. индивуальды санасыздық архетипi

3. "архе" ғарыш пен Адамзатты қозғалысқа келтiретiн күш

4. құндылықтардың архетиптiк функциялары

5. адамзаттың өткенi туралы маңызды ғылым ретiндегi археология

Диалектиканың категорияларына жатпайды?

1. мән мен құбылыс

2. мүмкiндiк пен шындық

3. себеп пен салдар

4.мазмұн мен форма

5. Реализм мен номинализм

Терістеуді терістеу заңы дамудың... көрсетеді?

1. тетiгiн

2. қайнар көзiн

3. ұзындығын

4. енiн

5. бағытын

479. XX-ғ постструктурализ позициясынан гуманитарлық білімдердің құрылымынан егжей-тегжейлі зертеген –

1. Фуко

2.Гуссерль

3.Э.Фромм

4. Хайдеггер

5. Леви-Стросс

Тұлға мәселесін «ашқан» христиандық кезеңге дейінгі философтардың ұлысы...

1.Диоген

2. Сократ

3.Сенека

4. Августин

5. Протагор

Канттың «Өзіндік зат» ұғымы нені білдіреді?

1. құбылыс

2. Заттың жасырын мағынасы

3. заң

4. құдай

5. басқаларға ашылмаған тұлға

482. Ж.П.Сартр «мәдениет ешкімді және ешнәрсені сақтайды және жақтайды. Бірақ ол адам қолының ісі, сондықтан ол одан өз бейнесін көреді, өзін таниды; тек осынысымен арқылы ол өзінің шын бетін көре алады» деп анықтаған мәдениеттің ерекшелігі:

1. Теоцентризм

2. Жалпы орталығы

3. Антропоцентризм

4. Космоцентризм

5. әлеуметтiк орталығы

483. "Адам жаны таза тақта"деген қағида қай жаңа заман философына тән:

1. Дж.Локк

2. Г.Лейбниц

3. Т.Гоббс

4. Б.Спиноза

5. Р.Декарт

484. Қос ақиқат ілімінің негізін қалаған араб мұсылман философы:

1. Әл Фараби

2.Әл Кинди

3. Әл Ғазали

4. Ибн Рушд

5. Ибн Сина

Адам барлық заттың өлшемі» - қай философтың пайымдауы осылайша басталады?

1. Пифагор

2. Протагор

3. Платон

4. Птоломей

5. Плавта

А. Фейербахтың гуманизмі адамды неден азат ету принципіне құрылған?

1. күштемеу

2.жаттанудан

3. танымнан

4. мемлекеттен

5.қоғамнан

487. Мына ғалымдардың қайсысы адам тіршілігінің қарама – қайшылығы мәселесін қарастырды:

1. Э.Фромм

2. О. Конт

3. Д. Дьюи

4. А.Тойнби

5. О. Шпенглер

Бірөлшемді адам» шығармасының авторы?

1. Э.Фромм

2. Г.Маркузе

3. К.Юнг

4. О.Конт

5. О.Шпенглер

489. Позитивизмнің негізін салушы:

1. О.Конт

2. И.Кант

3. Д,Дьюи

4. Л.Фейербах

5. А.Тойнби

490. Интеллектуалды және техникалық – екі жақты эволюция заңын кім ұсынды:

1. З.Фрейд

2. Д.Дьюи

3. О.Конт

4. И.Кант

5. Г.Гегель

491. Психоанализдің негізін салушы:

1. З.Фрейд

2. Д.Дьюи

3. О.Конт

4. А.Тойнби

5. О.Шпенглер

492. Санасыздықтың адам өміріндегі рөлін түсіндіретін қазіргі заманғы философиядағы бағыт:

1. Психоанализ

2. Позитивизм

3. Махизм

4. Идеализм

5. Материализм




Дата добавления: 2015-04-11; просмотров: 69 | Поможем написать вашу работу | Нарушение авторских прав

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | <== 8 ==> | 9 | 10 |


lektsii.net - Лекции.Нет - 2014-2024 год. (0.013 сек.) Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав