Студопедия  
Главная страница | Контакты | Случайная страница

АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатика
ИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханика
ОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторика
СоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансы
ХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника

Семінар №2

Читайте также:
  1. Ведучі лекційних, семінарських та практичних занять
  2. Визначити особливості підготовки та проведення семінарів і практичних занять соціально-педагогічних дисциплін.
  3. Керівництво викладачем семінарським заняттям.
  4. Методичні вказівки студентам для підготовки до семінарського заняття
  5. Оцінка у балах роботи на семінарських заняттях
  6. По підготовці до семінарських занять
  7. Семінар 1.
  8. СЕМІНАР 1.
  9. Семінар 2
  10. Семінар 2.

Драматургія М. Метерлінка.

Питання для обговорення:

    1. Особливості розвитку бельгійської літератури к. ХІХ – поч. ХХ ст. Вплив французького символізму. 2. Трактат «Скарб смиренних» (1896) – трибуна філософських поглядів драматурга. Місце людини в «театрі мовчання» М. Метерлінка. 3. Своєрідність поетики п’єс «Сліпці», «Непрохана», «Там, усередині», «Смерть Тентажіля»: провідні теми і мотиви; співвідношення реального, буденного і таємничого, невідомого; своєрідність сюжету; персонажі; функції слова, співвідношення мовлення та мовчання; суґестивність; система символів; роль пейзажу, деталі, колористичних епітетів; притчевість. 4. Романтичний період у творчості драматурга (п’єси «Синій птах», «Заручини, або біла наречена»).

" Терміни та поняття: «театр маріонеток», «театр мовчання», «статичний театр», неоромантизм, драма, п’єса, казка, феєрія, містичне.

? Творчі завдання.

1. Напишіть твір на одну з тем:

Ø Реалізація естетичних засад символізму в драматургії М.Метерлінка.

Ø Філософський смисл п’єси М. Метерлінка «Синій птах».

Ø Тема дитинства в драматургії М. Метерлінка.

2. Визначте, за допомогою яких прийомів М. Метерлінк створює «емоційний фон» п’єс «Непрохана», «Сліпці», «Там, усередині».

3. Випишіть з текстів п’єс М.Метерлінка образи-символи, проінтерпретуйте їх.

Прокоментуйте висловлювання:

Ø «Бельгійська література? Такої літератури майже не існує» (І. Тен).

Ø «…Сцена – це те місце, де вмирають великі твори, і головною перешкодою для існування на сцені поезії є особистість актора» (М. Метерлінк).

Ø «…з моменту, коли засинають вуста, душі прокидаються» (М. Метерлінк).

Ø «Метерлінк вкрав у західної драми героя, перетворив людський голос на хриплий шепіт, зробив людей ляльками, позбавив їх свободи дій, світла, волі, повітря. Але Метерлінк зробив все це, відкрив тихі двері, та крізь них ми прислухались до звуку падіння чистої, кришталевої вологи мистецтва» (О. Блок).

Ø «Є певна нісенітниця у понятті «символічний театр»... Вносити демонстративний символізм у драму означає замість свіжих плодів годувати глядача їжею, пережованою і наполовину перетравленою. Будь-яка символічна п’єса справляє таке враження: до чого ж тут глядач? Автор сам переглянув свій твір, зрозумів його, розтлумачив, насолодився ним, вивів з нього мораль, і глядачу взагалі немає чого робити і немає потреби бути присутнім при цих авторських інтимностях» (М. Волошин).




Дата добавления: 2015-04-12; просмотров: 26 | Поможем написать вашу работу | Нарушение авторских прав

1 | <== 2 ==> | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |


lektsii.net - Лекции.Нет - 2014-2024 год. (0.01 сек.) Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав