Читайте также:
|
|
A.Қытай
ХХ ғ. философиясында кең тараған "рационализм" ұғымының мағынасы:
A. Ақылдылық, саналылық
ХХғ. қандай философиялық бағыт, Хайдеггердің айтуы бойынша, "бүкіл тіршіліктің құлап қалуын, мәнсіздігін және амалсыздығын" көрсетіп берді:
A. Экзистенциализм
ХХ ғ. басындағы профессор Виндельбанд пен Риккерт білім берген неокантшылдық бағыттағы мектеп:
A. Баден мектебі
ХХ ғасырда философияның көрнекті өкілдері жаңа контексінде танымның ғылыми әдістерінің мәселесін қалай қарастырды:
A. Неопозитивизм
ХІХ ғасырдың аяғында ХХ ғасырдың басында орыс философтарының қайсысы "Дүниенің бірлігі" негізіндегі онтологиялық философияны жасады:
A. Соловьев
ХІХ ғ.-шы жылдары пайда болған Маркс пен Энгельс құрған ілім:
A. Диалектикалық материализм
ХХ ғасырдан 30-40 жылдары максизм-ленизмнің ресмиатымен СССР-да құрылған тоталитарлық идеологияның бір түрі:
A. Стализм
ХІХ ғ. 40жылдары п.б. "диалектикалық материализм" негізін қалаушылар:
A. К.Маркс, Ф.Энгельс
ХІХ ғ. 60-70 ші жылдары славянофилдер ілімін жалғастырған ұлтты түбір Ресей дамуының негізі:
A. Түбіршілдер
ХІХ ғ. Ресейдің батысшылдарына қандай философия үлкен әсерін тигізеді:
A. Батыс Еуропалық
ХХ ғ. басындағы қазақ жазба мәдениеті философиясының негізін қалаушы лингвист:
A. Ахмет Байтұрсынов
ХІХ ғ. 40-60жж. Қазақстан ағартушы-демократтарының идеялары қай ұлт өкілдерінің ағартушы-демократтарына жақын келді:
A. Орыс
ХІХ ғ неміс философы, «билік пен ерік» дүниенің негізі деп есептеген:
A. Ницше
ХІХ ғ. қай Батыс Еуропа философы ғылыми танымды рәміздік ойлау формасы арқылы көрсетті:
A. Э.Кассирер
ХХ ғасырда философияның көрнекті өкілдері адам мәселесін қай тұрғыда қарастырады:
A. Экзистенциализм
ХІХ ғ. Ресейдің батысшылдарына қандай философия үлкен әсерін тигізеді:
A. Батыс Еуропалық
ХҮІІІ ғ неміс философы «Таза ақылға сың» еңбегінің авторы:
A. И.Кант
Дофилософские формы мышления
В исторической философии достаточно твердо установлено, что исходной формой общественного сознания или идеологией родового и раннерабовладельческого строя была мифология. И обычно становление науки и философии, как и совокупности, некой единой и нерасчлененной еще формы теоретического освоения мира выражается формулой " От мифа к логосу", или, более развернуто, "от мифологических представлений к теоретическому мышлению". Философия возникает как разрешения противоречия между мифом и элементами первоначального эмпирического знания о природе и обществе.
Миф – повествование о событиях, происходивших в незапамятные времена, имевших основополагающее значение для мира. Участниками этих событии были Боги, герои и т.д.
Основные черты мифологического сознания:
1. Мифологическое сознание опирается на символы и образы, а не на понятия.
2. Четкой границы между миром сакральным и мирским нет.
3. Историческое время циклично.
Другая форма мировоззрения – религия.
Черты религиозного мышления:
1. В большей степени, чем мифологическое мышление, опирается на понятия.
2. Присутствует грань между божественным и мирским
3. Историческое время линейно.
Религия стоит между мифологией и философией. Общее с философией: взгляд в вечность, ценностное восприятие жизни, поиск высших целей и смыслов. Религия – сознание массовое, а философия – теоретическое. Религия требует веры, которая здесь выше разума, а философия требует доказательства, разумного обоснования.
Дата добавления: 2015-01-05; просмотров: 31 | Поможем написать вашу работу | Нарушение авторских прав |