Студопедия  
Главная страница | Контакты | Случайная страница

АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатика
ИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханика
ОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторика
СоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансы
ХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника

Завдання. 1. З’ясувати поняття анекдот, антигерой, бурлеск, гротеск, демонологія, дидактизм, міфологізм, оповідання

Читайте также:
  1. I. МЕТА, ЗАВДАННЯ ТА РЕЗУЛЬТАТИ ПРОХОДЖЕННЯ ПРАКТИКИ
  2. II. Завдання та обов'язки
  3. II. ПРАКТИЧНІ ЗАВДАННЯ
  4. U Домашнє завдання до практичного заняття № 10.
  5. VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  6. VII. Домашнє завдання.
  7. Адміністративно-правовий статус Кабінету Міністрів України у системі органів державної влади та його завдання.
  8. Бойові завдання і бойові порядок механізованих підрозділів у наступі.
  9. ВАРІАНТ 1 ПРАКТИЧНІ ЗАВДАННЯ
  10. Варіант 1.Тестові завдання

1. З’ясувати поняття анекдот, антигерой, бурлеск, гротеск, демонологія, дидактизм, міфологізм, оповідання, оповідач (наратор), повість, реалізм, фантастика.

2. Визначити особливості змалювання картин ярмарку в оповіданні “Салдацький патрет” (письмово).

3. З’ясувати, як у творах Г.Квітки-Основ’яненка („Мертвецький великдень”, „От тобі й скарб”, „Конотопська відьма”) використано народні фантастично-міфологічні сюжети та образи (письмово).

 

Література

1. Бовсунівська Т. Українська бурлескно-травестійна література першої половини ХІХ ст. (в аспекті функціонування комічного). – К., 2006. – С.112-136.

2. Борзенко О. Художній світ української прози Г.Квітки-Основ’яненка. – К., 1996.

3. Буторіна Н. Національні мотиви у творчості Григорія Квітки-Осов”яненка // Слово і час. – 2005. - №6. – С.76-79.

4. Вербицька Є. Г.Ф.Квітка-Основ’яненко: Життя і творчість. – Харків, 1968. – С.87-104.

5. Гончар О. Григорій Квітка-Основ’яненко: Життя і творчість. – К., 1969. – С.125-159, 306-363.

6. Гончар О. Українська література передшевченківського періоду і фольклор. – К., 1982. - С.113-175.

7. Гончар О. Художній стиль української прози Г.Ф.Квітки-Основ’яненка // Індивідуальні стилі українських письменників ХІХ – початку ХХ ст. – К., 1987. – С.72-129.

8. Гребенка Е. Малороссийские повести, рассказанные Грицком Основьяненком//Гребінка Є. Твори: В 3-х т. – К., 1981. – Т.3. – С.472-473.

9. Задорожна Л. Філософський концепт „Салдацького патрета” Г.Квітки-Основ’яненка // Українська мова і література. – 1998. - №18. – С.1-3.

10. Зеров М. Нове українське письменство // Зеров М. Українське письменство. –К., 2003. – С. 67-71, 91-100.

11. Зеров М. Г.Квітка-Основ’яненко, його життя та твори // Там само. – С.682-687.

12. Зеров М. Літературна постать Квітки // Там само. – С.651-656.

13. Зубков С. Григорій Квітка-Основ’яненко: Життя і творчість. – К.,1978. – С.194-221.

14. Калениченко Н. Українська література ХІХ ст.: Напрями, течії. - К., 1977. - С.80-115.

15. Квітка-Основ’яненко Г. Письмо к издателям “Русского вестника” // Історія української критики та літературознавства: Хрестоматія: В 3-х кн. – К., 1996. – Кн.1. – С.76-82.

16. Кичигін В. Від народнопоетичних форм до художнього цілого повісті („Салдацький патрет” Г.Квітки-Основ’яненка) // Розвиток жанрів в українській літературі ХІХ – початку ХХ ст.: Зб. наук. праць. – К., 1986. – С.49-67.

17. Слюсар А. Фантастична повість в українській літературі 30-х років ХІХ ст.//Розвиток жанрів в українській літературі ХІХ-початку ХХ ст.: Зб. наук. праць. – К., 1986. – С.67-89.

18. Трофименко В. Творчість Г.Квітки-Основ’яненка і західноєвропейська просвітительська естетика. – Суми, 2000.

19. Хропко П. Становлення нової української літератури. – К., 1988. – С.160-167.

 

 

Тема 6. Сентиментально-реалістичні повісті

Г.Квітки-Основ’яненка

План

1. Сентименталізм як напрям західноєвропейського письменства, його особливості у творах Г.Квітки-Основ’яненка.

2. Ідейно-художній аналіз повісті “Маруся”. Вплив житійної та проповідницької прози на жанрову природу, образну систему та стиль твору.

3. Проблеми пошуку людського щастя у повісті “Щира любов”.

4. Сентиментальне й реалістичне у повісті “Сердешна Оксана”.

5. Образ оповідача у повістях Г.Квітки-Основ’яненка. Дидактизм та моралізаторські відступи та висновки.

6. Доведіть або спростуйте тезу С.Павличко: „Квітка зробив революційний переворот у літературі, величезний крок вперед – від бурлеску до серйозної літератури, від „придуркуватого українця” до серйозного героя з життям душі”.

Тексти

Супліка до пана іздателя. Маруся. Щира любов. Сердешна Оксана. Козир-дівка. Божі діти. Перекотиполе.




Дата добавления: 2015-01-07; просмотров: 64 | Поможем написать вашу работу | Нарушение авторских прав




lektsii.net - Лекции.Нет - 2014-2024 год. (0.007 сек.) Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав