Студопедия  
Главная страница | Контакты | Случайная страница

АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатика
ИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханика
ОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторика
СоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансы
ХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника

Идея авторы

Читайте также:
  1. lt;question2>Үй-жайсыз және жайласқан дәуірлер жөніндегі теориялардың авторы....
  2. Авторы цивилизационного подхода -А.Тойнби и О. Шпенглер
  3. Авторы- составители:ст. преподаватель А.Т.Калоева
  4. ГЛАВА II АВТОРЫ СОРТОВ (СЕЛЕКЦИОНЕРЫ) И ПАТЕНТООБЛАДАТЕЛИ
  5. НАШИ АВТОРЫ
  6. Неміс классикалық философиясының қай өкілі "Христианшылдықтың мәні" кітабының авторы кім болып табылады?
  7. Ответственность за освещение материалов, несут авторы докладов.
  8. Субъекты авторского права (авторы, правопреемники авторов, организации, управляющие имущественными правами на коллективной основе, и др.) Понятие и виды соавторства.

A. Достоевский

19.Адамның саналы таңдауы мен қоғам мен табиғаттың объективті заңдары

арасындағы арақатынасты көрсететін категориялар:

A. Себеп пен салдар

20. Ағартушылық заманының қай философы жатсыну феноменінің себебін анықтап,

оның бірнеше түрлерін көрсетті:

Ж.Руссо

21. А.Бергеон «... бұл интеллектуалдық көңіл алудың түрі арқылы заттың ішкі

әлеміне енуге болады, оның ішіндегі бірден – бір, әрі айтып жеткізе алмайтын

нәрсемен тұтасып кету мақсатында» деп анықтаған танымның түрі:

Интуициялық

22. Адам санасын «таза тақтаға» теңестірген жаңа заман философы:

Дж.Локк

23. Ағарту дәуірінің рационализмі кімнен басталады:

Декарттан

Ә

1. Әл-Ғазалидің сұлулық музыка мен поэтикалық өнер туралы ілімдері

философияның қай тарауына жатады

A.Эстетика

2.Әл-Фараби қай ойшылдың ілімінетүсініктеме берді

A.Платон мен Арестотельдің

3.Әл-Фарабидің пікірінше бақытқа жетудің жолдары

A.Рухани байлығы

4. Әлуметтану адамдардың нені үйрену барысында жузеге асырылады

А.Әлуметтік тәжірбиені

5. Әлемдік мәдини өмірдің орталығы қай қала?

А.Александрия

6. Әрбір ғылыми білімді жоққа шығарудың мүмкіндігін мойындайтын қандай

принципті К.Поппер алға қойды:

A.Фальцификация принципін

7. Әрбір ғылыми білімнің болжамдық сипатын белгілейтін қандай принципті

К.Поппер алға қойды:

A. Фаллибилизм принципі

8. Әлемдік философияның қай мектебі орыс идеалистерінің философиялық

көзқарастарының қалыптасуына ықпал етті:

A. Антикалық философия

9."Әрбір ғалым хакім емес, әрбір хакім - ғалым" деп хакімдік статусын биікке

көтерген ғақлияшы:

A. Абай Құнанбаев

10. Әлемнің болмысы мен бірлігі туралы ой түйе отырып, Ф.Энгельс кіммен пікір

таластырады:

A. Дюрингпен

11. «Әр адам, еркіндікке ие болып, дүниедегі барлық оқиғалар үшін жауапкершілікті

мойнына артыа алу керек» деген ХХ ғ француз философы:

Сартр

12. Әл – Фараби мен Иби Рушдтың екі құдайы ақиқат теориясын қайта өрлеу дәуірі

философиясында дамытқан номинализм өкілдері:

Дунс Скот, У.Оккам

Б

1. Батысеуропалық Жаңа заман мәдениетінің идеялық бағыты:

Ағартушылық

2. Буддизм ілімінін негізін салушы

A. Сидхарта Гаутама

3.Буддаға сәйкес адам өмірінің мәнінеде

A.Азап шегу

4. Буддизмдегі қандай термин адамның барлық әрекеттерінің сонғы мақсатын

білдіреді

A.Нирвана

5. Будда сөзінің мағынасы

А.Нұрланған, күлімсіреген

6. Барлық дуние белгілі бір өмірлік энергиямен толықтырылған дейді Көне Қытай

ілімі

A.Ци туралы ілім

7. Бэкон бойынша, адамның жеке шектеуінен туындайтын қателік:

Үңгір идолы

В.

1. Веданы мойындайтын ортодоксальді мектептер:

А.Веданта,мимансаисанкхья ньяя

2. В.С.Соловьев софиялогиясындағы "софия" ұғымының мәні:

A. "Әлемдік жан

3. В.Соловьев философиясының орталық идеясы:

A. Жалпы бірлік

Г

1. Г.Гегельдің философиялық жүйесі мынадай үш бөлімнен тұрады – логика, табиғат

философиясы және...

Абсолюттік идея

2. Герменевтикалық шеңбердің авторы, герменевтика мәселесін дамытқан неміс

философы:

Шлейермахер

3. Гегель философиясында жете зерттелген метод:

Диалектикалық метод

4.Гегельдің философиялық жүйесіндегі негізгі қайшылық:

Ойлаудың түр жағы мен мазмұн жағының арасындағы қайшылық

5. Гегель жүйесі философиясындағы қай бағытқа жатады:

Субъективті идеализмге

6. Герменевтика ағымының негізін қалаған, Платон бар еңбектерін алғаш рет неміс

тіліне аударған философ:

A. Ф.Шлейермахер

7. Гегель үшін нағыз рухани шынайшылықтың негізінде жатқан тәсіл мен қозғалым

адам ойының қозғалысы болса, Кант үшін философияның жалған аты:

A. Диалектикалық сағым

8. Гелиоцентристік теорияны жасаған:

Коперник

9.Гуманизм философисының басты ерекшілігі:

Антропоцентризм

10.Гуманистердің айтуынша, адамды барлығынанда айырып өзгешелейтін

жаратушының сыйы, нұры, ол...

Ақыл – ой

11. Гольбах діннің пайда болуын, сауатсыздықтың, қорқыныш үрейдің басқаларды

алдаудың кесірі деп түсініп, кімнің дін мен идеалистік философиясынқатаң сынға

алды:

Беркли

12. Гегель өзінің диалектикалық теориясын қай философия жиегінді жасады:

Абсолюттік идеализм

Ғ

1. Ғылыми медицина мен философияны тұтас қарастырғанфилософ

A.Ибн-Сина

2. Ғалым Шоқан Уәлиханов еңбектері қай философиялық бөлімге жатады:

A. Тарих философиясы

3. Ғылыми білімнің шындығының дәлелін И.Кант неден көреді:

Білімнің дұрыстығына апперцепцияның трансценденталдық бірлігі

кепіл болады, өйткені ол тәжірбиенің жоғарғы түрі және жалғыз қайнар көзі, бұлағы

Д

1. Дүниені түсіндіру жағынан маркстік философия қай бағытқа жатады:

A. Диалектикалық-материалистік монизмге

2. Диалектикаға қарама-қарсы тәсіл:

A. Метафизика

3. Даму туралы философиялық ілім:

A. Диалектика

4. Диалектиканың негізгі емес заңдары:

A. Себеп, салдар, мән мен құбылыс, бүтін мен бөлік, қажеттілік пен кездейсоқтық

5..«Диуани-Хикмет» атты философиялық-технологияляықпоэманың авторы

A.А.Иассауи

6. Дүниені түсіндіру жағынан Макстік философия қай бағытқа жатады:

A. Диалектикалық-материалистік монизмге

7. Диалектиканың негізгі заңдары нешеге бөлінеді:

A. Үшке

8. «Дүниенің кемел құраушысы, орнатушысы» деп, гуманистер атайды:

Адамды

9. Дао мектебінің негізінқалаушы кім

A.Лоа-Цзы

10. Диалектиканың негізін қалаушы философ:

A. Гераклит

Е

1. Ежелгі Үнді философиясыныңортодоксальді мектебі

A.Миманса

2. Ежелгі әдеби шығарма«Махабхарата» «Рамаяна»поэмасына мұралы ел

A.Үнді

3. Ертедегі Буддизм туралы толықмәлімет қай жинақта көрсетілген

A.Үш себет

4. Ертеден келе жатқан дәстүрлер көне аңыз-хикаялар, ертегілер, хисса-дастандар

негізінен құралған алғашқы философиялық түсініктер:

A. Қазақ мифологиясы

5. Еркін ойлау мен адамның индивидуалдық дамуын насихаттау қай Қайта Өрлеу

философиясының принципіне тән:

Гуманизм

6. Есте сақтауды танмының екінші құралы және объективті өмір сүретін материя

сезім – түйсік арқылы танылады деген философ:

Гельвеций

7. Ежелгі Гректің тұрпайы материалистері

?

8. Еуропада Аврронс атымен танымал мұсылман философы

A.Ибн-Рушд

9. Ежелгі Үнді материалистік жүйесі

A.ЧАрвака-Локаята

10. Еріндік пен қажеттілік үйлесімділігі мәселесін шешу үшін славянофилдер

ұсынған маңызды принцип:

A. Соборлық

Ж

1. Жаңа замандағы субъективті идеализмнің өкілдері:

Дж.Беркли мен Д.Юм

Жаңа заман философиясындағы қай ағым барлық өзгерістерімен механика

заңдарымен дәлелдеп, дүниені қатып қалған құбылыс деп қарастырды:

Механистік материализм

2. Жаңа дәуірдегі француз философы:

Декарт

3.Жаңа заман ойшылардың қайсысы саяси теорияда геометрлік әдісті пайдалану

керек деп ұсынады:

Гоббс

4. Жаңа заман дәуірінде мәдениет теориясында елеулі үлес қосқандар:

Макиавелли, Кампанелла, Т.Мор

5. Ж.Ж.Руссо өзінің тәрбие теориясында баланың теріс мінездірінің пайда болуын

немен байланыстырады:

Табиғатпен

6. Жан-Жак Руссоның философиялық толғаныстарының бірі:

Адамдар теңдігін жақтаушы

7. Ж.П.Сартрдың қай ілімі болмыстың екі түрін – «өзіндегі болмысты» және «өзі

үшін болмысты» қарсы қою негізінде құралады:

Феноменологиялық онтология

8. Жаңа заман дәуірінде материализмнің қай түрі өріс алады:

Механикалық

9.Жаңа заманның қай философы пантейстік көзқарасты қолдап, табиғатты бір ғана

басты субстанция ретінде санады:

Б.Спиноза

10. Жаңа заманның қай философы этикада утилитаризм теориясын қолданды:

Дж.Беркли

11. Жаңа заманның қай философиялық ағымы тек қана адам мен оның санасының

объективті өмір сүретіндігін мойындап, қалған дүниені жоққа шығарды:

Солипсизм

12.Жаңа дәуір философиясының өкілі:

Ф.Бэкон

13.Жаңа заман философиясындағы эмпиризмнің пікірінше, шынайы білім:

Тәжірбиелік

14. Ж.Ж.Руссо бойынша теңсіздіктің қайнар көзі:

Жеке меншік

15. Жаңа заман философы, «Монадология» еңбегінің авторы:

Г.Лейбниц

16. Ж.М.Әбділдин негізін қалаған марксизмнің қазақстандық мектебі:

A. Диалектикалық логика мектебі

З

1. "Зар заман" деп аталатын философиялық толғаудың авторы:

A. Мұрат Мөңкеұлы

2. "Заман азып, заң тозып, жаман болар.

Қарағайдың басына шортан шығып,

Балалардың дәурені тамам болар"-деген Асан Қайғының өлең жолдары қай заманға

арналған:

A. Қиялы заман

И

1. И.Фихтенің шығармасы:

Ғылым туралы ілім

2.И.Канттың философиясындағы ғылыми – теориялық білімнің мүмкіндігі:

Синтетикалық априорлық пікірдің дұрыстығын дәлелдеу жолымен

3. Ислам дінінің заңдары

A.Шариғат

4. Ислам дінін өзек еткен мистикалық-аскеттік дүниетаным:

A. Сопылық философия

5. Иррационалдықтың өкілдері:

A. Лейбинц, Декарт, Спиноза

К

1. Кант бойынша барлық білімнің бастамасы:

Тәжірибе

2. Көне Үндінің қасиетті мәтіндері

A.Ведалар

3. Көне Қытай философиясыныңтэтика адамгершілік мәселелеріне басты назар

аударған бағыты

A.Конфуцийшылдық

4..«Культура» ұғымының түп мағынасы

А.Жерді өңдеу

5. Көрнекті ақын, философ, бірегей философиялық концепцияның жасаушысы,

"Мұсылмандықтың шарттары", "Ұмыт болғанды жазу" және т.б.

шығармаларының авторы:

A. Ш.Құдайбердиев

6. К.Маркстің рухани эволюциясындағы үлкен орын алатын еңбегі:

A. "Капитал"

7.К.Маркс негіздеген материализмнің тарихи түрі:

A. Диалектикалық

8. К.Маркс, Ф.Энгельс, В.Ленин ХІХ ғ қай философиялық ағымының өкілдері:

A. Марстік

9. К.Маркстің пікірінше, "адам өзінің ойлауының барлық күшін жан-жақтылығын,

ақиқаттығын...дәлелдеуі тиіс:

A. Практикада

10. К.Маркс пен Ф.Энгельс қандай философиялық ағым мен әдісті қосып,оларды

қоғамға қолданды:

A. Материализм мен диалектиканы

11. Кеңестік идеология "тиым салған" рухани сала:

A. Дін

12. "Кеңістік пен уақыт материядан жеке, өзімен-өзі өмір сүреді" дейтин концепция:

A. Объективтік

13. Кант мына тану мүмкіндігі жоққа шығарды:

Өзіндік заттардың

14. Кеңістік пен уақыт қалай бар болып тұрады:

A. Объективтік түрде, адам санасынан тыс және тәуелсіз

Қ

1. Қай ХVІІІ ғасыр неміс философы нақты өмір сүретін тек біздің санамыз және

қандай да бір шындық болмасын, ол «меннің» жемісі деп санады:

И.Фихте

2. Қай ХҮІІІ ғ неміс философы Фихтенің субъективті идеализм жүйесінің объективті

идеализмімен ұштастыруға тырысты:

Ф.Шеллинг

3. Қай ХҮІІІ ғ философы этикаға «категориялық императив» ұғымын енгізді:

И.Кант

4. Қоғам туралы ғылым

А.Социология

5. Қазіргі жағдайда қоғамдық сананың қандай түрі жетекші болып шықты

А.Эстетикалық сана

6. Қоғамдық болмыс дегеніміз не?

А.Қоғамның рухани өмірі

7.Қоғам дамуының қайнар көздері

А.Адамның қажеттіліктері

8.Қазақ мәдирнеті қай өркенетті болмысқа жатады?

А.Көшпенділік

9. Қазақ дүниетанымының онтологиялық категориялары:

A. Дүние, болмыс, заман, жаратушы

10. Қазақ дүниетанымының "дүние" категориясының философиялық мағынасы:

A. Болмыс, өмір, әлем

11. Қазақ ағартушыларының философиялық бағыты:

A. Гуманизм

12.Қазақ философиялық антропологиясының белді өкілі, гуманисті:

A. Абай Құнанбаев

13. Қазақ болмысындағы тұрмыстық философияның негізі:

A. Мал шаруашылығы

14.Қазақ мәдениетінің және ұлттық өнердің рухани құрылымы, өзегі:

A. Жыршы, ақын, сал, сері, әнші, күйші

15. Қай философиялық бағытқа пролетариат диктатурасын (күштеуге сүйенген,

шектелмеген өкімет) қайырымдылық идеалы ретінде тануы тән:

A. Марксизмге

16. Қоғамның Маркстік типологиясының өлшемі:

A. Өндіргіш күштердің даму дәрежесі

17.Қозғалыстың өзіне қарама-қарсы сәті:

A. Тыныштық

18.Қарама-қарсылықтардың бірлігі мен күресі заңының мазмұнын ашатын

категориялар тобын көрсетіңіз:

A. Айырмашылық, қарама-қарсылық, қайшылық

19. Қозғалыстың әлеуметтік формасы:

A. Қоғамдық байланыстар мен қатынастар

20. Қозғалыс дегеніміз:

A. Кез-келген өзгеріс

21. Қайшылық дамитын болмыстың жалпыға бірдей түрі:

A. Қарама-қарсылық

22. Қайшылықтар дүниені қозғаушы күш болып табылады және қайшылықтарсыз

даму жок деп ұйғарған кім:

A. Гегель

23. Қайта Өрлеу кезеңінің қай философы соңғы схоласт бірінші гуманист:

Н.Кузанский

24.Қайта Өрлеу термині алғаш рет кімнің еңбегінде кездеседі:

Дж.Вазари

25.Қайта Өрлеу дәуірі:

Ренессанс

26.Қайта Өрлеу дәуірінің басты философиялық ағымы пантеизм дегеніміз:

Табиғат пен құдайдың құйылысуы

27. Қайта Өрлеу дәуіріндегі гуманизмнің мағынасы:

Адамның құндылығы, оның құрметі мен құндылығы туралы ілім

28. Қайта өрлеу дәуірі философиясында космологиялық ілімдерді кімдер дамытты:

Дж.Бруно мен Г.Галилей

29.Қайта өрлеу дәуірі қай елден басталады:

Италия

30. Қайта өрлеу дәуірінде мемлекет және құқық философиясымен кім айналысты:

Макиавелли

31.Қайта өрлеу дәуірі үшін антикалық кезең не:

Идеал

32. Қайта өрлеу дәуіріндеутопиялық ілімді дамытқан кім:

Т.Мор, Т.Кампанелла

33. Қайта өрлей дәуірі философиясында адам тұлғасын тұтастық түрде

абсолютизациялау дегеніміз:

Персонализм

34. Қайта өрлеу ойшылдарының қайсысы этикадағы стоицизмнің этикалық

ілімдерін қайта жаңалады:

Франческа Петрарка35.Қайта өрлеу кезеңінің қай философы қандай еңбегінде утопиялық қаладағы

мінсіз қоғамдық тәртіптерді дәріптеді:

Т.Мордың«Утопиясы»

36.Қайта өрлеу дәуіріндегі адамға берілген сипаттама:

Шығармашылық тұлға

37.Қай Қайта өрлеуфилософы мен ғалымы «Ғаламның шексіздігі және басқа

әлемдер туралы» еңбегінің авторы болып табылады:

Дж.Бруно

38. Қайта өрлеу философиясында қандай мәселе алдыңғы орынға шықты:

Ғылым мәселесі

39. Қай ағартушылық заманның философы деизмді - «құдай мен жанның

мәңгілігін» мойындады:

Ж.Ж.Руссо

40. Қай ағартушылық заманының философы өзінің қандай еңбегінде адамды

жануардан, жануарды өсімдіктен, өсімдікті органикалық дүниеден, ал оны

органикалық емес дүниеден пайда болды деді:

Д.Дидроның «Табиғат жүйесі»

41. Қай ағартушылық заманның философы мәдениетті үздіксіз дамып, жеті

баспалдақтан өтетін бүтіндік деп қарастырды:

И.Герлер

42. Қай Жаңа заман философы субстанцияны «модустар» арқылы тану керектігін

айтты:

Б.Спиноза

43.Қай жаңа заман философы индуктивті әдісті ғылымда пайдалануды ұсынды:

Ф.Бэкон

44.Қай Жаңа заман философы білімнің ең төменгі түрін сезімдік, одан жоғарғысын

интеллектуалдық, ал ең жоғарғы түрін интуиция деп санады:

Б.Спиноза

45.Қай «Жаңа Заман» философы әлемдегі барлық білім тәжірибеден алынады деп

индукцияның рөлін теріске шығарды:

Д.Юм

46.Қай Жаңа заман философы билік бөлінісін заң шығарушы, атқарушы және

федералдыққы бөлді:

Дж.Локк

Л




Дата добавления: 2015-01-07; просмотров: 98 | Поможем написать вашу работу | Нарушение авторских прав




lektsii.net - Лекции.Нет - 2014-2024 год. (0.046 сек.) Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав