Студопедия  
Главная страница | Контакты | Случайная страница

АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатика
ИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханика
ОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторика
СоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансы
ХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника

ТЕМАТИКА КУРСОВОГО ПРОЕКТУВАННЯ

Читайте также:
  1. E) математика, география
  2. E) математика, география
  3. III. ТЕМАТИКА КОНТРОЛЬНЫХ РАБОТ
  4. V. Тематика рефератов.
  5. Анализ системы маркетинга по рассматриваемому направлению (т.е. тематика курсовой работы) для конкретной организации
  6. Аналіз творчого процесу проектування перспективного образу
  7. В.О.Кравець, Ю.М.Колибін. Проектування та використання програм діагностики мереж.-Навч.пос. /Харків, НТУ “ХПІ”, 2004, -388с.
  8. Вплив методів перепроектування робіт на базові параметри роботи
  9. ВЫБОР ТЕМЫ КУРСОВОГО ПРОЕКТА
  10. Выбор темы курсового проекта

1. Створення макету універсальних виставкових та інформаційних стендів (основні композиційні якості – простота форми, мобільність, однотипність, пластична варіативність при графічній різноманітності елементів, використання модульних елементів)

2. Створення серії шрифтових композицій:

а) присвячених 200-річчю Шевченка Т.Г.

б) присвячених 5-р. графічного дизайну коледжу КНУТД

в) присвячених історії графічного дизайну за певний період часу

г) висловів з кращих зразків світової літератури.

д) рекламних висловів…

3. Створення проекту - макету оформлення вітрини (фасад коледжу, фотосалон, перукарський салон, ательє мод, художня студія …)

4. Пластична розробка графічних написів з дотриманням їх ритмічності, причитування, яскравості (вивіска, таблички на кабінети)

5. Пластична розробка графічних знаків (фірмовий знак коледжу КНУТД графічний дизайн…)

6. Пластична розробка знакової вивіски (виразний силует, масштабність при невеликих розмірах, багата двостороння пластика, що відповідає вимогам сприйняття на вуличному просторі, яскравість, лаконічність форм)

7. Побудова рельєфної композиції з використанням графічних форм

8. Побудова рельєфної композиції з використанням тонально – шрифтових елементів

9. Побудова пластичної композиції в неглибокому просторі з використанням різних графічних засобів

10. Створення рекламної рельєфної композиції за даними темами:

1. Коледж КНУТД

2. Графічний дизайн

3. Дизайн костюму, швейне виробництво

4. Художнє фотографування

5. Перукарське мистецтво та декоративна косметика

6. Організація обслуговування населення, бухгалтерський облік

7. Приймальна комісія

8. Фотосалон

9. Фітодизайн

10. Творчість

11. Графіка

12. Київ крізь час

13. Місто

14. Мости

15. Екологія

16. Рослинний світ

17. Підводний світ………………….

 

 

11 Створення проекту оформлення інтер’єру:

- фойє гуртожитку

- спортзал гуртожитку

- кабінет історії мистецтв

- майстерня живопису - 503

- майстерня ужиткового мистецтва – 505

- коридор 5 поверху коледжу

та ін.

12. Створення оригінальних творів графіки та декоративно-прикладного мистецтва для оформлення інтер’єру коледжу

(серія графічних робіт, імітація вітража, роботи в техніці батика, валяння, печворка і т. п.)

13. Створення макету книжкового видання (дитяча книга, наукове видання, серія листівок та ін.)

14. Створення макету оригінального предмету для художньої майстерні ( подіум для натюрморта, мольберт, стілець, вішалка, ширма, стенд для експонування робіт і т. п.) на основі стилізації природних форм.

 

 

3. РЕКОМЕНДОВАНИЙ ЗМІСТ ПОЯСНЮВАЛЬНОЇ ЗАПИСКИ

 

Вступ

 

1 Особливості композиційно – пластичної організації тримірного об’єму.

1.1 Аналіз сучасних напрямків створення формотворчих об’єктів та їх загальна характеристика.

1.2. Характеристика методики виконання.

1.3 Характеристика пластично – виразних засобів композиційного вирішення об’ємної форми.

 

2. Вибір матеріалів та технік виконання.

2.1 Характеристика матеріалів

2.2 Характеристика інструментів та устаткування для виконання формотворчих об’єктів.

 

3. Розробка технологічної послідовності створення формотворчого об’єкту.

3.1 Обґрунтування та вибір певних композиційно – конструктивних рішень в створенні формотворчих об’єктів.

3.2 Технологічна послідовність підготовчих, допоміжних та головних процесів роботи.

3.3 Графічна частина

 




Дата добавления: 2014-12-19; просмотров: 74 | Поможем написать вашу работу | Нарушение авторских прав




lektsii.net - Лекции.Нет - 2014-2024 год. (0.008 сек.) Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав