Студопедия  
Главная страница | Контакты | Случайная страница

АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатика
ИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханика
ОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторика
СоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансы
ХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника

Запусти на виконання програму Scratch.

Читайте также:
  1. Quot;Програмування. Частина III.
  2. Алгоритм виконання курсової роботи
  3. Визнання та виконання міжнародного комерційного арбітраж­но­го рішення
  4. Виконання акредитива
  5. Виконання бюджету.
  6. Виконання господарських зобов'язань
  7. Виконання заповіту. Оформлення права на спадщину.
  8. Виконання зобов'язання
  9. Виконання місцевих бюджетів за видатками. Розпис видаткової частини бюджету
  10. Виконання наказу або розпорядження
Помощь в написании учебных работ
1500+ квалифицированных специалистов готовы вам помочь

2. Вибери у лівій частині вікна кнопку Рух.

3. Перетягни команду переміститись на в центральну частину вікна

· вибрати групу Рух.

· перетягнути команду.

4. Запустити команду на виконання. Рудий кіт переміститься на 10 кроків.

5. Зміни кількість кроків та виконай змінений алгоритм знову.

2. Вправи для очей

3. Допоможіть зайчикові дістатися хатки, оминувши хижаків. Складіть скорочено послідовність дій для зайчика.

VІ. Підсумок уроку

Фронтальне опитування

1. Що вам сподобалось на сьогоднішньому уроці?

2. Чи все вам було зрозуміло?

3. Що таке команда? Наведіть приклади команд.

4. Що таке виконавець?

5. Як звуть виконавця, з яким ми познайомились сьогодні на уроці?

6. Чи вміє він говорити?

7. Яким чином ви примусили Рудого кота говорити?

 

 

Урок 25

Підготовлений творчою групою

вчителів Кам’янець-Подільського району

Тема. Коли є неможливим виконання алгоритму

Мета: навчальна: сформувати уявлення про такі поняття виконавець алгоритму, система кманд виконавця, середовище виконання алгоритму, форми подання алгоритму.

розвивальна: розвивати логічне мислення на основі спостережень, порівнянь, усвідомлення отриманого матеріалу; продовжувати розвивати навички роботи з інформаційними технологіями.

виховна: стимулювати інтерес до предмету, пізнавальну активність, акуратність, терпимість та інформаційну культуру учнів, виховувати бережливе ставлення до природи.

Обладнання: підручник, картки, малюнки.

Тип: урок засвоєння нових знань.

Хід уроку

I. Організація класу та повторення правил техніки безпеки.

- Як правильно сидіти за комп’ютером?

- На якій відстані від очей повинен повинен знаходитися екран монітора?

- Якими повинні бути руки у працюючого за комп’ютером?

- Чи можна розпочати роботу за комп’ютером без дозволу вчителя?

II. Перевірка домашнього завдання. Розминка.

1.Степан старший від Руслана на 6 років. А Віктор – на 2 роки. Хто старший – Руслан чи Віктор – і на скільки років? (Старший Віктор від Руслана і на 4 роки)

2. Миколі 8 років, а Тетянці – 10. На скільки років Микола буде молодший від Тетянки, коли їй виповниться 12 років? (на 12 років)

III. Актуалізація опорних знань.

- Пригадайте, про що йшлося на попередньому уроці.

- Що таке «команда»?

- Де використовують команди?

- Що таке алгоритм?

- Які алгоритми ти виконуєш у повсякденному житті? Під час вивчення навчальних предметів?.

- Наведи приклади алгоритмів, які ти виконуєш разом із своїми батьками.

IV. Повідомлення теми і завдань уроку. (запис на дошці теми і завдань уроку).

V. Вивчення нового матералу.

1. Розповідь вчителя

Люди щоденно користуються різноманітними правилами, інструкціями, рецептами, що складаються з певної послідовності вказівок. Деякі з них настільки увійшли до нашого життя, що ми виконуємо їх, майже не замислюючись. Іноді кажуть, автоматично. Наприклад, для приготування яєчні з яєць на вершковому маслі на електричній плиті потрібно діяти таким чином:

· Поставити сковороду на плиту.

· Покласти на сковороду шматочок вершкового масла.

· Увімкнути конфорку.

· Почекати, поки масло на сковороді розтане.

· Кожне з яєць розбити, а його вміст вилити на сковороду.

· Посолити.

· Почекати, поки загусне білок.

· Вимкнути конфорку.

Такий запис послідовності вказівок називають алгоритмом.

Алгоритм — це запис скінченої послідовності вказівок, виконання яких призводить до розв'язання певної задачі.

Вказівка (алгоритму) — це спонукальне речення, що вказує, яку дію має виконати виконавець алгоритму.

Виконавець (алгоритму) — це жива істота (людина або тварина) або автоматичний пристрій (робот, електронна обчислювальна машина тощо), спроможна діяти відповідно з алгоритмом.

Система вказівок виконавця — це множина (сукупність) всіх вказівок, які може виконувати даний виконавець.

Середовище виконання алгоритму — об'єкти, з якими працює виконавець у процесі виконання алгоритму.

2.«Мозковий штурм». Робота в парах.

(клас об’єднується в 3 групи, яким дається завдання на картках.)

I група.

1.Як ви розумієте слово «виконавець»?

2.Кого стосуються такі команди: лежати, апорт, голос, сидіти. (Собак).

II група.

1.Як ви розумієте слово « виконавець»?

2.Кого стосуються такі команди: шикуйсь! Рівняйсь! Струнко! (Учнів).

III група

1.Скажіть, хто такий «виконавець»?

2.Кого стосуються такі команди: зберегти текст, запустити програму? (Комп’ютера)

3. Перевірка виконаних завдань

Правильно. Ці команди виконують собаки, учні, комп’ютер. Як їх назвати одним словом? (Це виконавці).

4. Робота з підручником.

Про підручник ми забули

Ще його не розгорнули

Швидко книгу відкривати

Будем з нею працювати.

Розгорнули підручники на с. 119-120. Будемо читати по абзацах вголос.

- Хто може бути виконавцем?

- Чи всі комнди можна виконати?

- Чому виконавціф не можуть виконати команду «Зроби крок»?

5. Фізкультхвилинка.

Швидко встали. Вгору підтяглись.

Руки опустили. Подивились вниз.

Посміхнулись весело, носик свій дістали.

Знову підтягнулися, і рівненько стали.

6.Робота з програмою « Садівник»

А) Бесіда.

- Хто з вас саджав дерева?

- Чи бачили ви, як садять дерева?

- Які інструменти необхідно використовувати?

Б). Ознайомлення з завданням на с.51.

В). Вправи для очей.

Подивитись вправо, не повертаючи голови, і зафіксувати погляд на кілька секунд. Потім – вліво на кілька секунд і подивитись прямо. Спрямувати погляд угору на кілька секунд. Потім додолу, розслабивши м’язи очей, насамкінець – прямо перед собою. Повторити вправу 4 – 5 разів.

7. Практична робота. (Одні учні працюють за комп’ютерами, а інші виконують завдання ст. 121).

VI. Узагальнення вивченого матеріалу.

- Хто може бути виконавцем?

- Яке б завдання хотіли виконати вдома?

- А чи потрібні нам такі алгоритми?

VII. Домашнє завдання.

1. Завдання: розставити між цифрами знаки «+», «–» так, щоб результат дорівнював 9. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 = 9

VIII. Підсумок.

- Чим ми займалися на уроці?

- Чого навчилися?

- Що вас найбільше зацікавило?

- Де можна використати набуті знання?

Доверь свою работу кандидату наук!
1500+ квалифицированных специалистов готовы вам помочь



Дата добавления: 2014-12-19; просмотров: 19 | Нарушение авторских прав




lektsii.net - Лекции.Нет - 2014-2022 год. (0.03 сек.) Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав