Студопедия  
Главная страница | Контакты | Случайная страница

АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатика
ИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханика
ОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторика
СоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансы
ХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника

Склади алгоритм.

Читайте также:
  1. Алгоритм. Свойства алгоритма. Способы записи алгоритма
  2. По определению компонентного состава и класса опасности проб, отобранных в месте несанкционированного складирования отходов
  3. Разветвляющийся алгоритм.
  4. Склади, їх визначення, види і функції
  5. Характеристика систем складирования и размещения запасов
Помощь в написании учебных работ
1500+ квалифицированных специалистов готовы вам помочь

1._________________________________________________________

2._________________________________________________________

3. ________________________________________________________

4. ________________________________________________________

5. ________________________________________________________

ІІІ. Фізкультхвилинка

Ми учились, ми трудились

І, напевно, вже стомились.

Тож, давайте, для розрядки

Зробим кілька вправ зарядки

Раз! - підняли руки вгору.

Два! – нагнулися додолу.

Три! – повернулись вправо, вліво.

На «чотири» - раз присіли.

Похитали головою

Ще й притупнули ногою,

Пальчиками повертіли

І за парти тихо сіли.

IV. Пояснення нового матеріалу

Ви вже знаєте, що алгоритм може бути поданий у різний спосіб: у словесному вигляді, за допомогою малюнків, схем тощо. Алгоритм, поданий мовою, зрозумілою комп'ютеру, та призначений для вико­нання на комп'ютері, називають програмою.

Мови, на яких пишуть програми, називають мовами програмування, а людей, що пишуть ці про­грами, — програмістами.

Щоб було зручно створювати програму, бачити результат її виконання, виправляти помилки, ви­користовують спеціальні середовища програ мування

Сьогодні ми з вами ознайомимось із середовищем програмування Скретч, у якому на­вчимось створювати невеличкі програми,а бажаючі зможуть і власні комікси, мультфільми та навіть комп'ютерні ігри.

Демонстрація через мультимедійний проектор запуску програми скетч. Давайте розглянемо вікно програми Скретч.

1 – поле команд

2 – поле скриптів

3 – сцена

4 – поле спрайтів.

Рудий кіт на білому полі вік­на — це виконавець програм у середовищі Скретч, а поле — сцена — це середовище виконавця.

Рудий кіт, розташований у центрі сцени, може рухатися на 180 кроків угору або вниз і на 240 кроків вправо або вліво.

Як виконавця своїх програм ти можеш викори­стовувати не тільки Рудого кота, а й інших. Вико­навців у середовищі Скретч називають спрайтами. Для зручності спрайти розміщені в різних папках.

У полі команд містяться команди, що входять до системи команд виконавця. Із цих команд створюють окремі програми для виконавця — скрипти. Кожний скрипт керує окремими діями виконавця. Скрипти, розташовані в певному порядку, власне й складають проект — програму, яка є кінцевим результатом.

VI. Фізкультхвилинка

Працювали ми, трудились

Так, що трішки вже й стомились.

Встаньмо, руки догори,

Помахали-раз, два, три.

Вліво, вправо нахилились,

На сусіда подивились,

Одне одному всміхнулись,

Кругом себе повернулись.

Все в порядку? Потягайтесь

І за парти повертайтесь.

V. Робота з комп’ютером

1.Інструктаж з БЖД.

Але перед тим як сісти за комп’ютер давайте пригадаємо правила безпеки в НКК. Зіграємо із вами у гру «Так чи Ні». Я говорю твердження, а ви - так чи ні.

Тепер я бачу, що ви всі добре засвоїли правила поведінки і можете сідати за комп’ютери. Ми працюємо двома групами: перша може зайняти свої місця за ПК, друга група отримує картки з цікавими завданнями.

За 10 хвилин групи міняються місцями.

Група за Пк виконує практичну роботу с. 130 підручника.

Завдання на кратках:

1. Незнайко вирішив надрукувати вітальні листівки своїм друзям. Для цього Шурупчик змайстрував йому комп'ютер і оснастив його двома пристроями введення і двома пристроями виведення. Який з цих комп'ютерів Незнайчин? Розфарбуй його.

 

. Здогадайся, яке слово закодовано геомеричними фігурами, якщо однакові літери позначені однаковими фігурами. Підказкою стануть літери, з яких складається слово.

а) АААББНР б) ВДЕЕОР

Відповідь_____________ Відповідь_____________

Релаксація.

Вправа 1. Повільні рухи очима вправо-вліво, вгору-вниз(4-5 разів)

Вправа 2. Посидіти із заплющеними очима, рахуючи до 30.

VI. Домашнє завдання

Прочитати §27, відповіді на запитання 1-3, ст. 131.

V. Підсумок уроку

Запитання для підсумкової бесіди.

Що сподобалося на сьогоднішньому уроці?

Люди якої професії пишуть програми ?

 

 

Підготувала Грановська Л.В., Теофіпольський район

Доверь свою работу кандидату наук!
1500+ квалифицированных специалистов готовы вам помочь



Дата добавления: 2014-12-19; просмотров: 13 | Нарушение авторских прав




lektsii.net - Лекции.Нет - 2014-2022 год. (0.054 сек.) Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав