Студопедия  
Главная страница | Контакты | Случайная страница

АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатика
ИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханика
ОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторика
СоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансы
ХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника

Тема 3. Статистика оборотных фондов

Читайте также:
  1. Emerging Science, фондовый рынок и Internet
  2. III. Статистика
  3. La obiectul Статистика____________________________________
  4. La obiectul Статистика____________________________________
  5. La obiectul Статистика____________________________________
  6. V1: Математическая статистика
  7. А) размер реализованной продукции, приходящейся на 1 руб. производственных фондов;
  8. Абсолютные и относительные показатели фондов времени.
  9. Административно-территориальные образования, имеют свою материальную базу в виде местных бюджетов и территориальных внебюджетных фондов
  10. Азахстан Республикасының банк жүйелерін статистикалық зерттеу міндеттері

Широко відома спортивна гра «Полювання на лисиць» з використанням радіотехніки. У нас джерелом звуку слугуватимуть дитячі голоси.

Серед учасників вибирають п'ять гравців, які вміють гарно наслідувати голоси тварин і птахів. Керівник відводить їх у глиб лісу і розставляє у 70—80 метрах один від одного. Після цього керівник повертається на галявину до інших гравців (їх 8—10), у кожного з яких— планшет і компас. Це «мисливці»—спортсмени.

Після сигналу сурми вони з інтервалом у п'ять хвилин по одному йдуть у ліс. Необхідно знайти всіх, хто заховався і час від часу подає звукові сигнали, наслідуючи тварин. Це перше завдання. А друге — визначити і нанести на свій аркуш паперу азимути і відстані між пунктами, звідки доносяться голоси «мешканців лісу». Пере­ходити на інші місця їм не дозволяється. Вони подають один і той же сигнал постійно, приміром, один раз на хвилину.

«Мисливець» спортсмен, знайшовши когось із гравців, відмічає його місцезнаходження, почувши інший сигнал, йде в тому напрямку за встановленим азимутом. Після сигналу сурми всі збираються на галявині. Керівник називає переможців, звіряючи інформацію, яку надали учасники гри.

 

«ЗУСТРІЧНИЙ МАРШРУТ»

У грі беруть участь дві команди, у кожній з яких 8—12 дітей. Ділянку пересіченої місцевості вибирають раніше.

Керівник вручає капітанам команд по конверту, в яких знаходяться маршрутні схеми шляху із зазначенням азимутів і відстаней.

За умовами гри кожна команда піде одним і тим же маршрутом у протилежних напрямках. Цей шлях у 1000—1500 м з п'ятьма-сімома етапами, є замкненою ламаною лінією, що проходить в лісі і в полі.

Після сигналу керівника команди, зорієнтувавшись по компасу і визначивши азимути, виходять на маршрут. У кінці кожного етапу є суддя. Це орієнтир, за яким можна визначати правильність шляху. Він дає капітанові команди «перепустку» на право подальшого користування. Команда, що прийшла з протилежного боку, отримує «перепустку» іншого кольору. Після цього гравці визначають азимути наступного етапу і продовжуюють рух. У процесі гри команди обов'язково зустрінуться, оскільки йтимуть тим же шляхом.

Виграє та команда, котра раніше повернеться на галявину і передасть керівникові всі отримані в дорозі кольорові «перепустки».

Добре, якщо в кожній команді буде не один, а декілька компасів. У цьому випадку всі діти будуть активно залучені до гри.

 

 

3. Зразки назви загонів, девізів, загонових пісень.

 

Загін «Капітошки»

Девіз: Не сумуємо ні трошки,

Ми веселі капітошки.

Загін «Фантазери»

Девіз: Фантазуй, фантазуй

і ніколи не сумуй !!!

Речівка:

Раз, два, три

Чотири в ногу

Фантазерам дай дорогу

Сумувати ніколи,

Бо ідуть канікули !

 

Загін: Бджілка

Девіз:

Наш девіз - ти не лінись,

Ніби бджілка ти трудись,

Люблять бджілки працювати,

Медом друзів пригощати.

Речівка:

Бджілок дружній ми загін,

Радість ми несемо всім,

Квіточок нектар збираєм,

Медом друзів пригощаєм.

Раз - два нам пора

Працювати для добра,

Ми ідемо дружньо в ногу,

Забезпечим перемогу!

Пісня:

Від усмішки хмарний день ясніш,

Від усмішки засія веселка в небі,

Поділись усмішкою щедріш,

І вона не раз повернеться до тебе.

І тоді хмарок склика

В танець музика дзвінка,

І на скрипці грає коник найніжніше,

Із блакитного струмка

Починається ріка,

Ну а дружба починається з усмішки.

Тема 3. Статистика оборотных фондов


Дата добавления: 2014-12-20; просмотров: 12 | Нарушение авторских прав




lektsii.net - Лекции.Нет - 2014-2020 год. (0.009 сек.) Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав