Студопедия  
Главная страница | Контакты | Случайная страница

АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатика
ИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханика
ОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторика
СоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансы
ХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника

Частина перша1. Моделювання зброї.

Читайте также:
  1. А. Теоретична частина
  2. Б. Практична частина
  3. Б. Практична частина
  4. Витратна частина сімейного бюджету
  5. Вступна частина
  6. Дорожня безпека. Перехід дороги з обмеженою оглядовістю.Практична робота «.Моделювання ситуації дорожнього руху
  7. Друга частина роботи
  8. Загальна частина
  9. ЗАГАЛЬНА ЧАСТИНА
  10. ІІ. Основна частина, 25 хв.

Правила по бойові. Редакція 1.4. Повна версія.

Бойовий час: Застосовувати макети зброї дозволеної та допущеної до гри (за умови дотримання правил з їх використання) можна з 9.00 до 20.00. З 20.00 до 23.00 використання будь якої зброї заборонено, з 23.00 до 1.00 дозволено певні види диверсійної роботи та нічна бойова взаємодія на певній території. З 20.00 до 23.00 дозволено тільки використання яду. З 23.00 до 1.00 діють правила диверсійної роботи та нічної бойовки у певному секторі. З 1.00 до 9.00 суто ігровий час і дозволено застосування лише яду. Увага! Звикайте, що ми не моделюємо ніякого гоп-стопу на дорогах і по кущах з 20.00!

Пояснення, що до бойовки на грі:

Слід розуміти, що ми моделюємо «Золотий спокій» на окремій території РП, а саме в Чигирині, як полковому містечку з навколишніми маєтками та Холодним яром, як територією де перебувають повсталі. Ми граємо в час, коли йшла соціально-політична боротьба між козацтвом та шляхтою, та в середині шляхетського стану. Граємо у політику, квести та розвідку на тлі яких можлива бойова взаємодія у ряді певних дозволених місць за певними правилами, як спосіб вирішити певні ігрові завдання. Не плутайте з часами Хмельниччини, які затягнуть усіх у вир війни. Ціль гри не почати повстання Хмельницького та війну усіх проти всіх! Пам’ятайте про це уважно читаючи данні правила, спів ставляючи їх з економікою, соціалкою та іншими гілками правил.

1. Носіння та застосування макетів холодної зброї (далі Х.З.):

1.0. Безпека та захист: важливо розуміти, що ми граємо у «голопузу» війну, і звичне багатьом «гупнути по сильніше» слід забути. Коректна робота, взаємоповага, поміркованість у використанні – ось основні принципи застосування імітації холодної та вогнепальної зброї на грі. Також, для запобігання травм ліктів та колін – а їх лікування не з дешевих – ми рекомендуємо гравцям використовувати прихований захист на зразок «роллерських» щитків, чи подібного йому. Також ми нічого проти не маємо використання страйкерських окулярів про всяк випадок.

1.1. Зона ураження Х.З. та удари. Всі макети ХЗ при нанесенні удару знімають хіти з зони ураження. Для ХЗ такою зоною є корпус гравця до ліктів та до колін. Лікоть та нижче, коліно та нижче хітовою зоною для ХЗ не являється. Також діє заборона на нанесення ударів, як в травмонебезпечну зону в голову та пах. Колючі удари клинковою зброєю заборонені.

1.2. Хітовість персонажів. Усі гравці мають 2 особистих життєвих хіта. При знятті обох хітів гравець виходить в «0», тобто вважається важкопораненим. Важкопоранений може самостійно відійти (не відбігти, не втекти) від поля бою. Якщо його атакують він може відбиватися, але сам в бій вже не лізе. Якщо ж гравцю в «0» було завдане будь яка ушкодження він вважається мертвим, і якщо ситуація не дозволяє йому увійти в бій у вигляді рекрута, він чекає кінця боєвого епізоду, розриває контрольний браслет (якщо треба – дає себе грабувати) та йде до мертвятні. В «0» при виході з бою, хіти можна відновити протягом півгодини (див. Медицина).

1.3. Носіння Х.З. Ножі та їх різновиди мають право носити всі. Реєстровці крім того можуть носити шаблі\палаші, старшина крім того носить перначі\булави. Шляхтичі носять шаблі\палаші, перначі\булави згідно статусу (хорунжі на приклад), та мають право носити чекани. Чекани тоді носили майже всі шляхтичі. Вся інша холодна зброя використовується виключно вартовими на постах, під час формування та походу загонів, під час штурмів укріплень. В середині власної ігрової зони (плац, помешкання) власники можуть ходити з усіма видами зброї. Городяни та селяни носять ножі, мають право носити сокири. Повстала сірома носить будь яку ХЗ.

1.4. Застосування Х.З. Дозволено застосовувати з 9.00 до 20.00 та з 23.00 до 1.00 в низці ігрових дій та певних ігрових місць. З 9.00 до 20.00 Х.З. застосовується для штурмів та осад локальних укріплень, герців, шляхетських наїздів, на полі бою біля Мельників для великих загонів, мотивованих вбивства та замахів, самозахисту. З 23.00 до 1.00 діє ряд певних обмежень на застосування Х.З. – деталі в «Диверсійна робота» та «Нічна бойова взаємодія». Всі удари наносяться помірно, з «розумом». Перехоплювати та утримувати зброю за робочу (металеву) частину заборонено. Також заборонені колючі удари клинковою зброєю, використання прийомів рукопашного бою, груба та некоректна «робота» будь якими видами Х.З., ціле направлені удари в заборонені зони ураження.




Дата добавления: 2015-04-11; просмотров: 42 | Поможем написать вашу работу | Нарушение авторских прав

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | <== 16 ==> | 17 | 18 | 19 |


lektsii.net - Лекции.Нет - 2014-2024 год. (0.008 сек.) Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав