Студопедия  
Главная страница | Контакты | Случайная страница

АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатика
ИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханика
ОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторика
СоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансы
ХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

Читайте также:
  1. I ПОЯСНИТЕЛЬНАЯ ЗАПИСКА
  2. I. ПОЯСНИТЕЛЬНАЯ ЗАПИСКА
  3. Nbsp;   Пояснительная записка
  4. Вступ (ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА)
  5. ДОКЛАДНАЯ ЗАПИСКА
  6. І. ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
  7. Пояснительная записка
  8. ПОЯСНИТЕЛЬНАЯ ЗАПИСКА
  9. Пояснительная записка
  10. Пояснительная записка

ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ.

Курсова робота є одним з видів самостійної роботи студента.

Завдання на курсову роботу видає викладач – керівник курсового проекту, яке полягає у іменування виробу, його призначення, загальні відомості (стать, вікова група, розмір), вид матеріалу.

МЕТА ТА ЗАДАЧІ КУРСОВОЇ РОБОТИ.

Закріплення знань з дисципліни „Основи конструювання виробів”.

Розвити навички самостійної роботи, ініціативу при рішенні практичних виробничих задач по вибору оптимальних методів конструювання виробів, виконанню розрахунків та креслень конструкції деталей одягу.

Навчити студентів користуватися довідковою літературою, використовувати статті в періодичних виданнях та практичні досягнення передових підприємств галузі.

Курсову роботу виконує кожний студент самостійно по індивідуальному завданню.

Курсова робота складається з пояснювальної записки та графічної частини.

Виконується курсова робота у відповідності з методичними вказівками і завданням.

Пояснювальна записка оформлена друкованим текстом за допомогою комп’ютерних пристроїв, на одному боці аркуша стандартного формату (А4).

Оформлення пояснювальної записки та графічної частини курсової роботи повинно відповідати вимогам стандарту.

Зміст пояснювальної записки повинен бути чітким, стислим і містити аналіз рішення конкретного питання. Не допускається дослівне переписування літературних джерел, інструкцій, методичних вказівок, учбових посібників. Усі розрахунки повинні бути представлені в табличній формі. Зміст послідовність викладу матеріалу повинні відповідати методичним вказівкам. Кількість ілюстрацій в пояснювальній записці має бути достатнім для того, щоб надати викладаємо му матеріалу ясність та конкретність.

Техніка виконання кольорова - графіка формату (А4).

Графічна частина курсової роботи складається з листів формату (А1) та вміщує: креслення конструкції базової моделі з нанесенням модельних особливостей.

Креслення конструкції виробу виконується на заданий розмір, зріст, повнотну групу в масштабі 1:2.

При закінченні курсова робота захищається студентом керівнику проекту.

Виставляється оцінка за курсову роботу з обліком змісту та якості оформлення пояснювальної записки та графічної частини, звіту на захисті, відповіді на запитання, а також вміння студента працювати самостійно та вирішувати конкретні конструкторські задачі в ході курсової роботи.

 

ВИМОГИ ДООФОРМЛЕННЯ ПОЯСНЮВАЛЬНОЇ ЗАПИСКИ

Пояснювальна записка виконується на папері формату А4(210Х297мм), повинен бути надрукованим. Параметри полів на листі наступні: верхнє та нижнє поле не менше 20мм, ліве – 30мм, праве – не менш 15мм. Набір друкованого тексту виконується шрифтом Times New Roman, 14 розміром полуторним інтервалом.

Розділи та підрозділи повинні мати заголовки. Пункти та підпункти можуть мати заголовки або ні. Заголовки структурних елементів або розділів слід розташовувати посередині рядка і друкувати великими літерами без крапки вкінці, не підкреслюючи. Заголовки підрозділів, пунктів слід починати з абзацного відступу. Абзацний відступ на п‘ять знаків повинен бути однаковим по всьому тексту. Кожний розділ починається з нової сторінки. Відстань між заголовками, а також попереднім та подальшим текстом має бути менше ніж три інтервали.

 

ЗМІСТ КУРСОВОЇ РОБОТИ

Вступ.

1. Технічне завдання.

1.1. Назва та призначення виробу, що проектується, вимоги до виробу i матеріалів.

1.2 Аналіз напрямку моди.

1.3 Розробка та аналіз моделей - пропозицій, вибір основної моделі.

1.4 Опис зовнішнього виду моделі.

2. Ескізний проект.

2.1. Вибір матеріалів для виробу.

2.2. Bи6ip системи конструювання та її обґрунтування.

2.3. Вихідні данні для побудови креслення базової конструкції.

 

2.3.1. Розмірні ознаки фігури.

2.3.2. Прибавки.

2.4. Побудова креслення базової конструкції виробу.

2.4.1. Попередній розрахунок конструкції.

2.4.2. Розрахунок та побудова базової конструкції виробу.

2.4.3. Побудова модельної конструкції.

3. Робоча документація.

3.1. Розробка остаточних лекал на модель.

3.2. Специфікація деталей крою.

4. Висновки.

5. Список використаної літератури.

 

Вступ.

У вступній частині відобразити основні завдання, які стоять перед швейною промисловістю в умовах ринкової економіки, та напрямки її розвитку. Необхідно пояснити ті вимоги, які надають споживачі до виробів швейної промисловості, а також шляхи забезпечення високого рівня якості продукції.

Тут необхідно висвітлити питання широкого втілення це виробництво нової

техніки і технології в сполученні з високоякісною ручною працею, та пов‘язати їх із завданнями, які стоять перед проектуванням та моделюванням одягу, звернути особливу увагу на технологічність конструкції, стандартизацію та уніфікацію деталей виробів для масового виробництва.

У заключному розділі необхідно показати, яким чином основні задачі. Які стоять перед моделюванням, знайшли відображення у розробленому проекті.

Об‘єм вступу 1 - 2 сторінки.

Література: [16]

1.Технічне завдання

Технічне завдання – це конструкторські документи, які встановлюють:

- основне призначення виробу,

- технічні характеристики,

- показники якості і техніко-економічні вимоги, які висуваються до виробу, що розробляється,

- виконання необхідних стадий розробки конструкторської документації і її склад.

Технічне завдання повинно відповідати на питання: для кого, для чого, з чого проектується виріб.

Відповіді на питання і є змістом підрозділів 1.1. та 1.2.

Література: [2.- с.113, 299 ],

 

1.1.Назва та призначення виробу, що проектується, вимоги до виробу i матеріалів

Необхідно вказати найменування, цільове призначення майбутнього виробу і матеріалів.

Необхідно вказати найменування майбутнього виробу, для якої вікової групи він призначений, для якого географічного району та пори року.

Відповідно з цим треба конкретизувати і відобразити морфологічні особливості тієї вікової групи, для якої проектується виріб, а також умови його експлуатації.

При проектуванні моделей необхідно враховувати певну кількість вимог. На стадії проектування ці вимоги повинні бути збалансовані так, щоб виробництво і збут були економічно доцільними.

Основна вимога – відповідність моделі її призначенню і умовам експлуатації повинні сполучатися з вимогами споживача, які формують соціальне замовлення: забезпеченість розміру – ростового асортименту, споживчого попиту, конкурентно спроможності.

Для цього в моделі, що проектується треба передбачити і забезпечити споживчі та техніко – економічні вимоги

Література: [2.- с.20 - 30 ],

 

1.2Аналіз напрямку моди.

Для вирішення питання створення моделі треба висвітлити загальні тенденції в розвитку моди.

Далі слід описати напрямок моди направлений на заданий вид виробу. Спираючись на аналізи журналів мод, статей з періодичних видань, показів мод, виставок, студент визначає основні напрямки що до заданого виду одягу та його асортименту. Проаналізувати конструктивні рішення виробів, художнє оформлення. Основні характерні ознаки:

- силует;

- форма;

- об‘єм;

- лінії членування;

- крій рукава;

- наявність та форма конструктивно – декоративних елементів;

- матеріал;

- фактура;

- елементи оздоблення.

Об‘єм вступу 3 - 4 сторінки.

Література: [17], [19], [20],

 

1.3 Розробка та аналіз моделей - пропозицій, вибір основної моделі.

 

Створення ескізу – це творчий процес рішення композиції моделей, чи групи моделей, який здійснюється на ґрунті узагальнених елементів аналізу: джерела натхнення, напрямку моди з урахуванням усіх вимог до виробу і матеріалів згідно з темою проекту. На цій стадії проектування вирішується питання естетичної, художньої цінності моделі, її композиції, обмірковується і знаходиться оптимальні рішення щодо силуету, форми, ліній, пропорцій, кольору, кольорових сполучень, аксесуарів. Саме цьому розробка основної моделі і опис зовнішнього виду мають вежливе значення для подальшої роботи над проектом.

Створення малюнків, ескізів нових моделей на ґрунті аналізу моди та технічного завдання, тобто з урахуванням усіх вимог до виробу і матеріалів, також треба ураховувати тип виробництва (масове, серійне, індивідуальне).

Перевага віддається тій моделі, яка дозволила б застосувати промислові методи обробки, забезпечити оптимальні матеріальні та трудові витрати, а головне дала змогу використовувати оптимальну конструкцію.

На окремому аркуші зображається джерело натхнення, напрямок моди та аксесуари. Розробка ескізів моделей, пропозицій представити на форматі А4, 2 аркуша, 4 моделі. З чотирьох моделей вибирається одна, яка представляється на окремому аркуші, зображення вид спереду, вид ззаду. Техніка використання кольорова графіка.

Література: [2.- с. 113, 299],

 

1.4 Опис зовнішнього виду моделі.

Послідовність опису художньо – технічного рішення моделі:

- вид призначення виробу, статево – вікова група, матеріал;

- силует, характеристика покрою рукава, лінії плечей, грудей, низу виробу, талії, вид застібки;

- характеристика конструкції (членування) переду;

- характеристика конструкції (членування) спинки;

- оформлення рукава;

- оформлення горловини, характеристика виду коміра;

- оздоблення моделі;

- рекомендована розмірна, ростова та повнот на група.

 

2. Ескізний проект

Під ескізним проектом (ЕП) розуміється сукупність конструкторських документів, які повинні утримувати принципові конструктивні рішення, які надають уявлення про виріб, а також данні, визначаючи призначення, основні параметри та габаритні розміри розробленого виробу.

Еескізний проект включає креслення загального виду виробу, відомість ЕП та пояснювальну записку.

При використанні ЕП нової моделі, яка може бути пропонована в якості базової для конкретного технологічного потоку на основі технологічного завдання та даних технічної пропозиції, проводиться аналіз ескізів на вибір варіанту моделі дається зображення нової моделі в кольорі, опис його зовнішнього виду, ергономічний аналіз, виконаний в схемах або кресленнях, складається пояснювальна записка.

Ескізний проект після узгодження та ствердження в установленій групі є підгрунтям для наступної розробки конструкторської документації – виконання технічного проекту та робочої конструкторської документації.

Література: [2.- с.113 ],

 

 

2.1Вибір матеріалів для виробу

Обґрунтування вибору матеріалів для верху, підкладки, прокладок, утепляючих, оздоблюючих матеріалів і фурнітури.

Охарактеризувати вибрані матеріали за всіма ознаками, ув‘язати їх призначення з зовнішним виглядом моделі. Характеристику вибраних матеріалів звести у таблицю 1

Таблиця 1

Характеристика матеріалів

 

Назва матеріалу його призначення Волокнистий склад Переплетення опорядження Ширина см Фактична щільність Поверхнева щільність, г/м
Основа уток Основа По Уток Пу
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9.

 

Література: [7. ].

 

 

2.2 Bи6ip системи конструювання та її обґрунтування

Побудова первісного креслення може бути виконана за допомогою будь якої системи конструювання. Вибір тієї чи іншої системи конструювання необхідно обґрунтувати, з цієї метою коротко характеризуються декілька систем конструювання, підкреслюють переваги та недоліки кожної з них. Далі докладно аналізується обрана система конструювання за системою точності первинного креслення (аналіз формул даної системи), складності розрахунків, графічних побудов, які забезпечують форму моделі, що проектується, технологія креслення. Як підсумок аналізу виявляються переваги і недоліки обраної системи.

Література: [2.- с. 141 -143 ], [6.- с. ]

 

2.3Вихідні данні для побудови креслення базової конструкції

тіло людини, як і одяг, що його покриває, має складну просторову поверхню. Складність поверхні фігури людини визначає складність розгортки деталей крою, тому побудова конструкції одягу є складним процесом обраної системи конструювання.

Вихідними даними для розгортки конструкції виробу є:

- дані про тіло будову людини;

- величини їх розмірних ознак;

- відомості проформу моделі;

- конструктивні прибавки.

Дані для побудови основних креслень деталей одягу конкретизують залежно від обраної система конструювання

Література: [5 ], [6], [12 ], [13 ], [15 ]

2.3.3. Розмірні ознаки фігури

Розмірна характеристика фігури людини необхідна для отримання вихідних даних для побудови креслень деталей одягу. Для моделей одягу, що виготовляють в індивідуальному виробництві, розмірні ознаки визначають шляхом безпосереднього вимірювання фігури людини. В масовому виробництві розмірні ознаки визначенні на ґрунті комплексної програми вимірювань, яка відображена в ДТСТ для чоловіків, жінок, дітей.

Для потреб швейної промисловості розроблені відповідні галузеві стандарти.

Таблиця 2.

Розмірні ознаки типової фігури.

 

 

Номер розмірної ознаки   Найменування розмірної ознаки   Умовне позначення розмірної ознаки Абсолютна величина розмірної ознаки
  1.   2.   3.   4.

 

 

Література: [8], [9].

 

 




Дата добавления: 2015-04-11; просмотров: 142 | Поможем написать вашу работу | Нарушение авторских прав

<== 1 ==> | 2 |


lektsii.net - Лекции.Нет - 2014-2024 год. (0.014 сек.) Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав