Студопедия  
Главная страница | Контакты | Случайная страница

АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатика
ИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханика
ОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторика
СоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансы
ХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника

Створення рекламного звернення

Читайте также:
  1. Адресные бюро в Европе и их роль в развитии рекламного дела.
  2. Вербальная составляющая рекламного сообщения: слоган, заголовок, основной рекламный текст, эхо-фраза.
  3. Взаимодействие рекламодателя и рекламного агентства
  4. Звернення громадян
  5. Історія створення та розвитку ГІС
  6. Класифікація і створення нумізматичної колекції
  7. Конституційне провадження: звернення до Конституційного Суду України; провадження в справах у Конституційному Суді України; рішення і висновки Конституційного Суду України
  8. Механізм руху підприємницького капіталу в контексті створення та функціонування підприємства
  9. Организация рекламного отдела и его задачи
  10. Організація і створення шкільного музею.

Рекламне звернення є центральним елементом рекламної кампанії. Створення рекламного звернення - це творчий процес, який часто називають креативом.

Комплекс рішень щодо рекламного звернення охоплює широке коло питань, пов'язаних з творчим процесом: пошук ідеї звернення, мотивів і аргументів, стильове вирішення звернення, написання рекламного тексту, сценарію, його втілення у рекламному ролику чи у друкованій рекламній продукції і багато інших.

Пошук головної ідеїзвернення вимагає від творчих працівників реклами значних зусиль і охоплює декілька етапів, серед яких:

ідентифікація проблеми;

збирання інформації, яка є підґрунтям для творчих рішень; її ніколи не
буває забагато;

період інкубації, коли активні дії припиняються, зібрана інформація
„перетравлюється" мозком і процес переходить на рівень
підсвідомості;

осяяння - несподіваний момент, коли нарешті приходить ідея
(„Еврика, знайшов!").

Ефективною технікою формування ідеї є також мозкова атака, яка використовує асоціативне мислення в творчій групі.

Пошук творчої ідеї рекламного звернення пов'язаний з тими мотивами, на які робиться наголос у рекламі даного товару. У таблиці 1 наведено найбільш поширені варіанти мотивів, які можна об'єднати у три групи.

 

Таблиця - Мотиви, які використовуються при створенні рекламних звернень

 

Групи мотивів Найбільш поширені мотиви кожної групи
Раціональні мотиви • економічний мотив (прибутковість, економія коштів, прагнення збагатіти) • мотив якості і результативності використання товару • мотив надійності • мотив здоров'я • мотив додаткових переваг
Емоційні мотиви • мотив радості і любові • мотив свободи (незалежність від зовнішніх факторів) • мотив самоствердження, високого соціального статусу • мотив пізнання • мотив сексуальної привабливості • мотив страху
Моральні і соціальні мотиви • мотив збереження довкілля • мотив справедливості • мотив співчуття • мотив порядності

 

Далі розробникам рекламного звернення належить визначитись із його тональністю і стильовим вирішенням. Тон зверненняможе бути серйозний і діловий, піднесений і патетичний, м'який і довірливий або гумористичний. Головне, щоб авторам вистачило доброго смаку і вони дотримувались етичних норм.

Дуже різноманітними можуть бути стильові вирішення звернення,нижче наведено деякі з них:

• ситуація „до і після" використання рекламованого товару (таблетки „Колдрекс": у героя нежить - він іде до аптеки - купує ліки - проблему знято);

• картинка з натури (бульйонні кубики „Маггі": вся родина смакує за столом страви з їх використанням);

• свідчення фахівця або споживача на користь товару (відомий співак і
актор Вахтанг Кікабідзе в рекламі цирконієвих браслетів);

• створення романтичної (мило „Камей") або екзотичної (батончики
„Баунті") обстановки;

• акцентування на стилі життя („Молодь обирає „Пепсі");

• використання образу, що символізує марку (ковбой „Мальборо", тигр у
бензобаці „Ессо");

• історичні теми та вірність традиціям;

• мюзикл;

• анімація;

• рекламний експеримент;

• розповідь-сповідь;

• порівняльна реклама.

Кожне рекламне звернення має певну структуру. Вона включає в себе наступні частини: заголовок, зачин, інформаційний блок, довідкові відомості та ехо-фраза.

Головне завдання заголовку— привернути увагу читача правдивою обіцянкою ї стимулювати бажання прочитати основний текст,

Слоган – короткий рекламний дивіз, заголовок, заклик, який зазвичай запам‘ятовується споживачеві. Виділяють декілька основних типів слоганів: новина (найбільше відкриття з часів…), питання (хіба я не ціную якість?), розповідь (наша шкіра щоденно втрачає біля ½ л води…), команда (увійди в наш світ!). Основними вимогами до салогану є його лаконічність та обіцянка задовольнити потреби. Спеціалісти рекомендують вводити в заголовок наступні слова, які найбільше привернуть увагу потенційного споживача: гроші, відсоток, безкоштовно, більше, швидко, Ваш, гарантовано, захист, кохання, нарешті, неймовірно, новий, отримайте, послухайте, прорив, розпродаж і т.п.

Зачин – частини звернення, яка розширює салоган та передує інформаційному блоку. В цій частині визначають проблему, на вирішення якої націлений товар.

Інформаційний блок, який ще називають основним текстом, несе основне навантаження в мотивації отримувача.

Довідкова інформація містить реквізити рекламодавця та канали зв‘язку з ним. Тут також варто назва важливі умови здійснення купівлі товару, що рекламується.

Звернення завершує ехо-фраза, яка повторює основний мотив послання. Особливо ефективно її використовувати при великих РЗ.

Звичайно, не кожне РЗ містить всі перелічені елементи. Доцільність включення у звернення кожного з них визначається виходячи з конкретних умов, що склалися.


Дата добавления: 2015-04-11; просмотров: 11 | Нарушение авторских прав

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | <== 6 ==> | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |


lektsii.net - Лекции.Нет - 2014-2021 год. (0.007 сек.) Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав