Студопедия  
Главная страница | Контакты | Случайная страница

АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатика
ИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханика
ОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторика
СоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансы
ХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника

Створення цифрових зображень

Читайте также:
  1. Використання програми PowerPoint для створення навчальних програм у вигляді екранних презентацій
  2. Етап створення рекламного продукту в роботі рекламної агенції.
  3. Загальні вимоги до створення тексту службового документа
  4. Історія створення та розвитку ГІС
  5. Класифікація і створення нумізматичної колекції
  6. Методика вивчення алгоритму письмового множення багатоцифрових чисел.
  7. Механізм руху підприємницького капіталу в контексті створення та функціонування підприємства
  8. Організація і створення шкільного музею.
  9. Особливості створення навчально-матеріальної бази навчання технології.
  10. Поняття управлінського обліку та необхідність створення системи управлінського обліку на підприємствах України

Лекція 1 Комп’ютерна графіка, її види

План

 

1. Вступ

2. Створення цифрових зображень

3. Засоби створення та обробки зображень

4. Різновиди комп'ютерної графіки

5. Тривимірна графіка (3D) і анімація

6. Поліграфія

7. Шовкографієя

8. Різографія

9. Мультимедіа

10. Web-дизайн

11. САПР і ділова графіка

12. Література

 

 

Вступ

Одним з популярних напрямків використання персонального комп'ютера є комп'ютерна графіка. У кожній організації виникає потреба в рекламних оголошеннях, листівках, буклетах і т.д. У зв'язку з появою і розвитком Інтернету з'явилася широка можливість використання графічних програмних засобів. Зростанню популярності графічних програмних засобів, сприяв розвиток World Wide Web («всесвітньої павутини»), яка зв'язала воєдиномільйони «домашніх сторінок».

Розрізняють три види комп'ютерної графіки: растрова графіка, векторна графіка і фрактальна графіка. Вони відрізняються принципами формування зображення при відображенні на екрані монітора або при друці на папері.
Растрову графіку застосовують при розробці електронних (мультимедійних) і поліграфічних видань. Ілюстрації, виконані засобами растрової графіки, рідко створюють вручну за допомогою комп'ютерних програм. Для цієї мети сканують ілюстрації, підготовлені художником на папері, або фотографії.

Останнім часом для введення растрових зображень в комп'ютер знайшли широке застосування цифрові фото-і відеокамери. В Інтернетіпоки застосовуються тільки растрові ілюстрації.
Програмні засоби для роботи з векторною графікою, навпаки, призначені для створення ілюстрацій і в меншій мірі для їх обробки.
Такі засоби широко використовують в рекламних агентствах, дизайнерських бюро, редакціях і видавництвах.

Оформлювальні роботи, засновані на застосуванні шрифтів і найпростіших геометричних елементів, вирішуються засобами векторної графікипростіше. Є приклади високохудожніх творів, створених засобами векторної графіки, але вони скоріше виключення, ніж правило. Програмні засобидля роботи з графікою фрактальної призначені для автоматичної генерації зображень шляхом математичних розрахунків.

Створення фрактальної художньої композиції, полягає не в малюванні або оформленні, а в програмуванні. Фрактальну графіком частіше використовують у розважальних програмах.

Створення цифрових зображень

Існує кілька способів отримання цифрового зображення. Це отримання зображення шляхом обробки через цифрову камеру, шляхом сканування і безпосередньо за допомогою програмних засобів (PHOTOSHOP, CorelDraw та ін)




Дата добавления: 2015-04-20; просмотров: 68 | Поможем написать вашу работу | Нарушение авторских прав

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | <== 11 ==> | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |


lektsii.net - Лекции.Нет - 2014-2024 год. (0.005 сек.) Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав