Студопедия  
Главная страница | Контакты | Случайная страница

АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатика
ИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханика
ОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторика
СоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансы
ХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника

Зображення геометричних фігур. Управління кольором

Читайте также:
  1. Використання статистичних методів в сфері управління якістю. Основні інструменти контролю якості. Основні інструменти управління якістю.
  2. Висновок на екран повного зображення малюнка
  3. Державний нагляд у сфері управління коштами соціального страхування
  4. Елементи системи управління якістю згідно із вимогами стандарту ДСТУ ІСО 9001:2001.
  5. Етапи процесу управління конкурентоспроможністю. Цикл управління конкурентоспроможністю.
  6. Зміст етапів по створенню системи якості. Документація, що регламентує процеси в системі управління якістю.
  7. Інтерфейс програми. Інструменти виділення. Створення геометричних примітивів. Творча робота “Композиція із геометричних фігур”.
  8. Класифікація поточних витрат торговельного підприємства з метою управління ними
  9. МЕТОД ЕКСПЕРТНИХ ОЦІНОК, МЕТОДИ УПРАВЛІННЯ БАНКІВСЬКИМ КАПІТАЛОМ В УКРАЇНІ

Мета роботи: отримання практичних навичок створення геометричних фігур у додатках Java.

Завдання: Створити додаток, який выдображає еліпс, вписаний в прямокутник, коло, трикутник, дугу і пряму лінію, що сполучає центри еліпса і кола. Встановити різні кольори для викреслювання і зафарбовування геометричних фігур.

 

Вигляд екрану працюючого додатка може бути такий:

 

Основні теоретичні положення:

Мова Java дозволяє зображати різні геометричні фігури (прямі, прямокутники, еліпси, багатокутники та ін.). Починаючи з версії Java 1.0, існує клас Graphics, що містить ряд методів викреслювання різних фігур. Але методи класу Graphics не дозволяли виконувати деякі достатньо поширені графічні операції, такі як зміни товщини лінії, поворот фігури на певний кут. Подальший розвиток графічних можливостей Java реалізований в бібліотеці Java2D.

Нові можливості пакета Java2D створили і певні труднощі. Якщо клас Graphics передбачав тільки цілочислові координати, то в пакеті Java2D координати представлені числами з плаваючою крапкою, що розширило можливості програміста, але створило необхідність узгодження даних.

Пакет AWT Java дозволяє створити будь-який бажаний колір. Створюваний код не залежить від дисплея, підбір найбільш відповідного кольору для конкретного пристрою виконується автоматично. Визначення кольору виконується за допомогою класу Color, у якого є три конструктори:

Color(int червоний, int зелений, int синій)

Color(int значення_кольору)

Color(float червоний, float зелений, float синій)

Для вибору кольору, який надалі використовуватиметься при викреслюванні геометричних фігур і при суцільному зафарбовуванні, застосовується метод setPaint() класу Graphics.

Для установки кольору фону слід використовувати метод setBackground () класу Component.

Для зафарбовування геометрічних фігур необхідно використовувати метод fill(), що передбачає викреслювання із зафарбовуванням, аргументом якого має бути об’єкт, що представляє цю фігуру. Наприклад, наступний код забезпечує зображення закрашеного еліпса:

 

Graphics g;

Graphics2D g2=(Graphics2D)g;

Ellipse2D ellipse=new …;

g2.fill(ellipse);

При цьому зафарбовування буде виконано тим кольором, який встановлено до моменту виконання коду.

Контрольні запитання і завдання:

1. Які проблеми виникали у розробника програм, використовуючого бібліотеку AWT?

2. У чому переваги бібліотеки Swing порівняно з AWT при проектуванні графічного інтерфейсу?

3. Що є фреймом? Як він використовується?

4. Які класи забезпечують викреслювання геометричних фігур? У чому їх відмінність?

5. Які способи визначення кольору ви знаєте?

6. Як зафарбувати одним кольором замкнуту геометричну фігуру?

7. Як забезпечити плавний перехід з одного кольору в іншій при зафарбовуванні?

8. Поясніть текст програми.

 




Дата добавления: 2015-09-11; просмотров: 35 | Поможем написать вашу работу | Нарушение авторских прав

Класи та об'єкти | Передача параметрів методу за значенням | Статичні дані та методи | Спадкування | Лабораторна робота №14 | Абстраткні класи | Реалізація інтерфейсу | Спадкоємство інтерфейсів. Реалізація в одному класі декількох інтерфейсів. Змінні інтерфейса | Лабораторна робота №18 | Обробка виняткових ситуацій. Принцип обробки |


lektsii.net - Лекции.Нет - 2014-2024 год. (0.005 сек.) Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав