Студопедия  
Главная страница | Контакты | Случайная страница

АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатика
ИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханика
ОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторика
СоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансы
ХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника

Параллелепипед


2. Тік тӛрт бұрыш

 

3. Үшбұрыш

 

4. Дӛңгелек

 

5. Сфера

 

2. 3ds Max. Стандартты объекттер негізінен... білдіреді:

 

1. Ойыншықтар

 

Рылыс материалдар

3. Оқитын деректер

 

4. Қажет емес заттар

 

5. Дұрыс жауабы жоқ

 

3. 3д мах объектілері бӛлінетін категориялар саны:

 

1. 2

 

2. 3

 

3. 7

4. 6

 

5. 5

 

4. 3ds Max. Sphere (Сфера) геометриялық фигурасы орналасқан ішкі мәзір:

 

1. Space Warps (Кӛлемді деформациялар);

 

2. Cameras (Камералар);

3. Systems (қосымша құралдар);

 

Geometry (Геометрия);

5. Дұрыс жауабы жоқ

 

5. 3ds Max. Geometry (Геометрия) категориясының бӛлінетін тобының саны:

 

1. 4

2. 5

3. 6

 

4. 2

5. 3

 

6. 3ds Max. Geometry (Геометрия) категориясында орналасқан объектілер:

1. Күрделі жүйелер

 

2. Күрделі қарапайымдылар

 

3. Камералар

4. Есіктер түрлері

 

5. Геометриялық фигуралар

7. 3ds Max. Hedra (Кӛпбұрыш-Многогранник) объектісі орналасқан категория:

 

Extended Primitives

2. Standard Primitives

 

3. Shapes (Формалар);

 

4. ChamferCylinder

 

5. Cameras (Камералар);

 

8. 3ds Max. Cone (Конус) геометриялық фигурасы орналасқан ішкі мәзір:

 

1. Extended Primitives


2. Standard Primitives

 

3. Shapes (Формалар);

 

Geometry (Геометрия)

5. Cameras (Камералар);

 

9. 3ds Max. Box (Параллелепипед) геометриялық фигурасы орналасқан ішкі мәзір:

 

1. Space Warps (Кӛлемді деформациялар);

 

Geometry (Геометрия)

3. Shapes (Формалар);

4. Systems (Қосымша құралдар);

 

5. Cameras (Камералар);

 

10. 3ds Max. Cylinder (Цилиндр) геометриялық фигурасы орналасқан ішкі мәзір:

 

1. Space Warps (Кӛлемді деформациялар);

2. Cameras (Камералар);

3. Shapes (Формалар);

 

4. Systems (Қосымша құралдар);

 

Geometry (Геометрия)

 

11. 3ds Max. Torus (Top) геометриялық фигурасы орналасқан ішкі мәзір:

 

Geometry (Геометрия)

2. Cameras (Камералар);

 

3. Shapes (Формалар);

4. Systems (Қосымша құралдар);

 

5. Helpers (Қосымша объектілер)

 

12. 3ds Max. Plane (Плоскость) геометриялық фигурасы орналасқан ішкі мәзір:

1. Shapes (Формалар);

 

2. Cameras (Камералар);

 

Geometry (Геометрия)

4. Systems (Қосымша құралдар)

 

5. Helpers (Қосымша объектілер)

 

13. 3ds Max. ChamferCylinder (Цилиндр с фаской) жататын категория:

 

Extended Primitives

2. Standard Primitives

3. Shapes (Формалар);

 

4. Modify (Ӛзгерту).

5. Cameras (Камералар)

 

14. 3ds Max. Torus Knot (Тороидальный узел) жататын категория:

1. Shapes (Формалар);

 

2. Standard Primitives

 

Extended Primitives

4. Modify (Ӛзгерту).

5. Cameras (Камералар)

 

15. 3ds Max. ChamferBox (Параллелепипед с фаской) жататын категория:

1. Shapes (Формалар);

 

2. Standard Primitives

 

Extended Primitives

4. Geometry (Геометрия)


5. Cameras (Камералар);

 

16. 3ds Max. OilTank объектісі жататын категория:

1. Modify (Ӛзгерту).

2. Standard Primitives

 

3. Cameras (Камералар);

4. Shapes (Формалар);

 

Extended Primitives

17. 3ds Max. Spindle объектісі жататын категория:

1. Shapes (Формалар);

2. Standard Primitives

 

3. Cameras (Камералар);

4. Geometry (Геометрия)

 

Extended Primitives

18. 3ds Max. Gengon объектісі жататын категория:

 




Дата добавления: 2015-09-12; просмотров: 16 | Поможем написать вашу работу | Нарушение авторских прав

Мультимедиа ... | Мультимедиа | Технологиясы | Джерон Ланье | Perspective | Rendering ( Визуализация) | Double Sided | Double Doors | Helix (Спираль) | NURBS Surface |


lektsii.net - Лекции.Нет - 2014-2024 год. (0.009 сек.) Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав