Студопедия  
Главная страница | Контакты | Случайная страница

АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатика
ИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханика
ОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторика
СоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансы
ХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника

NURBS Surface

5. Editable Move

 

6. Объектіні ӛңделетін беттердің біріне түрлендіру үшін:

 

1. тышқанның оң батырмасымен контексті мәзірді шақырып, Convert To пунктін шерту керек, пайда болған ішкі мәзірден типтердің бірін таңдау керек.

2. тышқанның сол батырмасымен контексті мәзірді шақырып, Convert To пунктін шерту керек, пайда болған ішкі мәзірден типтердің бірін таңдау керек.


3. тышқанның оң батырмасымен контексті мәзірді шақырып, Copy To пунктін шерту керек, пайда болған ішкі мәзірден типтердің бірін таңдау керек.

 

4. тышқанның оң батырмасымен контексті мәзірді шақырып, Clone To пунктін шерту керек, пайда болған ішкі мәзірден типтердің бірін таңдау керек.

 

5. тышқанның оң батырмасымен контексті мәзірді шақырып, Select To пунктін шерту керек, пайда болған ішкі мәзірден типтердің бірін таңдау керек.

 

 

7. Editable Mesh (Өңделетін бет) типі....

 

1. объектілерде модель ҥшбҧрышты шекаралардан тҧрады

2. объектілерде модель кӛпбұрыштардан құралады

 

3. объектілерде модель үшбұрышты немесе тӛртбұрышты бӛліктерден тұрады, олар Безье сплайндарымен құралады

 

4. NURBS-қисықтарда құралады

 

5. 1) және 3) нұсқа дұрыс

 

8. Editable Poly (Өңделетін полигональды бет) типі....

 

1. объектілерде модель үшбұрышты шекаралардан тұрады

 

2. объектілерде модель кӛпбҧрыштардан қҧралады

3. объектілерде модель үшбұрышты немесе тӛртбұрышты бӛліктерден тұрады, олар Безье сплайндарымен құралады

4. NURBS-қисықтарда құралады

 

5. 1) және 3) нұсқа дұрыс

 

9. Editable Patch (Өңделетін патч-бет)типі....

1. объектілерде модель үшбұрышты шекаралардан тұрады

 

2. объектілерде модель кӛпбұрыштардан құралады

 

3. объектілерде модель ҥшбҧрышты немесе тӛртбҧрышты бӛліктерден тҧрады, олар Безье сплайндарымен қҧралады

4. NURBS-қисықтарда құралады

5. 1) және 3) нұсқа дұрыс

 

10. NURBS Surface (NURBS-бет)типі....

1. объектілерде модель үшбұрышты шекаралардан тұрады

2. объектілерде модель кӛпбұрыштардан құралады

 

3. объектілерде модель үшбұрышты немесе тӛртбұрышты бӛліктерден тұрады, олар Безье сплайндарымен құралады

 

4. NURBS-қисықтарда қҧралады

5. 1) және 3) нұсқа дұрыс

 

11. Editable Mesh-пен жұмыс істеу үшін қолданылатын ӛңдеу режимдері:

 

1. Vertex (Вершина-Тӛбе), Edge (Қабырға-Ребро), Face (Шекара-Грань), Polygon (Полигон) және Element (Элемент)

2. Vertex (Тӛбе-Вершина), Edge (Қабырға-Ребро), Border (Шекара-Граница), Polygon (Полигон) және Element (Элемент)

 

3. Vertex (Тӛбе-Вершина), Edge (Қабырға-Ребро), Patch (Патч), Element (Элемент) және Handle (Вектор)

 

4. біртекті емес рационалды В-сплайндар (Non Uniform Rational B-Splines)

5. 2) және 3) нұсқа дұрыс


12. Editable Poly -мен жұмыс істеу үшін қолданылатын ӛңдеу режимдері:

 

1. Vertex (Вершина-Тӛбе), Edge (Қабырға-Ребро), Face (Шекара-Грань), Polygon (Полигон) және Element (Элемент)

 

2. Vertex (Тӛбе-Вершина), Edge (Қабырға-Ребро), Border (Шекара-Граница), Polygon (Полигон) және Element (Элемент)

3. Vertex (Тӛбе-Вершина), Edge (Қабырға-Ребро), Patch (Патч), Element (Элемент) және

Handle (Вектор)

 

4. біртекті емес рационалды В-сплайндар (Non Uniform Rational B-Splines)

5. 2) және 3) нұсқа дұрыс

 

 

13. Editable Patch -пен жұмыс істеу үшін қолданылатын ӛңдеу режимдері:

 

1. Vertex (Вершина-Тӛбе), Edge (Қабырға-Ребро), Face (Шекара-Грань), Polygon (Полигон) және Element (Элемент)

 

2. Vertex (Тӛбе-Вершина), Edge (Қабырға-Ребро), Border (Шекара-Граница), Polygon (Полигон) және Element (Элемент)

 

3. Vertex (Тӛбе-Вершина), Edge (Қабырға-Ребро), Patch (Патч), Element (Элемент) және Handle (Вектор)

4. біртекті емес рационалды В-сплайндар (Non Uniform Rational B-Splines)

 

5. 2) және 3) нұсқа дұрыс

 

14. NURBS Surface -бен жұмыс істеу үшін қолданылатын ӛңдеу режимдері:

 

1. Vertex (Вершина-Тӛбе), Edge (Қабырға-Ребро), Face (Шекара-Грань), Polygon (Полигон) және Element (Элемент)

 

2. Vertex (Тӛбе-Вершина), Edge (Қабырға-Ребро), Border (Шекара-Граница), Polygon (Полигон) және Element (Элемент)

 

3. Vertex (Тӛбе-Вершина), Edge (Қабырға-Ребро), Patch (Патч), Element (Элемент) және Handle (Вектор)

 

4. біртекті емес рационалды В-сплайндар (Non Uniform Rational B-Splines)

5. 2) және 3) нұсқа дұрыс

 

 

15. Editable Mesh аудармасы:

 

1. Ӛңделетін бет

2. Ӛңделетін полигональді бет

3. Ӛңделетін патч-бет

 

4. NURBS-бет

5. Дұрыс жауабы жоқ

 

16. Editable Poly аудармасы:

1. Ӛңделетін бет

 

2. Ӛңделетін полигональді бет

3. Ӛңделетін патч-бет

4. NURBS-бет

 

5. Дұрыс жауабы жоқ

 

17. Editable Patch аудармасы:

1. Ӛңделетін бет

 

2. Ӛңделетін полигональді бет

 

3. Ӛңделетін патч-бет

4. NURBS-бет


5. Дұрыс жауабы жоқ

 

 

18. NURBS Surface аудармасы:

1. Ӛңделетін бет

 

2. Ӛңделетін полигональді бет

 

3. Ӛңделетін патч-бет

 




Дата добавления: 2015-09-12; просмотров: 15 | Поможем написать вашу работу | Нарушение авторских прав

Мультимедиа | Технологиясы | Джерон Ланье | Perspective | Rendering ( Визуализация) | Double Sided | Shell Material | Параллелепипед | Extended Primitives | Double Doors |


lektsii.net - Лекции.Нет - 2014-2024 год. (0.01 сек.) Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав