Студопедия  
Главная страница | Контакты | Случайная страница

АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатика
ИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханика
ОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторика
СоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансы
ХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника

Завдання 2. Робота з мишкою

Читайте также:
  1. VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  2. VII. Домашнє завдання.
  3. X. Робота самодіяльних організацій засуджених.
  4. XV. Аналітична робота.
  5. Адміністративно-правовий статус Кабінету Міністрів України у системі органів державної влади та його завдання.
  6. Бойові завдання і бойові порядок механізованих підрозділів у наступі.
  7. Визначте пункти, ЩО НЕ відноситься до завдання
  8. Визначте пункти, ЩО НЕ відносяться до завдання
  9. Визначте пункти, ЩО НЕ відносяться до завдання
  10. Визначте пункти, ЩО НЕ мають відношення до завдання.

Література: Рисований О.М. Системне програмування [Текст]: підручник для студентів напрямку “Компютерна інженерія” вищих навчальних закладів. Видання друге: виправлено та доповнено – Х.: “Слово”, 2011. – 944 с.

Постановка задачі

Написати програму обробки повідомлень від клавіатури та мишки з відображенням іконки вікна, пунктів меню й з виконанням завдання згідно з останньою цифрою номера студента в навчальній групі. Відобразити у вікні свою фамілію та назву своєї навчальної групи.

 

Завдання 1. Робота з клавіатурою

Використати функцію MessageBoxIndirect:

1. Встановити час затримки для автоповтору клавіатури за допомогою функції SystemParametersInfo.

2. Встановити частоту затримки для автоповтору клавіатури за допомогою функції SystemParametersInfo.

3. Встановити частоту мигання курсора за допомогою функції SetCaretBlinkTime.

4. Встановити нову мову підтримки клавіатури за допомогою функції LoadKeyboardLayout.

5. Використати блокування подій введення від мишки та клавіатури за допомогою функції BlockInput.

6. Використати функцію SetKeyboardState копіювання 256-байтового масиву станів клавіш клавіатури в таблицю станів введення з клавіатури.

7. Використати функцію RegisterHotKey визначення “гарячої” клавіші.

8. Використати функцію keybd_event синтезування натиснутої клавіші для отримання знімку екрану.

9. Використати функцію GetLastInputInfo витягування останньої події введення даних.

10. Використати функцію GetKeyNameText витягування рядка, яка позначує назву клавіші.

 

Завдання 2. Робота з мишкою

1. Змінити призначення лівої та правої кнопок мишки за допомогою функції SwapМouseButton.

2. Відновити значення порога мишки та її швидкість переміщення за допомогою функції SystemParametersInfo.

3. Декілька разів змінити на екрані вигляд курсора функцією SetCursor та зробити його невидимим за допомогою функції ShowCursor.

4. Зафіксувати координати переміщення мишки в заданих межах за допомогою функції SystemParametersInfo.

4. Зафіксувати час переміщення мишки в заданих межах за допомогою функції SystemParametersInfo.

5. Змінити час реакції системи на подвійне натискання кнопки за допомогою функції SetDoubleClickTime.

6. Заблокувати функціонування мишки за допомогою функції BlockInput.

7. Отримати інформацію про кількість кнопок мишки за допомогою GetSystemMetrіcs.

8. При керуванні мишкою використати функцію TrackMouseEvent.

9. Використати архів координат про переміщення мишки за допомогою функції GetMouseMovePointsEx.

10. Синтезувати переміщення мишки та натискання на її кнопки за допомогою функції mouse_event.

 

Література: Рисований О.М. Системне програмування [Текст]: підручник для студентів напрямку “Комп’ютерна інженерія” вищих навчальних закладів. – Х.: “Слово”, 2010. – 924 с.

 




Дата добавления: 2014-12-18; просмотров: 54 | Поможем написать вашу работу | Нарушение авторских прав




lektsii.net - Лекции.Нет - 2014-2024 год. (0.006 сек.) Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав