Студопедия  
Главная страница | Контакты | Случайная страница

АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатика
ИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханика
ОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторика
СоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансы
ХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника

Реалізація інтерфейсу

Читайте также:
  1. Етапи розробки програми підвищення конкурентоспроможності. Реалізація програми підвищення конкурентоспроможності та моніторинг її ходу.
  2. Поетапна реалізація моделі інтенсивного навчання
  3. Реалізація принципів соціальної справедливості та інфляційної нейтральності у податковій політиці держави
  4. Реалізація програми підвищення конкурентоспроможності та моніторинг її ходу
  5. Реалізація спадкових прав у країнах континентальної та англо-американської правових систем
  6. СИСТЕМА ОРГАНІВ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я ТА РЕАЛІЗАЦІЯ ДЕРЖАВНОЇ ПОЛІТИКИ
  7. Спадкоємство інтерфейсів. Реалізація в одному класі декількох інтерфейсів. Змінні інтерфейса

Мета роботи: отримання практичних навичок програмування задач з використанням інтерфейсів.

Завдання: Створити програму, яка має інтерфейс intTurn і два класи - FixedTurn і DynTurn. Хай інтерфейс intTurn задає дві операції для роботи з чергою цілих чисел – додавання елементу у чергу place() і виділення елементу з черги goOut.

Нехай клас FixedTurn реалізує чергу з фіксованим числом елементів, яке задається при створенні об’єкта класу. При переповнюванні черги видається відповідне повідомлення.

Клас DynTurn реалізує чергу, в якій переповнювання не відбувається за рахунок додаткового виділення пам’яті усякий раз, коли для чергового елементу, що додається, не вистачає місця.

1. Створити чергу з трьох елементів, використовуючи клас FixedTurn. Додати в неї цілі числа 5, 10, 15, 20.

2. Вилучити елементи з черги, відображаючи їх на екран монітора.

3. Створити чергу з одного елементу.

4. Створити чергу з одного елементу, використовуючи клас DynTurn. Додати в неї цілі числа 100, 200, 300, 400.

5. Вилучити елементи з черги, відображаючи їх на екран монітора.

 

Вигляд екрана працюючого додатку може бути такий:

Основні теоретичні положення:

Інтерфейси – один з найефективніших і цікавищих засобів мови програмування Java. Деякою мірою інтерфейси поєднують в собі властивості абстрактних класів, множинного спадкоємсива (якого не має в мові Java) і реалізують ідеї поліморфізма.

Суть інтерфейса полягає у тому, що є можливість створити конструкцію, подібну класу, але без реалізації методів. Методи передбачається реалізовувати надалі в класах, до яких підключатиметься даний інтерфейс.Кількість реалізацій одного інтерфейсу може бути будь-якою.

Синтаксис опису інтерфейса такий:

спеціфікатор_доступу interface ім’я _інтерфейсу

{

тип кінцева_змінна1=значення;

...............

тип кінцева_зміннаN=значення;

тип ім’я_методу1(список_параметрів);

................

тип ім’я_методуN(список_параметрів);

}

Тут як спеціфікатор доступу можна записати public, або нічого. За наявності спеціфікатора public всі методи інтерфейсу також неявно мають спкціфікатор доступу public. За відсутності спеціфікатора доступу інтерфейс можна використовувати тільки в межах того пакета, в якому він описаний.

Змінні, описані в інтерфейсі, завжди мають опис final і static. Усі значення, задані в опису інтерфейсу, не можуть бути змінені прийого реалізації.

Контрольні запитання і завдання:

  1. Що таке інтерфейс? В чому полягає його суть?
  2. Як оголошується інтерфейс?
  3. Що означають спеціфікатори доступа при оголошенні інтерфейса?
  4. В чому полягає реалізація інтерфейса?
  5. Поясніть текст програми.

 




Дата добавления: 2015-09-11; просмотров: 25 | Поможем написать вашу работу | Нарушение авторских прав

Розробка програм, які застосовують оператори переходу. Оператор continue | Розробка програм, які застосовують оператори переходу. Оператор break | Розробка програм, які застосовують одновимірні масиви | Розробка програм, які застосовують двовимірні масиви | Варіант 1 | Класи та об'єкти | Передача параметрів методу за значенням | Статичні дані та методи | Спадкування | Лабораторна робота №14 |


lektsii.net - Лекции.Нет - 2014-2024 год. (0.006 сек.) Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав