Студопедия  
Главная страница | Контакты | Случайная страница

АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатика
ИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханика
ОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторика
СоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансы
ХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника

Художньо-конструктивний аналіз моделей

Читайте также:
  1. SWOT-аналіз як основа маркетингових досліджень
  2. VІІ етап - аналіз достатності формування доходів.
  3. Анализ бизнес среды: практическое использование моделей STEP/PEST, SLEPT
  4. Анализ моделей и сценариев
  5. Аналіз взаємозв’язку показників обсягу товарообороту, витрат і прибутків
  6. Аналіз витрат за загальною сумою та рівнем
  7. Аналіз витрат за статтями та елементами
  8. Аналіз динаміки та структури майна підприємства
  9. Аналіз динаміки фінансових результатів за складом та структурою
  10. Аналіз доходів підприємства за загальним їх обсягом, видами, функціями, товарними групами

Форма одягу і фігура взаємопов'язані. Особливості будови ідеальної фігури визначаються змінами в модній формі одягу. Крім пропорцій ідеальної фігури, художник використовує для акцентування нової модної форми одягу різні прийоми подачі моделей: ідеальним постатям надається модна постава, модель подається у специфічній позі і особливої ​​постановці корпусу. Ці прийоми підсилюють сприйняття художньо-конструктивного образу нової форми одягу.
У ХХІ ст. ми маємо справу з одягом, форма якої визначена природними пропорціями людського тіла, рухомого, мінливого в залежності від манери ходити, сидіти, що змінює поставу навіть протягом одного дня і т.д.
Намагаючись проникнути особливості нової форми, визначаємо перш за все її силует і покрій, які постійно змінюються слідом за змінами образу.
Тому конструктор повинен:
вміти визначити по колекціях, журналів мод і каталогів провідні силуети перспективної моди і характерні їх особливості;
вміти визначити диктуються модою обсяги одягу на основних рівнях: лінії плеча, грудей, талії, стегон та нижньої частини, тобто ступінь свободи і облягання фігури одягом на цих рівнях; повинен вміти визначити ступінь зосередження обсягу і облягання на всіх ділянках одягу (об'єм може бути преобладающе віднесених до спинки, а приталеність більш виразною спереду або з бічних сторін, розкльошені може бути рівномірною або переважаючою з одного боку);
визначити пропорції модного одягу: рекомендованої довжини і співвідношення довжини окремих ділянок (довжини до талії, до стегон, довжини рукава) і довжини всього одягу, співвідношення обсягів одягу на різних рівнях (обсягу на лінії грудей, талії, низу), співвідношення ширини ділянок одягу (ширини в плечовому поясі, в грудей, талії, внизу) і т.д.;
бачити ступінь вплив форм і розмірів окремих деталей (рукавів, коміра, пояса, кишень та ін деталей) на форму і пропорції одягу;
визначити характер конструктивних і декоративних ліній: їх розташування, напрямок (переважання вертикалей і горизонталей) та оформлення (пряме, опукле, увігнуте);
вміти вибирати для конкретної моди найраціональніші прийоми конструювання та найвиразніший і технологічний крій.
Виходячи з цього проведемо художньо - конструктивний аналіз всіх моделей. Спочатку визначимо до якої геометричній формі прагне форма одягу. Візуально провівши горизонтальні і вертикальні лінії з конструктивним поясів бачимо, що всі моделі мають однакову Х - подібну форму, тобто форма має полупрілегающего силуету.

 




Дата добавления: 2015-09-11; просмотров: 25 | Поможем написать вашу работу | Нарушение авторских прав

Дивиниловые или бутадиеновые каучуки | Технологические свойства. | Изопреновые (синтетические) каучуки | БУТАДИЕН- ( ДИВИНИЛ-)СТИРОЛЬНЫЕ КАУЧУКИ | Основні завдання, стадії та етапи проектно-конструкторської підготовки | Організація потокового виробництва | ФОРМА ОРГАНІЗАЦІЇ ВИРОБНИЦТВА ЯК ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОСТОРОВО-часової структури виробничого процесу | Переваги та недоліки потокового виробництва | Аналіз моделей - аналогів | Вибір методів проектування конструкцій моделей одягу |


lektsii.net - Лекции.Нет - 2014-2024 год. (0.005 сек.) Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав