Читайте также:
|
|
MARGINHEIGHT | ширина верхнього і нижнього вільного поля фрейма у пікселях |
MARGINWIDTH | ширина лівого і правого вільного поля фрейма у пікселях |
SCROLLING=AUTO/YES/NO | смуги прокрутки для перегляду вмісту фрейма, за замовчуванням значення – AUTO |
NORESIZE | наявністю даного атрибута користувачу забороняється змінювати розміри фрейма при перегляді документа (за замовчуванням це можливо за допомогою мишки) |
FRAMEBORDER=(YES/NO) | показує сітку фрейма |
BORDERCOLOR | колір сітки фрейма |
3.2 Порядок створення сторінки з фреймами
1. Створюється початкова сторінка, у якій задаються розміри і кількість фреймів, а також імена файлів, які відповідають фреймам і атрибути для кожного фрейма.
2. Створюються окремі сторінки для кожного фрейма. Необхідно уявити собі загальний вигляд сторінки - де і якого розміру будуть фрейми. Наприклад, ліворуч має бути фрейм змісту з переліком статей, праворуч - сторінка із власне статтями. Необхідно зробити так, щоб фреймова структура ділила екран на три повздовжні частини. Верхня частина займає 20% висоти вікна броузера, її змістом є документ header.htm. Середній фрейм займає 70% вікна, в нього вводиться зміст документа center.htm. Решту частини вікна броузера займає фрейм, у який виводиться зміст документа bottom.htm.
<FRAMESET ROWS=”20%, 70%,*”>
<FRAME SRС=«header.htm» NORESIZE SCROLLING=NO>
<FRAME SRC=«center.htm»>
<FRAME SRC=«bottom.htm» NОRESIZE SCROILING=NO>
</FRAMESET>
Верхній і нижній фрейми даної структури не містять смуг гортання вмісту і мають постійний розмір. Атрибут NORESIZE для середнього фрейма не задається, оскільки заборона зміни розмірів фреймів, які знаходяться поруч, не дозволяє зміни розміру середнього фрейма. Для створення “вкладеної” структури фреймів, наприклад, у середній області фрейма з попереднього прикладу, яка поділяє її на два рівних стовпці, можна навести такий приклад:
<FRAMESET ROWS=”15%, *, 15%”>
<FRAME SRC=”header.htm” NORESIZE SCROLLING=NO>
<FRAMESET COLS=”*,*”>
<FRAME SRC=”left.htm”>
<FRAME SRC=”right.htm”>
</FRAMESET>
<FRAME SRC=”ticher.htm” NORESIZE SCROLLING=NO>
</FRAMESET>
Приклад створення індексного (початкового) екрана з двох фреймів:
<HTML>
<FRAMESET cols=”210,*”>
<FRAME SRC=”menu.htm” NAME= “menu_frame”>
<FRAME SRC=”lab.htm” NAME=”right_frame”>
</FRAMESET>
</HTML>
У лівому фреймі у пункті “Меню” зроблено посилання на відповідний файл, який розкриє зміст цього пункту і буде відображений у правому вікні. Для цього зміни вносяться до файлу, який завантажується у цей фрейм. При встановленні гіперпосилання вказують на NAME відповідного введенням команди TARGET.
3.3 Використання сторінок з формами
Одним із способів привернення уваги до Web -сторінок є введення до них елементів інтерактивності, які передбачають обмін інформацією між користувачем і сервером. Одним із засобів, за допомогою яких на сервер подається інформація про запити користувача, є HTML -форми і сценарії Common Gatewey Interfase (CGI) - спільний інтерфейс шлюзів. Форми в IE нагадують бланки і складаються з полів для введення текстової інформації, списків вибору варіантів і можливих опцій. За допомогою форм і завдяки механізму CGI -сценаріїв автори Web -сторінок можуть задавати певні питання користувачу і одержувати від нього відповіді. Форми можуть бути діловими або неформальними, залежно від потреб.
Теги форми Таблиця 3.3
Тег | Призначення |
<FORM>...</FORM> | Визначає початок і кінець форми, як і куди буде відправлено інформацію, вказану в ній |
<TEXTAREA>...</TEXTAREA> | Текстове поле введення |
<SELECT>...</SELECT> | Вибір із меню |
<INPUT>...</INPUT> | Кнопки команд |
Теги <TEXTAREA>, <SELECT>, <INPUT> повинні бути визначені всередині пари тегів <FORM>...</FORM>.
Атрибути тага <FORM> Таблиця 3.4
Тег | Призначення |
ACTION | Визначає адресу URL, за якою надсилається введена у форму інформація |
METHOD=GET| POST | Визначає, як інформація, що зібрана формою, надсилається за URL -адресою |
Tег <INPUT> можна застосовувати для різних способів організації графічного інтерфейсу з користувачем за рахунок використання таких елементів вікна введення тексту: прапорці, перемикачі і меню. Тип введення визначається атрибутом ТУРЕ.
Типи полів тега <INPUT> Таблиця 3.5
Вид тега | Тип поля |
<INPUT TYPE="TEXT'> | Вікно для введення тексту |
<INPUT TYPE=PASSWORD"> | Вікно для введення пароля |
<INPUT TYPE="CHECKBOX"> | Прапорець |
<INPUT TYPE="RADIO"> | Перемикач |
<INPUT TYPE=”HIDDEN”> | Файл |
<INPUT TYPE="FILE"> | Невидима зона |
<TEXTAREA>...</TEXTAREA> | Текстове вікно |
<SELECT>...<OPTIONS>...</SELECT> | Меню |
Типи TEXT і PASSWORD схожі і створюють текстове поле для введення з одним рядком. Тип PASSWORD відображає текст, що вводиться у вигляді зірочок ****.
Багаторядкове поле створюється за допомогою тега <TEXTAREA>...</TEXTAREA>, який задає розміри текстового вікна.
Синтаксис тега:
<TEXTAREA NAME= «Name» [ROWS= «rows»] [COLS= «columns»]> Пояснювальний текст до використання вікна </TEXTAREA>
Атрибут NAME надає вікну унікальний ідентифікатор, ROWS і COLS визначають розмір поля перегляду у вікні броузера.
Якщо у тега <INPUT> значенням атрибута TYPE є TEXT, повинно бути визначене значення NAME, а також SIZE, MAXLENGTH, VALUE.
Призначення атрибутів поля TEXT Таблиця 3.6
Атрибут поля | Призначення |
SIZE | Визначає ширину поля введення тексту |
MAXLENGTH | Визначає максимальну кількість символів, яке користувач може ввести у цьому полі |
VALUE | Визначає задане за замовчуванням значення поля (або не застосовується взагалі). |
Меню у формах створюється за допомогою використання конвейерного тега <SELECT>... <OPTIONS>... </SELECT>
Синтаксис тега такий:
<SELECT NAME =«Name» [SIZE=«Size» [MULTIPLE]>
OPTIONS [SELECTED]> Options 1
OPTIONS [SELECTED]> Options 1
OPTIONS [SELECTED]> Options 1
</SELECT>
Атрибут SIZE визначає число пунктів меню, які будуть показані на сторінці броузера. При вміщенні більш, ніж однієї опції вибору необхідно включити атрибут MULTIPLE. Кожний пункт меню визначається тегом OPTIONS. Якщо один з пунктів повинен бути обраний за замовчуванням, для нього слід вказати атрибут SELECTED.
Типи підтвердження вводу
Тип вводу RESET дозволяє створити на екрані кнопку, яка очищає форму і повертає всі установки до їхніх початкових значень за замовчуванням. Атрибутом VALUE визначається текст, який буде написаний на кнопці. Якщо цей атрибут відсутній, на кнопці буде напис “ Reset”.
Тип SUBMIT збирає дані і надсилає Web -серверу для обробки. Кнопку SUBMIT повинна мати кожна форма. Атрибут VALUE визначає текст, який буде написаний на кнопці. Якщо цей атрибут відсутній, на кнопці буде напис “Submit Query”.
Приклад:
<HTML>
<НЕАD><ТITLЕ>Сторінка форми</TITLE></HEAD>
<BODY>
<FORM ACTION=”userinfo.htm” METHOD=”POST”>
Ім`я: <INPUT TYPE=”TEXT” NAME=”FULLNAME” SIZE=30> <BR>
E-mail:<INPUT TYPE=”TEXT” NAME=”EMAIL” SIZE=30> <BR>
<P> <HR></P>
Зазначте тип операційної системи, з якою Ви постійно працюєте <BR>
<INPUT TYPE=”CHECKBOX” NAME=“DOS” VALUE = “YES” CHEKED>DOS <BR>
<INPUT TYPE=”CHECKBOX” NAME=“Windows” VALUE = “YES” CHEKED>Windows <BR>
<INPUT TYPE=”CHECKBOX” NAME=”MAC” VALUE=”YES” CHEKED>MAC <BR>
<INPUT TYPE=”CHECKBOX” NAME=”UNIX” VALUE=”YES” CHEKED>UNIX <BR>
<TEXTAREA NAME=”COMMENTS” COLS=80>
Повідомте Вашу думку щодо планування розвитку сайту
</TEXTAREA>
<INPUT TYPE=button VALUE=”Biдмінити”>
<INPUT TYPE=button VALUE=”Haдіслати”>
</FORM>
</BODY>
</HTML>
Розділ 3
Тематика, що вивчається при курсовому проектуванні: полігонометрія (проектування, польові роботи, камеральні роботи)
Рівень А (2 бали)
Ламана лінія, яка розпочинається на вихідному пункті вищого класу, кути повороту якої закінчуються геодезичними ценрами і яка закінчуєтьсяна вихідному пункті вищогокласу
4 клас точніший за 1 і 2 розряд
Полігонометричні мережі 4 класу, 1 і 2 розряд створюються для згущення державних планових геодезичних мереж 1,2 і 3 класів, яких недостатньо для знімання топографічних знімань
У30П – застосовують у випадку залягання скелі від поверхні землі до 1м
140П - застосовують у випадку залягання скелі 1м-1,8м
У16 – центр на будівлі
У5 орієнтирний пункт
У15Н – для незабудованої території
У15,У15К – для забудованих територій:
У15 – для райцентрів, міст, селищ, сільських населених пунктів
У15К – для Києва, Севастополя і обласних центрів
У10П – грунтовий, для 1 і 2 класів
У20П – грунтовий, для 3,4 класів
Установка лімба – відлік по горизонтальному кругу при наведеній трубі на прямий напрямок(початковий)
Між прийомами лімб перестановлюється на величину σ=180/m +і
Де, і- ціна ділення горизонтального круга
m – к-сть прийомів
m залежить від класу або розряду полігонометрії і від точності теодоліта
m≤6 σ=180/m +і
m> 6 σ=180/m +і/2
Точність теодоліта | Клас або розряд | ||
4 клас | 1 розряд | 2 розряд | |
1” 2” 3” | ------ |
mβ =1.22*ρ/T√n+3
n – к-сть сторін в ході
1/Т – необхідна відносна точність полігона
4 кл – 1/25000
1 розр – 1/10000
2 розр – 1/5000
ρ = 206265’’~ 2*105
4 клас mβ =1.22*200000/25000√15+3=2,3’’
1 розряд mβ =1.22*2*105/10000√15+3=5,8’’
2 розряд mβ =1.22*2*105/5000√15+3=11,6’’
ms=10мм
ms=25мм (S в км)
4 клас: 0,25-3 км
1 розр: 0,12-0,8 км
2 розр: 0,008-0,5км
Рівень B (8 балів)
Дата добавления: 2014-12-20; просмотров: 108 | Поможем написать вашу работу | Нарушение авторских прав |