Студопедия  
Главная страница | Контакты | Случайная страница

АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатика
ИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханика
ОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторика
СоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансы
ХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника

IV. Розгляд зразка виробу.

Читайте также:
  1. IV. Розгляд зразка виробу.
  2. IV. Розгляд зразка виробу.
  3. IV. Розгляд зразка виробу.
  4. IV. Розгляд зразка виробу.
  5. IV. Розгляд зразка виробу.
  6. IV. Розгляд зразка виробу.
  7. IV. Розгляд зразка виробу.
  8. IV. Розгляд зразка виробу.
  9. IV. Розгляд зразка виробу.

V. Технологія виготовлення виробу.

Розмітку фігур доцільно виконати за допомогою клітинок (а).

Сторона квадрата, діаметри круга і півовалу матимуть по 3 клітинки, а прямокутник буде зі сторонами 2x3 клітинки (а). Трикутник дістанемо, розрізавши квадрат по діагоналі. Геометричні фігури бажано вирізати з відходів різнокольорового паперу — це дозволить економно вико­ристовувати матеріал. Однакові фігурки вирізують з паперу однакового кольору.

Карточки доміно також розмічають за клітинками (б). Вирізують їх з тонкого картону. Всіх карточок має бути 14 (в, г), чотири з яких "дублі" (г). Кожну карточку доміно розмічають на дві рівні частини, перегнувши навпіл вирізаний зразок з клітинками. Наклеюють кольорові фігури на карточки так, як показано на малюнках в, г.

VI. Планування наступних трудових дій. Відбір матеріалів та інструментів.

VII. Правила техніки безпеки.

Інструктор з техніки безпеки нагадує правила користування ножицями. Вчитель наголошує на гігієну праці під час користування клеєм.

VIII. Самостійна робота учнів.

Учитель слідкує за роботою бригад, корегує виконання поставленого завдання.

Фізкультхвилинка.

IX. Продовження самостійної роботи.

X. Оцінювання виробів.

XI. Підсумок уроку.

—Чи вдалося вам виконати поставлене завдання так, як ви хотіли?

—Погляньте на наших гостей. (Вчитель заздалегідь перевернув геометричні фігури іншим боком.)

 

 

Фігурки посміхаються. Вони задоволені і готові з вами погратися. Але спочатку потрібно прибрати робочі місця.

XII. Прибирання робочих місць.

—А тепер можна і погратись.

Гра "Математичне доміно". Правила гри.

У грі може брати участь від двох до чотирьох учасників. Усі карточки перевертають на зворотний бік і перемішують. Кожен гравець бере по три з них. Решта залишається для тих гравців, у яких будуть відсутні карточки з потрібними фігурами. Гру починає той учасник гри, у кого є карточка з "дубль-квадратом", якщо немає, то "дубль-трикутником". За чергою гравці виставляють з обох боків карточки, на яких є фігура квадрата (трикутника) і далі відповідні фігури. Виграє той учасник гри, хто першим викладе всі карточки. Якщо розібрано залишок карточок і у всіх гравців є карточки, але на жодній з них немає потрібних фігур, то гра закінчується в нічию.

На наступному уроці учні продовжують роботу. Виготовляють дидактичну гру "Математичне лото".

Гра "Математичне лото".

Під час гри першокласники не тільки краще запам'ятовують форми геометричних фігур, а й їх назви та отримують елементарні уявлення про координати.

Як і в попередній грі "Математичне доміно", геометричні фігури учні розмічають за допомогою клітинок і вирізують з кольорового паперу (а). Фігуру ромба можна розмітити за шаблоном. Після з'ясування послідовності трудових дій учні, перегинаючи альбомний аркуш паперу, розмічають квадрат і вирізують його (б). Перегинаючи і складаючи папір, ділять квадрат на 4 частини як по вертикалі, так і по горизонталі (б, в). На кожен розмічений квадрат наклеюють вирізану геометричну фігуру (г).

Перед грою вчитель пояснює, як відшукати математичну фігуру у розміченому квадраті за названою буквою і цифрою. Ведучий гри (вчитель) за чергою дає завдання гравцям, наприклад, назвати фігуру, розміщену на перетині букви "Б" і цифри "З". Можна дати завдання навпаки, наприклад, які букви і цифри у математичному лото відповідають прямокутникам (А 2, Б З, Г І).

Переможцями будуть ті учасники гри, які безпомилково визначатимуть назви геометричних фігур та їх координати.

 

 

ГРА "МАТЕМАТИЧНЕ ДОМІНО"

 

 

 

ГРА "МАТЕМАТИЧНЕ ЛОТО"

 

 

УРОК 41

 

Тема. Саморобні дидактичні ігри.

Об'єкт праці. Гра "Запусти ракету".

Мета. Навчити послідовності виготовлення предметної гри "Запусти ракету", ознайомити з правилами гри. Розвивати пізнавальний інтерес школярів. Виховувати бажання працювати, вивчати математику.

Матеріали та інструменти. Тонкий картон, кольоровий папір, клей, пензлики, пластилін, прості олівці.

 

 

Хід уроку

 

І. Підготовка робочих місць.

II. Організаційний момент.

Щоб летіти на планети,

збудували ми ракети.

Раз, два, три —

полетиш сьогодні ти.

III. Повідомлення теми та мети уроку.

—Діти! Сьогодні ми з вами вирушимо у космічний політ, у незвіданий простір. Я буду керувати польотом, ви — екіпаж космічного корабля. Екіпаж готовий до польоту? (Учні хором: Готові!)

—Перевірте правильність посадки в кабіні. Чи все на місці? (Діти перевіряють наявність матеріалів та інструментів.)

—Щоб запустити ракету, потрібно виконати завдання, розрахунки. Помилятися не можна, інакше може трапитися аварія.

Виконувати роботу будете парами, щоб легше було запустити ракету.




Дата добавления: 2015-09-11; просмотров: 23 | Поможем написать вашу работу | Нарушение авторских прав

IV. Розгляд зразка. | IV. Розгляд зразка виробу. | IV. Розгляд зразка виробу. | IV. Розгляд зразка виробу. | IV. Розгляд зразка виробу. | IV. Розгляд зразка виробу. | IV. Розгляд зразка виробу. | IV. Розгляд зразка виробу. | IV. Розгляд зразка виробу. | IV. Розгляд зразка виробу. |


lektsii.net - Лекции.Нет - 2014-2024 год. (0.008 сек.) Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав